Motorrijders in en rond Steenwijk??

20 april krijgt die van mij een voorjaarsbeurtje.. ook wel nodig want sinds december heeftie geen buitenlucht meer gezien. Scheelt wel aanzienlijk in de kosten... benzine is me een x duur niet normaal!
 
Gister de hele middag heerlijk gereden, kom ik rond half 5 in steenwijk.
Vriend van mij (ruud, honda cbr) vraagt of ik nog wat wil drinken en etenbij de honingpot. Dus wij parkeren motor voor de unive en gaan onder een parasol zitten eten. Nog geen minuten later kwam het met bakken uit de lucht.. half uur hozen! ;(

beetje jammer, maar gelukkig gebeurde het toen ik droog zat en ik terug was in steenwijk :P
Ik zag ook nog een geel/zwarte gsx behoorlijk nat worden.. wie was de ongelukkige??


Groene motor, groene hanekam op de helm,

gr. Kawa Michel
 
Volgens mij weinig haha :P
Ook nog nooit een steenwijker met een MF sticker gezien :P

Ik ga absoluut niet meedoen aan die rit.
Heb een *^#&$%^#%* aan vriezen haha ;)

Have fun!


Precies buurman! :p
En hoogstwaarschijnlijk moeten we dan trainen of oefenwedstrijdje spelen (ja jij ook)
 
Nog mensen hier donderdagavond naar de TT? Nog mensen die meedoen aan de rit van de TT vrijdagochtend+middag?
Ik wil graag meerijden maar buurman haakt af pff lekker dan. Maar mss dat anderen wel willen?
Het wordt mooi weer dus
 
vrijdag in de VIP-box van Nimag... sorry... ;)

kreeg een kaartje van een kameraad van me... altijd vervelend dit soort dingen... :+
 
hahaha! neej, dat wordt een dagje zonder brommert :/

eten en drinken gratis... dus jah... dan maar niet rijden ;) dat rijden haal ik wel weer in! haha!!
 
Rijden jullie nou zo weinig of is het toeval dat we elkaar nooit tegenkomen? Behalve buurman (Kwark) dan he :p Ik let er altijd wel op want jullie motoren zijn op zich wel redelijk herkenbaar en de mijne ook wel.
 
heb jij een gele? ik rij niet echt veel maar afgelopen weken iig elke week... maar niet rondjes door steenwijk natuurlijk..
 
roep maar als je deze voor bij hoort komen....

;)


even een poserplaatje..
403439_206761096105309_2070361051_n.jpg


en zo zietie er uit als ie stil staat...

75225_233069980141087_1014503436_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Met een OP kan je misschien wel wat meer mensen herkennen want ik weet bij de meeste mensen hier niet wat voor motor ze rijden.

Pta jou ben ik echt nog nooit tegengekomen.. 0_o maarre mooie masjien, er stond een jaartje terug ook zo één in steenwijk west te koop, vlakbij de RSG. (of was dat die van jou? denk het niet hoor).

Rijden doen buurman en buurman wel maar we blijven natuurlijk niet in Steenwijk hangen :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan