Motorrijders in en rond Steenwijk??

Oke even weer omhoog

Dit is wat wat ik rij Suzuki DR Big MZ met zijspan en Aprilia Caponord en niet uit Steenwijk maar uit
Tuk ik ken wel veel rijders hier uit de buurt maar niemand komt mij bekent voor. Ik rij bij de Woldraiders www.everyoneweb.com/woldraiders misschien hier bekenden tussen.
 
Buurman & Buurman
Zijn gisteren naar de opening geweest van Ter Braake, nu spotte wij daar een
hele super mooie blonde dame. Deze dame was druk opzoek naar een motor, helaas hebben we niet haar naam kunnen vragen. Nu zijn we druk opzoek naar deze motordame. Ze was samen met haar vader en ze heeft ook nog bij de standje voor de verzekeringen gestaan. Verder had ze een zwarte broek met een zwart shirtje aan. Wie o wie is deze dame???
Gezocht!
 
ik had ook graag gegaan maar helaas? mijn vriendin is vnadaag jarig en dat vierden we gister ook al dus moesten we voorbereiden en nog wat inkopen doen en zo.

jullie hadden ''t weer niet mee maar het is er vast wel heel mooi geworden?!
 
Oke even weer omhoog

Dit is wat wat ik rij Suzuki DR Big MZ met zijspan en Aprilia Caponord en niet uit Steenwijk maar uit
Tuk ik ken wel veel rijders hier uit de buurt maar niemand komt mij bekent voor. Ik rij bij de Woldraiders www.everyoneweb.com/woldraiders misschien hier bekenden tussen.

mooie collectie heb je !
 
Met een OP kan je misschien wel wat meer mensen herkennen want ik weet bij de meeste mensen hier niet wat voor motor ze rijden.

Pta jou ben ik echt nog nooit tegengekomen.. 0_o maarre mooie masjien, er stond een jaartje terug ook zo één in steenwijk west te koop, vlakbij de RSG. (of was dat die van jou? denk het niet hoor).

Rijden doen buurman en buurman wel maar we blijven natuurlijk niet in Steenwijk hangen :p

Idd... Ik wil wel een OP maken, alleen kan dat niet in dit topic, aangezien graspol deze volgens mij aangemaakt heeft... -O-

Best raar dat je me nog nooit bent tegen gekomen..! Rij best wel veel, ook in deze omgeving.. En ben ook wel te herkennen aan de herriepijp (lees: pijp waar de demperol uit is gebrand...)
ThnX! Ja, blijf de voorkant wat raar vinden, maar van de zijkant en de kont vind ik errrrug gaaf! Maar heb deze motor meer gekocht vanwege het rijplezier. Geen motor mee te vergelijken! :9~
Heb de motor bij Kalsbeek vandaan (geen fan van kalsbeek, maar kon deze voor een geschikt prijsje krijgen)
 
Ik ben overigens ook te herkennen aan dit bommetje:

545042_234417770006308_175332510_n.jpg


full
 
we zouden deze topic kunnen sluiten en een nieuwe openen?

maar eerlijk gezegd is het hier ook wel erg stil.


Vind ik prima..!

tjah, dan moeten we meer mensen zien te ronselen... ;)
en vaker op MF zitten...


Heb overigens zo goed als een huis gekocht in Deventer.... maar blijf ook in deze omgeving wel rondknallen, aangezien paps en mams hier wel blijven wonen ;)
 
Vind ik prima..!

tjah, dan moeten we meer mensen zien te ronselen... ;)
en vaker op MF zitten...


Heb overigens zo goed als een huis gekocht in Deventer.... maar blijf ook in deze omgeving wel rondknallen, aangezien paps en mams hier wel blijven wonen ;)

he wat leuk! alvast veel plezier..
 
dank je!! *D

wordt pas in oktober, maar deal is zo goed als rond.. dus kan nog even sparen voor alle troepjes die er in moeten... ;)
 
ja, dat is zeker waar!! we hebben bloemencorso nog tussendoor en een vakantie, dus ja, dan is het zo oktober! ;)

en thnX voor de felicitatie!! *D
 
Ik wil er van ''t weekend wel ff heen als iemand zin heeft om mee te gaan en een rondje te rijden hoor ik het graag!
 
Woldraiders zitten voor mij wel veel bekenden bij aangezien ik uit Witte Paarden kom en bij Steenwijkerwold voetbal, en buurman ook (Kwark89) nou ja.. hij traint mee :p

Dus ik ken de Brammies, Pet Henkie, Buutenhuusjes enzo ook wel die zitten ook bij de Woldraiders toch. En eerder zaten de Hammers, Klaver enzo er toch ook maar niet meer?
 
Woldraiders zitten voor mij wel veel bekenden bij aangezien ik uit Witte Paarden kom en bij Steenwijkerwold voetbal, en buurman ook (Kwark89) nou ja.. hij traint mee :p

Dus ik ken de Brammies, Pet Henkie, Buutenhuusjes enzo ook wel die zitten ook bij de Woldraiders toch. En eerder zaten de Hammers, Klaver enzo er toch ook maar niet meer?

Ben een beetje bekend met de woldraiders.
Ik kom uit Steenwijkerwold.
Rij met een mat zwarte bmw.
 
Laatst bewerkt:
Gaan zaterdag avond nog even rijden 19.00 uur cafe Gelderingen. Ik hoor nu net dat er brand is in Steenwijkerwold
 
Terug
Bovenaan Onderaan