Motorrijders omg. Kempen / Eindhoven Deel 6

Nou Barry...... als je vrijdag bij was geweest had je echt met een big-smile staan kijken. Je weet dat ik het janken van een 4-cyl te gek vind maar het geluid van die 1098 is echt vet en er zaten alleen nog maar de eindempers op.

Bij het volledige systeem 70 mm ipv 54 mm zit ook geen vlinderklep meer in (om aan de geluidseisen te voldoen)
Wanneer komt je rode dame Ries? Die wil ik echt wel een keer horen :9~
 
Dat rode monster is in februari in mijn bezit!!!! En dat duurt godverdomme nog lang!!
gefeliciteerd met je nieuwe motor man echt mooi :9~ nog even geduld :P

ben net terug van het ziekenhuis heb de uitslag van de MRI scan daarop konde ze zien dat mijn knie dus wel gebroken was :( domme fout van het ziekehuis |( is nou niks meer aan tedoen omdat het al telang geleden is maar het zou allemaal goed komen. mag mijn knie rustig gaan belasten en de spieren weer aan sterken *D mag alleen niet meer op mijn knie vallen anders ben ik goed de klos dus beetje oppassen :)



:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Dat rode monster is in februari in mijn bezit!!!! En dat duurt godverdomme nog lang!!
We wachten in spanning af....... *O*

ben net terug van het ziekenhuis heb de uitslag van de MRI scan daarop konde ze zien dat mijn knie dus wel gebroken was :( domme fout van het ziekehuis |( is nou niks meer aan tedoen omdat het al telang geleden is maar het zou allemaal goed komen. mag mijn knie rustig gaan belasten en de spieren weer aan sterken *D mag alleen niet meer op mijn knie vallen anders ben ik goed de klos dus beetje oppassen :)
Tja aan die foutjes in het ziekenhuis raak ik onderhand wel gewend..... B| maar goed dat je er weer mee aan de slag kunt. :Y
Ik lag de afgelopen tijd een beetje in de klinch met de prothesemaker. Ik kon er niet goed meer op lopen en hij weigerde de aanpassingen te doen die m.i. het zouden oplossen. Toen hij ziek werd heb ik het heft maar in eigen hand genomen en ben dat ding zelf maar gaan aanpassen O-) . En waarempel ik loop weer! *O*
 
We wachten in spanning af....... *O*Tja aan die foutjes in het ziekenhuis raak ik onderhand wel gewend..... B| maar goed dat je er weer mee aan de slag kunt. :Y
Ik lag de afgelopen tijd een beetje in de klinch met de prothesemaker. Ik kon er niet goed meer op lopen en hij weigerde de aanpassingen te doen die m.i. het zouden oplossen. Toen hij ziek werd heb ik het heft maar in eigen hand genomen en ben dat ding zelf maar gaan aanpassen O-) . En waarempel ik loop weer! *O*

ja gelukkig geneest het goed als je de dokter moet geloven......

en het is belachelijk dat een dokter het weigerd om een goede prothese voor jou temaken sommige dokters |( gingen ze bij mij kijken of alles nog goed werkte buigen enzo denk dat die vent meer kapot maakte als beter, zo lomp ging hij aan de slag :N
 
Laatst bewerkt:
en het is belachelijk dat een dokter het weigerd om een goede prothese voor jou temaken sommige dokters |( gingen ze bij mij kijken of alles nog goed werkte buigen enzo denk dat die vent meer kapot maakte als beter, zo lomp ging hij aan de slag :N
Die prothese maker komt uit Polen, en daar hebben ze kennelijk zoiets van, hier is je prothese, ik ben de enige die weet hoe het moet, en nu niet zeuren dat ie niet goed past.....|(

Maar goed Doctors (chirurgen) blijven gewoon veredelde slagers, en die kunnen goed lomp doen ja.
 
fijn altijd die ziekenhuizen. Kom er liever niet. Ben er de laatste tijd vaak zat geweest.
 
Of weer een keer inborrelen bij de thomas, voor de gezelligheid naar de stunt, keihard shotjes nemen en bier atten in de buurvrouw/d-light/costa/ etc etc en de avond afsluiten door keihard te beuken en te stampen bij de insiderz (waar het de laatste tijd overigens gewoon weer druk is)!

En dan moeten er deze keer meer mensen kei zat naar huis als alleen ik, gerran en ries :Y _O-

Maare goed plan, wanneer? zat 13 januari?
 
Die prothese maker komt uit Polen, en daar hebben ze kennelijk zoiets van, hier is je prothese, ik ben de enige die weet hoe het moet, en nu niet zeuren dat ie niet goed past.....|(

Maar goed Doctors (chirurgen) blijven gewoon veredelde slagers, en die kunnen goed lomp doen ja.
Dus jij voelt dat het niet goed zit, maar jij mag nix zeggen, want jij hebt er niet voor geleerd? Bollocks |(

13 januari gaat mij iig niet lukken, dan heb ik een feestavond/bbq van de triathlonclub.
 
Laatst bewerkt:
Dus jij voelt dat het niet goed zit, maar jij mag nix zeggen, want jij hebt er niet voor geleerd? Bollocks

Vriendin van me is dierenartsassistente, had laatst ook gezeur bij het ziekenhuis omdat ze aangaf dat ze het idee had dat er iets niet goed zat. Ze wilden geen foto ervan maken enz....heeft ze het uiteindelijk maar op haar werk gedaan om zekerheid te krijgen. Was het gelukkig niet gebroken, waar ze bang voor was, maar het was ook niet zo 'licht' als de artsen zeiden. Sukkels
 
Man man, das toch flink balen '(

Inschattingsfout is toch niet bij MMC Veldhoven gemaakt hoop ik?

Bij het MMC Veldhoven maken ze ook fouten. Was dat niet een paar jaar geleden dat ze daar een verkeerde been ofiets geamputeerd hadden?

Ik vind idd dat ze meer naar de patiënt moeten luisteren, daar gaat het uiteindelijk toch om. En dat doen ze steeds minder, om maar zo snel mogelijk naar de volgende te gaan.
 
Dat is niet slim!!! :9

Nu al wat beter (hoop ik voor je!)?

neen, ik sukkel nog lekker door, morgen nog vrij, en dan moet ik zondag de pomp weer open gooien...


zaterdag de 13e kan ik er helaas niet bij zijn. heb zondag de 14 om 10 uur smorgens een belangrijke training die ik zowel mentaal al fysiek niet mag missen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan