motorrijders uit amsterdam!!

vaste toeravond voor de Amsterdammers!!!

  • maandag

    Stemmen: 5 26,3%
  • Dinsdag

    Stemmen: 13 68,4%
  • Amsterdam!?

    Stemmen: 1 5,3%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.

TDM900

Die hard MF'er
28 dec 2003
384
0
Amsterdam
yo.. nog mensen uit Amsterdam?!
heb een motor maar ken niemand om mee te toeren :? behalve mn neef en die zit nu in zweden!!
greetzzzz
 
ben ook zeer hard aanhet werk in amsterdam maar uhm mistica en m-71 komen toch ook uit Amsterdam die rijden dacht ik meestal mee met hoofddorp nieuw vennep en omstreken
 
Yep ook Amsterdam (Geuzenveld) en snelste om te touren is inderdaad elke Zondag om 14.00 bij de Mac in Hoofddorp (bij de afrit A4)<- topic nieuw-vennep, hoofddorp e.o..
Voor wat rustigere tourtjes is de choppertour altijd leuk(nee niet alleen Choppers rijden daar mee ;) ), a.s. Zondag is daarvoor Leidschendam het startpunt.<-Topic choppertour 2004-1
 
Yep ook Amsterdam (Geuzenveld) en snelste om te touren is inderdaad elke Zondag om 14.00 bij de Mac in Hoofddorp (bij de afrit A4)<- topic nieuw-vennep, hoofddorp e.o..
Voor wat rustigere tourtjes is de choppertour altijd leuk(nee niet alleen Choppers rijden daar mee ;) ), a.s. Zondag is daarvoor Leidschendam het startpunt.<-Topic choppertour 2004-1
laat dat nou net de dag zijn dat ik werk tot 3 uur...
 
Mogge Rikkie ;)

Daar ben je mooi klaar mee..meeste tourtjes zijn op Zondag.. :(
 
Zijn in ieder geval zat mensen uit Amsterdam..wat ik zo denk te weten van A'dam e.o. Dwaal, MadPete, MV, Guz, Appie, Aprilia_smoke en het merendeel van het nieuw vennep topic dus ;)
 
da's mooi!! ff gauw wat nieuwe vrienden maken dan...

Ook A'dam hier maar ga voorlopig nog alleen rijden (en af en toe met vrienden) Eind van de zomer wel weer wat tijd voor toers (misschien eerder maar dat hangt van financien af ;) ).

Anders zoeken voor een MC in A'dam?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan