Motorrijschool

040bierbuik

MF'er
6 sep 2011
67
0
Eindhoven
wat zijn goede motorrijscholen? want ik wil over een niet heel lange tijd op voor me A'tje (heb me theorie ook nog niet maar ben er nieuwsgierig naar )

ik wil graag weten :
of je er goede ervaringen mee hebt
bijvoorbeeld of de instructeurs geduldig en vriendelijk zijn
en of je veel mensen kent die er geslaagd zijn
en of het een hoog slagingspercentage heeft
 
wat zijn goede motorrijscholen? want ik wil over een niet heel lange tijd op voor me A'tje (heb me theorie ook nog niet maar ben er nieuwsgierig naar )

ik wil graag weten :
of je er goede ervaringen mee hebt
bijvoorbeeld of de instructeurs geduldig en vriendelijk zijn
en of je veel mensen kent die er geslaagd zijn
en of het een hoog slagingspercentage heeft

www.rijschoolgegevens.nl

categorie rijbewijs en oproepplaats uitzoeken en hupsakee, alle rijscholen in jouw buurt met slagingspercentages, ennuh, niet te lang wachten, anders moet je 3x examen doen met de nieuwe regels !!!
 
Laatst bewerkt:
Kies een rijinstructeur die altijd met de motor volgt.
Bij voorkeur een KNMV gediplomeerde.
www.knmv.nl
 
sorry voor de late reactie inderdaad regio Eindhoven :). sinds ik voor de nieuwe regelgeving voor het rijbewijs me rijbewijs wil halen wil ik een goedeckeuze maken
 
sorry voor de late reactie inderdaad regio Eindhoven :). sinds ik voor de nieuwe regelgeving voor het rijbewijs me rijbewijs wil halen wil ik een goedeckeuze maken
Goed plan, je rbw halen voor die onzinnige regels worden doorgevoerd.
Mijn vriendin en ik hebben allebei ons rijbewijs gehaald bij Rijschool Roy in Steensel. Ik heb alles in 1x gehaald, m'n vriendin heeft haar AVB over moeten doen (examen verprutst door de zenuwen).
Bij mij ging alles supervlot, had een goede klik met Roy en de instructeurs en het rbw was in de pocket voor ik er erg in had. Een leuke optie die ze geven is het rijden van de Mergellandroute met de lesmotor, superleuk en erg leerzaam!
www.rijschoolroy.nl
Verder hoor ik van veel mensen ook goede verhalen over Harold Hartman (Rijschool Staart). Zelf heb ik uiteraard geen ervaring met deze rijschool, maar heb al redelijk wat mensen ontmoet die erg tevreden zijn.
www.motorrijschoolstaart.eu/

Succes met lessen, maar let op! Motorrijden is erg verslavend!! :]
 
Laatst bewerkt:
Rijschool Huizing in Achtse Barier.
In een keer alles gehaald. En erg fijne instructeur. Hij weet echt waar hij over praat.
 
Mijn voorkeur heeft ook een instructeur die met een motor achter je aan rijdt. Deze kan toch wat vlotter achter je aankomen met oversteken. Enkele keer dat de instructeur met een auto mee reed was ik hem iedere keer kwijt :P
 
[..] me A'tje [..] me rijbewijs [..]

:/

Let op bij rijschoolgegevens.nl dat je een rijschool uitzoekt die een goede hoeveelheid examens en daarbij een goed slagingspercentage. Op het eerste gezicht lijkt de volgende goed uit de bus te komen:

Auto+Motorrijschool Jan Heezen
Rijschoolnummer: 1898Z7

Tot 100 examens met een slagingspercentage van 86 - 90%.
 
:/

Let op bij rijschoolgegevens.nl dat je een rijschool uitzoekt die een goede hoeveelheid examens en daarbij een goed slagingspercentage. Op het eerste gezicht lijkt de volgende goed uit de bus te komen:

Auto+Motorrijschool Jan Heezen
Rijschoolnummer: 1898Z7

Tot 100 examens met een slagingspercentage van 86 - 90%.

:N niet doen...
 
:^ slagingspercentage zegt geen hol..

Bij de eerste rijschool waar ik leste zei de instructeur doodleuk: "Ga eerst maar oefenen met een schakelbrommer.." (Misschien om zijn percentage hoog te houden)

De tweede rijschool zei: "Rij maar eens lekker rond" Hij was erover te spreken. Heb wel wat meer lessen gehad dan de gemiddelde motorrijder, maar ik ben met alles in 1 keer geslaagd!
 
Zoek gewoon eens op internet naar rijscholen en kijk wat je aanspreekt. Neem daar eens contact mee op of doe eens een intakeles. Ik heb ook zo'n les als eerste genomen en dan zie je meteen of het je bevalt ja of nee en wat de manier van lesgeven is, wat de evt. kleding is welke je kan huren en uiteraard welke motoren je op rijdt + welke instructeur(s) je hebt.
 
Laatst bewerkt:
Mijn voorkeur heeft ook een instructeur die met een motor achter je aan rijdt. Deze kan toch wat vlotter achter je aankomen met oversteken. Enkele keer dat de instructeur met een auto mee reed was ik hem iedere keer kwijt :P

niet alleen dat; hij kan je ook tijdens de les voorrijden wat de ideale lijn of de juiste plaats op de weg is. Errug prettig!
 
bedankt voor alle nieuwe antwoorden ik heb ook nog eens even oude topics doorfespeurt en veel goeds gelezen over harold hartman met zijn rijschool, rijschool staart
 
Ik heb ook bij Harold gelest.

Super goede les! Rilaxte vent en een motorrijder in hart en nieren! Met hoeveel passie hij les geeft
 
ik heb gekozen voor Oosterpoort in Groningen en ik les in Assen, naar mijn mening goede instructeurs, met AVB waren ze goed streng en legden ze de lat ook hoog en op examendag was ook alle 10 in mijn groep geslaagd in 1 keer inclusief ik :), en nu ik les met AVD vind ik de begeleiding ook top vooral omdat me instructeur gewoon ook een vervend motorrijder is. was em met de laatste les wel ff kwijt :p zat ik 3KM voor em te rijden ik dacht ik hoor niks meer ach dan ist alsmaar rechtdoor ja :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan