Motorrijtuigenbelasting 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

thinge

MF veteraan
22 jan 2006
3.153
1
Rotterdam
Wegenbelasting 2009 is een aantal dagen binnen.

Van 61 euro per jaar gegaan naar 80 euro per jaar (zuid-holland)..........


KIJK, en daar word ik nou DOODZIEK van.............


Natuurlijk een beetje verhogen is oke, dat deden ze tenslotte al jaren, maar dit is buiten proportie.
 
Wegenbelasting 2009 is een aantal dagen binnen.

Van 61 euro per jaar gegaan naar 80 euro per jaar (zuid-holland)..........


KIJK, en daar word ik nou DOODZIEK van.............


Natuurlijk een beetje verhogen is oke, dat deden ze tenslotte al jaren, maar dit is buiten proportie.

mijne was maar 76 ofso :+
 
Om dat nu al in een bestaand topic te zeggen en er een topic over te beginnen......is een beetje te veel van het goede ;)
Wegenbelasting motoren gaat omhoog.


Anders de motor verkopen en thuis op de bank naar de TT e.d. kijken :]
 
Laatst bewerkt:
Procentueel gezien nogal fors idd.
Maar over heel het jaar bezien stelt 80,= Eypo natuurlijk nog steeds niks voor he.
Voor het koekblik ben ik per maand kwartaal al meer dan 1,5 x zoveel kwijt B|

Ik kreeg trouwens vorige week een mooie brief dat m'n nieuwe aanwinst vrij van wegenbelasting is :P :Y
 
Laatst bewerkt:
Ratz , dank voor je commentaar. Altijd zo helder.

Gaat mij er feitelijk om dat er brikkers rond rijden die maar een "paar" kilometer per jaar rijden en daar weer wat meer voor kwijt zijn. En gaat me vooral om het percentage stijging. Natuurlijk is 80 euro per jaar een lachertje, voor mij althans, maar is het begin van nog meer maatregelen. APK gaat ook komen(ondanks eerdere afspraken van niet, net zoals het rekeningrijden voor motoren ondanks eerdere afspraken van niet, ALS ze dat überhaupt gaan invoeren. Tenminste, alles wijst erop dat het die kant op gaat.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan