Motorsale 2003

Ik ben vorig jaar geweest, ik vond het super, de ene brommert niet strakker als de andere.

en je lacht je helemaal dood om al die "lifestyle bikers" die er rond lopen, allemaal gemeen kijken enzo.....gaat helemaal nergens over...

maar de show zelf is absoluut de moeite waard als je niet alleen van sportbrommers houdt.
 
Hee, dat zijn er nogmaar weinig die gaan.

Ik ga wel, maar dan met het koekblik, zodat ik een hoop onderdelen, kleding of andere rommel kan kopen. Enne nee het zijn als het goed is niet alleen maar HD wat er staat. Ik weet dat er in ieder geval een verbouwde Magna komt te staan.
 
Zijn het alleen maar of grotendeels HD's die er staan Dr. Bral?
Nitromax zn fiets stond er vorig jaar ook.
En nog veel meer ander spul.

[edit]

Zo stond ie erbij ;)

14.jpg
 
Dan vind ik mn zelfgemaakte foto altijd nog mooier om te zien :)

(Afbeelding)
Ga je lekker ? ;)
Ik vind jouw foto ook mooier, beter licht etc, en dat zonder speciale camera.
Als m'n autovelgen morgen niet klaar zijn ga ik morgen ff kijken op de MotorSale, altijd gezellig, hier en daar ff lullen, mooie spulletjes kijken, op bezoek bij de Dutch Hardly Rideable stand ( 'k heb tenslotte zelf de naam aangedragen, moet ik ook ff m'n neus laten zien ! ;) Zondag hopelijk gelegenheid om naar de Fighterama te gaan in Duitsland, maar ja, zoals altijd.....drukdrukdruk
 
Berterr mijn bike staat er nu ook op.

Die van floris en JPi ook.

Ik ben benieuwd naar de foto's!! 8-)
 
Gisteren samen met Triker een dagje Motosale gedaan, was weer erg leuk!
 
Vandaag ook even wezen kijken met Fuck en Early. Voornamelijk harley's e.d. Ook nog even renegadeHD gespot :)
 
Ja, het was weer een feest die alle vooroordelen over HD's en hun berijders bevestigden. :+
Bij vertrek een file auto's waar dus al die lifestyle-bikers inzaten.
wat gelardeerd werd door de aanwezige gele ANWB (niet voor de auto's trouwens).
En als toegift stonden er nog 3 HD's op de A-2 stil (die hadden de ANWB motor waarschijnlijk gemist) ;)

Maar idd, het was een prachtige expositie en de service die ze op de eerste etage verleenden was echt top.
Dat is nou motorrijders onder elkaar. beneden stonden dus de échte choppers en op de eerste etage had je dan "gevonden voorwerpen".
Het was wel errug warm daar maar ja, ze kennen hun klanten goed en dus de temperatuur waar ze het liefste bij rijden (ik trouwens ook).
Ja Rosmalen liet niets aan het toeval over.
Volgend jaar weer en dan gaat de camera ook mee
 
de rattenstand was zeer succesvol, veel mensen gesproken en veel reacties gehad (of ze het nou mooi vonden of niet, het was zeker opvallen!) We stonden net naast de hells- angels en tegenover de biksow-winnaars, dus een groot contrast met onze ratten!
 
Zaterdag was ik er om de mensen op de hoogte te brengen (ik=klein mannetje met geitesik) dus de kans is groot dat ik je allemaal onzin heb aangepraat ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan