Motorsloperij Eindhoven Deel XLVIII Sloperij op volle toeren

Ja wat leuk dat je het vraagt! Hier gaat alles kut hoe is het met jou.
Nou lekker thuiswerken hè :P
Zaterdag nog lekker motor gereden. Rondje Posbank, Waal, Nederrijn.
Ga over iets meer dan een maand trouwens verhuizen naar Son, dus weer terug richting Eindhoven :)

Hoest bij jou? Nog steeds in nuhnuhnuhnullltwintig?
 
Nou lekker thuiswerken hè :P
Zaterdag nog lekker motor gereden. Rondje Posbank, Waal, Nederrijn.
Ga over iets meer dan een maand trouwens verhuizen naar Son, dus weer terug richting Eindhoven :)
Huh wat hoezo? Dacht dat je daar toch best mooi woonde?
Hoest bij jou? Nog steeds in nuhnuhnuhnullltwintig?
Neeee beter hè.

Wacht, hoe weet jij dit? Dat heb ik jou nooit verteld toch? Maar eh, ja rustig hè. In januari op reis in Chili hard op m'n bek gegaan en m'n goede knie nu ook de vernieling in geholpen dus zat toch al voornamelijke thuis, virus of geen virus :') . Enige jammere is wel dat ze nu niet willen opereren dus ik moet maar terugkomen als 't wat normaler is. Verder weinig bijzonders.
 
Huh wat hoezo? Dacht dat je daar toch best mooi woonde?
Klopt, afgezien van een bepaalde achterbuurman is het hier prachtig wonen.
Maar ik werk alweer anderhalf jaar in Helmond op de Automotive Campus, dus we gaan weer dichterbij het werk, familie en vrienden wonen voor meer sociale interactie enzo :)
Neeee beter hè.

Wacht, hoe weet jij dit? Dat heb ik jou nooit verteld toch? Maar eh, ja rustig hè. In januari op reis in Chili hard op m'n bek gegaan en m'n goede knie nu ook de vernieling in geholpen dus zat toch al voornamelijke thuis, virus of geen virus :') . Enige jammere is wel dat ze nu niet willen opereren dus ik moet maar terugkomen als 't wat normaler is. Verder weinig bijzonders.
Had Peppie verteld. Waarop ik uiteraard zei "Wie wil daar nou wonen?!".

Maar wat doe je verder nog behalve op je muil gaan? Je studie "al" af? :P

Ennuh, wat voor grote KTM praten we over? *D

Ik heb vorige week juist m'n LC4 620 verkocht, dus heb alleen de SD GT nog.
 
Klopt, afgezien van een bepaalde achterbuurman is het hier prachtig wonen.
Maar ik werk alweer anderhalf jaar in Helmond op de Automotive Campus, dus we gaan weer dichterbij het werk, familie en vrienden wonen voor meer sociale interactie enzo :)

Had Peppie verteld. Waarop ik uiteraard zei "Wie wil daar nou wonen?!".
Sociale interactie en zo. Ja dat heb je dan mooi getimed hè :P . Doe je daar in Helmond dan tegenwoordig? (En dan iets over Amsterdam durven zeggen :') )
Maar wat doe je verder nog behalve op je muil gaan? Je studie "al" af? :P

Ennuh, wat voor grote KTM praten we over? *D

Ik heb vorige week juist m'n LC4 620 verkocht, dus heb alleen de SD GT nog.

Had je een 620? Nooit nie geweten. Crosser of SM?

Studie is al een hele tijd min of meer af.. moet sinds 2018 alleen nog m'n Msc-scriptie doen maar dat komt er niet echt van. In de tussentijd een beetje werken af en toe, en wat leuke projectjes her end er. Maar moet toch een keertje werk van die scriptie maken ehh.

Deze KTM praten we over:

6.jpg
 
Sociale interactie en zo. Ja dat heb je dan mooi getimed hè :P . Doe je daar in Helmond dan tegenwoordig? (En dan iets over Amsterdam durven zeggen :') )


Had je een 620? Nooit nie geweten. Crosser of SM?

Studie is al een hele tijd min of meer af.. moet sinds 2018 alleen nog m'n Msc-scriptie doen maar dat komt er niet echt van. In de tussentijd een beetje werken af en toe, en wat leuke projectjes her end er. Maar moet toch een keertje werk van die scriptie maken ehh.

Deze KTM praten we over:

6.jpg
Ik werk alleen in Helliemond, ga er niet wonen :')
Werk aan business development en projecten m.b.t. duurzame mobiliteit.

Die 620 was een enduro voor off-road.
Leuk ding maar in NL heb je er niks aan. Kunt bijna nergens leuk off-road rijden. Ga af en toe wel crossen op de baan met een gehuurde KTM crosser via mx-schule.de *D

Maar je hebt nu dus een Bachelor en een halve Master? :P

Mooie fiets. 1190 Adventure R toch?
 
Je topics worden ook niet meer gesloten na de 2500 posts maar erg veel beweging is hier de afgelopen jaren niet echt meer te spotten... Overigens heb ik nog steeds dezelfde BMW in de schuur staan. Alleen veel rijden heeft er de afgelopen jaren niet echt in gezeten
 
Ik ben in 2012 ook naar Nijmegen verhuisd, dat hielp ook niet echt qua rijden in Eindhoven. Maar over een maand woon ik in Son :)
Overigens rijd ik nog wel regelmatig, na 2 Triumph's sinds 2018 op een KTM :)
Net als peppie en Isdatzo ook tegenwoordig. Dikke KTM gang :P
 
5 jaar in een flat gewoond zonder schuur/garage. Dan rijd je ook niet veel. Nu een huis met garage maar ook twee jonge kinderen etc. Dus dan heb je weinig vrije tijd...

Pa heeft ook al wat jaartjes een KTM en is een leuke fiets om op te rijden, maar met het weinige rijden op mijn eigen fiets kan ik het niet goed praten om iets anders (en nieuwers) te kopen. Mijn fiets rijdt nog steeds prima en is goed aangepast aan mijn eisen qua uitrusting. Dus tja ik laat het maar ff zo
 
Laatst bewerkt:
Wie van jullie is er dit jaar met de motor over FF gereden?
Ik precies 1 keer, omdat ik nu weer in de buurt woon. Wel meteen kneedown gemaakt voor good ol sake 😄
 
Wie van jullie is er dit jaar met de motor over FF gereden?
Ik precies 1 keer, omdat ik nu weer in de buurt woon. Wel meteen kneedown gemaakt voor good ol sake 😄

Toch wel een paar keer. Het volk wat er tegenwoordig rondrijdt is maar slappe hap '( . Ze werden zelfs boos toen ik er via de pits een paar voorbij stak. Dat soort mensen geven motorrijders nou een slechte naam :') .
 
Terug
Bovenaan Onderaan