Motorstudenten Groningen deel 22

Ziet er zeer strak uit Harmen!

Is het een 99`er?




Zonet even aan het karten geweest in Groningen. Op circuit Monaco een tijd van 22.23sec neer gezet! Snelste van de maand :+
 
Thx allemaal! Ben er ook zeer blij mee! Het bouwjaar is naar mijn weten 2001. Misschien zijn er een keer andere slangen opgekomen :?
 
Dat zeker! Het vermogen verbaast me trouwens. Ik kom van een Zx9r af, maar gister reed ik even op de R6 op een landbouwweg, en in de eerste versnelling volgas komt ie helemaal omhoog :9~~
boefje


Rossi wereldkampioen *O* *O* *O*
 
Kay en dinges gespot in noord holland op de snelweg tussen wieringerwerf en den oever :P
 
*O*

Had je wel door hoe scherp ik was? Niet normaal, ik herkende je in m'n spiegel met 150km per uur. :9

:P Hoeveel seconden ging er door je heen dat ik politie zou kunnen zijn :+ En was dat voor of nadat ik seinde :+

Was dinges rienk of tiez?
 
:P Hoeveel seconden ging er door je heen dat ik politie zou kunnen zijn :+ En was dat voor of nadat ik seinde :+

Was dinges rienk of tiez?
Had kenteken gezien, begon met een Z, politie rijdt altijd nieuwer :P
Seinen heb ik niet gemerkt, we gingen je voorbij en toen ging je in de achtervolging, toen had ik het snel door.

Was Ties. Kwamen uit Winkel :? :+
 
Had kenteken gezien, begon met een Z, politie rijdt altijd nieuwer :P
Seinen heb ik niet gemerkt, we gingen je voorbij en toen ging je in de achtervolging, toen had ik het snel door.

Was Ties. Kwamen uit Winkel :? :+

Dinges hier :W

Winkel? Waar ligt dat?
 
Naast lutjewinkel ;) Moest je daar? Brommers kiek'n bij de Jager :+
Beetje pitten in 1 of andere ranzige hooiberg |(

14ioe9z.png


En natuurlijk bier drinken
k21dc.png


Was tof Ties :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan