Motorstudenten Groningen deel 22

www.boltjes-racing.nl beetje aangepast, moet nog wel heel wat tikken om de site een beetje te vullen :P

Ziet er netjes uit, maar idd wat minder donker rood en ik zou mijn taalgebruik iets zakelijker maken... Zit ook wat iets moeilijk lopende zinnen in... :)
 
Ziet er netjes uit, maar idd wat minder donker rood en ik zou mijn taalgebruik iets zakelijker maken... Zit ook wat iets moeilijk lopende zinnen in... :)

Thnx, ben een held in moeilijk lopende zinnen :P Zal wel het eea wel aanpassen. Tik vanavond wel een verslagje en dan zal ik alles taalkundig nog wel even nalopen ;)

Béta's en Nederlands :X
 
www.boltjes-racing.nl beetje aangepast, moet nog wel heel wat tikken om de site een beetje te vullen :P
nice!

Zou alleen van 2007 in je bio 2008 maken :+ en ook in verslagen.





OF ben jij stiekem al een jaar alleen aan het circuit rijden!!??? :+
 
wss copy paste van de koningennen site gedaan:
www.VeenhovenRacing.come2me.nl

;)


He prinsesje, ik zou als ik jou was niet 10 van die halve foto`s op de achtergrond doen.... beter zoiets als Dré. Staat 10x beter :Y Anders een beetje te hoog Hyves gehalte heheh
 
wss copy paste van de koningennen site gedaan:
www.VeenhovenRacing.come2me.nl

;)

Nope, jij hebt alles van wikipedia gepikt ;) Dat doe ik natuurlijk niet :+ Je bent ook vergeten om die linkjes op een aantal woorden weg te halen :+
 
Laatst bewerkt:
Post

2 DEC voorkomen.

Heel vaag verhaal ik citeer:

"niet met de nodige voorzichtigheid gereden"
"zodanig gemanoeuvreerd en/of geremd en/of een te hoge snelheid"
"zogenaamde wheely met afstand van (ongeveer) 20 meter"
"welke gedragingen van de verdachte gevaar hebben veroorzaakt, althans kon worden veroorzaakt"
"en verkeer op de weg werd gehinderd, althans kon worden gehinderd"

Tenlastelegging: Art. 5.

Enige concrete is de wheely.... maar dat was dus een versnellingsfout wat ik vanaf het begin heb aangevochten en waarvoor ik beelden heb aagevraagd, want het was geen wheely in mijn ogen....

hoe hard reed je?
als je een wheely maakt van 20 meter... en jij rijd 130 is dat nog geen seconde |(
dan kunnen ze daar toch niet over zeuren... das idd gewoon een versnellingsfout...

(130[km/h]/3.6=36[m/s]
20[m]/36[m/s]= 0.5~
dat kan je toch geen wheely noemen |(

zo lul je ze zo omver daar bij die rechtbank :P
 
hoe hard reed je?
als je een wheely maakt van 20 meter... en jij rijd 130 is dat nog geen seconde |(
dan kunnen ze daar toch niet over zeuren... das idd gewoon een versnellingsfout...

(130[km/h]/3.6=36[m/s]
20[m]/36[m/s]= 0.5\
dat kan je toch geen wheely noemen |(

zo lul je ze zo omver daar bij die rechtbank :P



EDIT: Sorry jongens :P zit op school he :P krijg je dat soort rare neigingen om dat te berekenen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan