Motorstudenten Groningen deel 22

Pssst. Erik, layoutje kopen?
full
 
hoe hard reed je?
als je een wheely maakt van 20 meter... en jij rijd 130 is dat nog geen seconde |(
dan kunnen ze daar toch niet over zeuren... das idd gewoon een versnellingsfout...

(130[km/h]/3.6=36[m/s]
20[m]/36[m/s]= 0.5\
dat kan je toch geen wheely noemen |(

zo lul je ze zo omver daar bij die rechtbank :P


Jij heb al wel lekker veel ervaring in het motorrijden of niet? :X
 
Ik stel een factuurtje op! :+

Verreken t meteen met de copyright schending op mijn site met ca. 10.000e

Dan krijg je minus 9500e van mij. Over te boeken naar mn rekeningnummer die je via de mail al hebt ontvangen ;)
 
Verreken t meteen met de copyright schending op mijn site met ca. 10.000e

Dan krijg je minus 9500e van mij. Over te boeken naar mn rekeningnummer die je via de mail al hebt ontvangen ;)

Boek jij maar vast de helft over voor mijn declaratie voor juridische ondersteuning...

die ga je nodig hebben. })
 
Jij heb al wel lekker veel ervaring in het motorrijden of niet? :X

naja als jij zegt schakelfout.. dan neem ik aan dat je terugschakeld waar je op had moeten schakelen ofzo...

naja en dan nog... een wheely van 20 m :X dat stelt toch niks voor qua tijd...
 
naja als jij zegt schakelfout.. dan neem ik aan dat je terugschakeld waar je op had moeten schakelen ofzo...

naja en dan nog... een wheely van 20 m :X dat stelt toch niks voor qua tijd...
Wheeliën stelt sowiezo niks voor tegenwoordig!
Je rijbewijs halen en zorgen dat je hem NIET binnen een jaar 3x bent kwijt geraakt das pas hot!!! :+
 
Verreken t meteen met de copyright schending op mijn site met ca. 10.000e

Dan krijg je minus 9500e van mij. Over te boeken naar mn rekeningnummer die je via de mail al hebt ontvangen ;)
Dat is serieus een interessante kwestie. Ik zou dit best eens voor willen laten komen. Ik durf de gok er wel op te nemen dat je niet wint gezien het een standaard wordpresstheme beetje bewerkt is :P

Doen? :+
 
Dat is serieus een interessante kwestie. Ik zou dit best eens voor willen laten komen. Ik durf de gok er wel op te nemen dat je niet wint gezien het een standaard wordpresstheme beetje bewerkt is :P

Doen? :+

Tis niet standaard, heb m getweaked enzo met uberphp skillz niet van dat laffe php nuke ;)
 
EDIT: Sorry jongens :P zit op school he :P krijg je dat soort rare neigingen om dat te berekenen :P

Leuke berekening maar enige wat ik eraan heb is dat ik dan zeg dat ik 130 reed waar ik 70 mocht... met een wheely....

Gaan we niet doen.... heb niet te hard gereden, alleen versnellingsfoutje gemaakt
 
Terug
Bovenaan Onderaan