Motorstudenten Groningen deel 28

Hallo allemaal :)
Bij deze meld ik mij ook aan bij de studenten van Grunn.
Zelf heb ik een Suzuki GSR 600 uit 2007, staat momenteel in de winterstalling en
vant voorjaar haal ik hem weer op :)
Ben nog wel opzoek naar een goedkoop stal adresje. Misschien kunnen we met wat
studenten een garagebox huren/kopen en dan de kosten delen.
Ik zal straks nog even een fototje plaatsen van mijn bike.
Gr. Kwark89

Hoi :W misschien wel een idee ja om een box o.i.d. te huren met een aantal studenten. maar voor mij gaat dat nog niet op, laat het wel weten als ik interesse heb ;)

iedereen een goed en gezond nieuwjaar met vele kilometers toegewenst :]
 
en weet iemand van wie die motor is die tegen weer en wind buiten staat bij de moeslaan/kastanjelaan? daar tegenover de eerstehulp-post
 
Hallo allemaal :)
Bij deze meld ik mij ook aan bij de studenten van Grunn.
Zelf heb ik een Suzuki GSR 600 uit 2007, staat momenteel in de winterstalling en
vant voorjaar haal ik hem weer op :)
Ben nog wel opzoek naar een goedkoop stal adresje. Misschien kunnen we met wat
studenten een garagebox huren/kopen en dan de kosten delen.
Ik zal straks nog even een fototje plaatsen van mijn bike.
Gr. Kwark89

Ben ik bij. Heb via via ook te horen gekregen dat er in de stad soort van gemeenschappelijke stallingen aanwezig zijn zal hierover even wat meer info proberen te krijgen. Nu nog motorloos maar dat blijft niet zo na de winter.
 
Ben ik bij. Heb via via ook te horen gekregen dat er in de stad soort van gemeenschappelijke stallingen aanwezig zijn zal hierover even wat meer info proberen te krijgen. Nu nog motorloos maar dat blijft niet zo na de winter.

Okee super :D
Weet je ook waar die ongeveer zitten?
Misschien ook wel handig voor degene die er interesse in hebben.
 
Okee super :D
Weet je ook waar die ongeveer zitten?
Misschien ook wel handig voor degene die er interesse in hebben.

Wat meer info inmiddels. Er zit een grote schuur bij het noorderplantsoen waar veel motoren in staan.
Van een mede motorforummer krijg ik nog een nummer voor garageboxen aan de witte de withstraat. Als je die kan delen met 2 a 3 man zou ideaal zijn.
 
Wat meer info inmiddels. Er zit een grote schuur bij het noorderplantsoen waar veel motoren in staan.
Van een mede motorforummer krijg ik nog een nummer voor garageboxen aan de witte de withstraat. Als je die kan delen met 2 a 3 man zou ideaal zijn.

Owh echt super jah :D
Nou hoor wel als je weer meer weet :D
 
Ik ben ook van plan om eind maart een motor te kopen en wil hem ook graag stallen in Groningen dus mocht iemand iets horen ik hou me aan bevolen en als ik wat hoor zal ik het delen.
 
Zeker even kijken, vlakbij dus waarom niet.

Die boxen in de witte de withstraat zal ik even naar informeren dan laat ik wel weer wat horen hier. Is hier ook wel animo voor dus dat is mooi.
 
De kamers die ik weet staan ook op kamernet ;)

Volgens mij kan ik zeggen dat niemand hier voetbal speelt in clubverband. Je vindt hier enkel golf en basketbal volgens mij. En 6x per jaar op vakantie gaan, dat is ook een sport opzich.
 
speel geen voetbal en ik weet alleen een tijdelijke kamer die volgens mij al zo goed als weg is. en wat stalling betreft, eerst maar even een motor kopen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan