Motorstudenten Utrecht 2007, 2008 en 2009....

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey als jullie dijkjes gaan pakken laat het mij weten!

ben oer hollander en hou van dijken!
 
Gaan we toch een keer een USDR houden?

(Utrechtse Studenten Dijk (van een) Rit)
 
moeten we zeker doen! wachten op een mooie weervoorspelling en een nieuwe MPP 2CTje voor achter (de vorige heeft de mfmm niet overleefd)
 
Jammer dat het topic beetje rustig is! Daar moet verandering inkomen. Iemand nog leuke foto's, filmpjes, tips, trucs of een lekker weggetje?
 
Laatst bewerkt:
Meld zich ook maar is in een studenten topic. :]

Ben nu bezig in Utrecht met mijn laatste jaar MBO, waarschijnlijk daarna nog HBO alleen geen idee wat, maar ben voorlopig nog wel even student. :+
 
Ook net dit topic ontdekt, zal ook maar even meedoen dan ;)
Studeer in Utrecht, ROP aan de HU, Nijenoord waar ik nu mijn drukke uren tussen 2 lessen zit te verdoen :P
Woon in Ede en rij een SV650S, rij nu een klein jaartje en ben 21 dus de fiets staat ook nog op 25 kw.
 
Kijk dat is leuk. :) Een ritje ben ik ook voor in! :]

Vaak genoeg nog prima weer ook al is ' het seizoen' voorbij.

:^ Toch, vanaf nu wordt het alleen maar slechter.. dus hoe sneller hoe beter.. (sowieso een goed motto O-) ) Ergens komende maand datumpje prikken?

En hoi!
 
Komende maand. Sound good to me!
Heb zojuist te horen gekregen dat ik mijn afstudeerstage niet heb gehaald.
Mijn studentenleven gaat een half jaar langer duren :(
Heeft ook wel weer zn voordelen natuurlijk ;)
Moet ik alleen weer een nieuw stageadres gaan zoeken grrrr
 
Vandaag is trouwens prima weer

Dat is mooi want ik moet naar amsterdam werken dus lekker ff een betaald ritje!
 
Vandaag is trouwens prima weer

Dat is mooi want ik moet naar amsterdam werken dus lekker ff een betaald ritje!
Gelukkig mag ik nog tot een uur of half 6 op school zitten; nog een lesje vanaf een uur of 4. Scheelt dat het volgens mij deze hele week wel aardig is; vanaf donderdag tot het weekend droog en iets stijgende temperaturen. Ideaal :]
 
Nee, want ik wacht nog op mijn versnellingsbak, dat gaat voor zaterdag vast niet lukken :)
 
Op het moment een BMW caferacer. Of eigenlijk dus even niet :)

Mijn vriendin studeert hier ook en ik heb samen met haar nog een Honda cafercer. Zij zal ook wel mee willen :)
 
Hopen dat die snel klaar is dus.

Ik heb sinds zaterdag een xr600r maar die doet het niet -O-

ben benieuwd wat het gaat kosten
 
Wat doet ie niet dan?

Versnellingsbak is betaald, dus als die Duitser hem lekker snel op de bus doet hoef ik alleen maar wat tijd te vinden om hem om te wisselen.
 
Hij is slecht afgesteld. Als die een constant toerental loopt gaat die verzuipen.

Daarnaast heb ik zelf met het kicken de kickstart gemold. :? Hoe het kan weet ik niet maar hij komt niet meer omhoog zetten.
 
Heee al lekker druk hier *O* Misschien een OP maken?
Keer toeren lijkt me zeker een goed plan. En een keer een biertje op donderdag pakken ofzo :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan