Motorstudenten Utrecht 2007, 2008 en 2009....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kheb dit topic nog nooit gezien :X.

Maar ik ben ook student, 5e jaars Scheikunde aan de uni. Wil ook zeggen dat ik bijna klaar ben, met de master Biomolecular Sciences. Onderhand bijna 24 jaar en heb 5 jaar mijn motor rbw. Mijn vriendin is ook student op de uni, zelfde master (boring...) en is helemaal bijna klaar. Ze rijdt op een cb-1.

3e2fe56f647686309353a7deb6198ec8


Eigenlijk altijd met een Suzuki gs 500 e gereden, maar sinds dit jaar een VTR Firestorm uit '97 met open Leovince dempers :}.

f191cd7eee51bd56179ed38f8324ec34


Maar in januari begin ik met promotieonderzoek op de Uithof (Went gebouw) dus ik ben nog wel even daar ;).
:W
 
Laatst bewerkt:
Ik zal naar je uitkijken! Ken je Max (krullebol) of Bart toevallig, die zitten in hetzelfde jaar als jij.

Ik rij trouwens (nog ) zonder MF sticker
Nope, ken ze beide helaas niet. Grote studie ook. :+

Wel sticker plakken he :P zo duur zijn ze ook niet. ;)

Niet alles staat er op, dus en snelle samenvatting van de projectjes om het je makkelijk te maken ;)

dit gekocht:

[afbeelding]

en dit van gemaakt, vooral voor mijn vriendin:

[afbeelding]

Met hetzelfde type motor als basis samen met een vriend deze chopper gebouwd:

[afbeelding]


Nu met diezelfde jongen een XV920 Virago aan het verbouwen, die staat er nu zo bij:

[afbeelding]


let vooral op de zelfgebakken uitlaten ;)

Zelf een schade BMW gekocht:

[afbeelding]

die er nu dus zo bij staat:

[afbeelding]



Blijft leuk om motoren aan te passen ana je eigen stijl. Mijn eerste motor, een YZF 750R had ik ook al omgebouwd, seatpipe enzo voor gemaakt.
Erg gaaf allemaal! Vooral die voor je vriendin vind ik. Ik zou ook wel wat meer aan mn motor willen kunnen doen, maar ik ben al blij dat ik de ketting kan spannen en de uitlaat wisselen. :')

Kheb dit topic nog nooit gezien :X.

Maar ik ben ook student, 5e jaars Scheikunde aan de uni. Wil ook zeggen dat ik bijna klaar ben, met de master Biomolecular Sciences. Onderhand bijna 24 jaar en heb 5 jaar mijn motor rbw. Mijn vriendin is ook student op de uni, zelfde master (boring...) en is helemaal bijna klaar. Ze rijdt op een cb-1.

[afbeelding]

Eigenlijk altijd met een Suzuki gs 500 e gereden, maar sinds dit jaar een VTR Firestorm uit '97 met open Leovince dempers :}.

[afbeelding]

Maar in januari begin ik met promotieonderzoek op de Uithof (Went gebouw) dus ik ben nog wel even daar ;).
:W
Ik heb dit topic ook nog nooit gezien... misschien dat het nu dan toch een beetje tot leven komt. ;)

Voor de Fazer heb ik ook een GS500 gehad, was ook wel leuk, maar de Fazer is toch leuker. :) Overigens ook met een open Leovince carbon demper *D (alleen dan maar eentje en geen twee :P )
 
Nope, ken ze beide helaas niet. Grote studie ook. :+

Wel sticker plakken he :P zo duur zijn ze ook niet. ;)Erg gaaf allemaal! Vooral die voor je vriendin vind ik. Ik zou ook wel wat meer aan mn motor willen kunnen doen, maar ik ben al blij dat ik de ketting kan spannen en de uitlaat wisselen. :')Ik heb dit topic ook nog nooit gezien... misschien dat het nu dan toch een beetje tot leven komt. ;)

Voor de Fazer heb ik ook een GS500 gehad, was ook wel leuk, maar de Fazer is toch leuker. :) Overigens ook met een open Leovince carbon demper *D (alleen dan maar eentje en geen twee :P )

Is ook niet eerlijk he, 4 cilinders die 1 demper delen, ik heb voor elke cilinder 1 ;). Grote klappen :9~
 
Hoi Oma, hoi mensen!

Zitten er nou wat motorstudenten in Utrecht?

Ik zal eerst even uitleggen wat ik hier doe. Ik ben geen motorstudent uit Utrecht, maar ik heb wel een motor. En ik ben ook student. Ik studeer in Rotterdam, maar woon in Ede. Utrecht zit daar tussenin ;)

Nou ben ik op zoek naar een kamer in Utrecht. Maar niet alleen een kamer! Eigenlijk zou ik ook heel graag toch maar wel bij een studentenvereniging gaan in Utrecht dit jaar. Ik hoop dat ik nog niet te laat ben aangezien ik de introductietijd heb gemist deze zomervakantie :(

Dus wat ik eigenlijk wil weten: Wie van jullie zitten er bij een leuke vereniging? En dan niet de USC. Wel een leuke vereniging, maar dat type ben ik gewoon niet. Ik houd er bijvoorbeeld niet van om in een colbert en een spijkerbroek rond te lopen. Meer om met een helm op en in motorpak rond te lopen eigenlijk. Maar voor de keren dat ik niet op de motor ben, trek ik meestal iets aan wat nou niet echt in de mode is. Conclusie: Wat is een leuke vereniging, waar ook wat alternatieve mensen rondlopen?

Sorry dat het zo'n lange post is. Maar ja. Samenvatting voor de luie lezers ;)

Bij welke verenigingen zitten de Utrechtse motorstudenten? En is er nog een kans om lid te worden dit academische jaar?
 
Volgens mij voldoet Biton een beteje aan je eisen, maar ik heb eigenlijk de balen verstand daarvan.

Maar welkom en succes met het zxoeken naar een kamer :)
 
he ik heb dit topic nog nooit gezien :P

Ik ben Timon en kom uit Rhenen( bekend van ouwehands dierenpark, zoop)
Ik studeer Integrale Veiligheidskunde aan de Hogeschool Utrecht
ik heb een suzuki gs500 die op 25 kw staat.

:W :W

greetz Timon
 
Jammer dat dit toppic nog niet echt loopt.

Ik ben Wilco en kom uit Lienden (vlak bij Rhenen :P) en ik rijd op de onderstaande Yammie :)
t Lijkt wel of er weinig studenten zijn in Utrecht met een motor.
Ik studeer trouwens ook aan de Hogeschool Utrecht, logistiek en economie.

Foto-3XCHWTEF.jpg
 
Je ben t de YZF dus kwijtgeraakt?


Hammer inderdaad dat dit topic zo slecht loopt. Ik zie toch wel met enige regelmaat motoren met MF stickers langskomen op de uithof.
 
Je ben t de YZF dus kwijtgeraakt?


Hammer inderdaad dat dit topic zo slecht loopt. Ik zie toch wel met enige regelmaat motoren met MF stickers langskomen op de uithof.

Jep,ben 'm toch vrij snel kwijt geraakt toen ik 'm op Marktplaats heb gezet :)
Zo'n r6 rijdt toch wel een stukkie beter, vooral met bochtenwerk.
Ik moet zeggen dat ik altijd vergeet te letten of er een MF sticker op een motor zit. Bij mij op de FEM zitten sowieso heel weinig motorrijders.

En bij mij komt zo'n sticker dr ook niet op. Vind t geen mooie sticker en oomagent kan er ook om gaan zeuren.
 
Hoi! :W
Ben Daniel, zit op de Nijnenoord/Oudenoord.

Daar zie ik af en toe wat MF-ers rijden, helaas nog niet kontakt gemaakt met mijn type rijder })
 
Zucht, eindeloos gezeur met de huurbaas. Hij heeft net de huur met 11,9% verhoogd en dreigt nu met uitzetten (hij probeert ons weg te pesten omdat hij het pand wil verkopen).

Nu hebben wij onze rechten natuurlijk, maar ik wil het hele gedoe niet meer eigenlijk. Dus als iemand iets in de omgeving Utrecht (Zeist, Amersfoort, de Bilt etc...) te huur weet voor max 650,- hou ik mij van harte aanbevolen!

Als het in de buurt is beloof ik zelfs een stillere uitlaat te monteren ;)
 
Zou best wel eens kunnen ;)
We gaan vaak met de motor wat drinken bij de Koning van Denemarken.
Rijd jij weleens met een groep van het MF?
Want hier in de buurt zitten niet echt groepen van het MF.

Nee klopt heel weinig, ik rijd ook niet echt met groep. meestal in mn 1tje of met iemand anders, ken niet zo heelveel mensen die motorrijden. Maar bij de koning van Denemarken kun je best zitten inderdaad! rijd jij wel met een groep van MF dan?
 
Nee klopt heel weinig, ik rijd ook niet echt met groep. meestal in mn 1tje of met iemand anders, ken niet zo heelveel mensen die motorrijden. Maar bij de koning van Denemarken kun je best zitten inderdaad! rijd jij wel met een groep van MF dan?
Ik rijd ook vaak alleen, voor de nodige ontspanning :)
Ook rijd ik wel redelijk vaak met wat jongens uit Lienden.
Maar die jongens rijden alleen als het warmer is dan 20 graden.
Dus dat is niet zo heel vaak.
 
Nou, dan moesten we dat maar eens proberen :)


Misschien hernieuwd voorstellen?

27 jaar, student aan de uni. Woon vlak bij het centrum en heb 2 motoren bij mijn schoonouders in de Meern staan. De BMW op de foto's en een Honda caferacer die ik samen met mijn vriendin gekocht heb en ook naar caferacer heb verbouwd. Zij studeert hier ook.

Verder heb ik samen met een vriend al een keer een Honda CX500 verbouwd naar Chopper en ben ik nu een XV920 radicaal aan het verbouwen.
:^

Oja, elke keer notificaties lezen en ja-knikken helpt niet. Ik zal me ook eens voorstellen.
Studder ook in Utrecht, woon in Amsterdam en rij tegenwoordig trots rond op het brikkie hieronder (CB550K, met wat F elementen, uit 1979). :] Er staat ook nog ergens in de binnenstad een Jawa van mij te koop in de binnenstad (met stickert).

Als er eens gereden of gepilst moet worden, count me in :Y

Gaz! :W
full
 
Na een dijkje een bietje :P niet te veel natuurlijk!
Welke dijk rijd jij vaak?
Hopelijk wordt t nog een beetje goed weer deze herfst.
Ik heb mijn motorseizoen namelijk nog niet officieel afgesloten.

Ik rijd ook gewoon nog door in de winter, vind motorrijden veelste leuk :]
Ik rijd vaak dat stukje dijk vanaf die snackbar in ochten richting tiel zeg maar.
Soms ook richting nijmegen.
En als ik meer tijd heb dan ook een keertje naar Wijkbijduurstede of Culemborg
 
:^

Oja, elke keer notificaties lezen en ja-knikken helpt niet. Ik zal me ook eens voorstellen.
Studder ook in Utrecht, woon in Amsterdam en rij tegenwoordig trots rond op het brikkie hieronder (CB550K, met wat F elementen, uit 1979). :] Er staat ook nog ergens in de binnenstad een Jawa van mij te koop in de binnenstad (met stickert).

Als er eens gereden of gepilst moet worden, count me in :Y

Gaz! :W[afbeelding]
:W Het wordt alsmaar drukker hier *O* misch keer met een paar van dit topic een pilsje vatten in utrecht? op de neude ofzo?
 
Is een plan natuurlijk :)



Die CB fourtjes heb ik altijd al leuke dingen gevonden.
 
Ik rijd ook gewoon nog door in de winter, vind motorrijden veelste leuk :]
Ik rijd vaak dat stukje dijk vanaf die snackbar in ochten richting tiel zeg maar.
Soms ook richting nijmegen.
En als ik meer tijd heb dan ook een keertje naar Wijkbijduurstede of Culemborg

Daar rijd ik ook het meest :)
Alleen hebben ze nu die dijk opnieuw geasfalteerd met een dikke laag grint erop :(
Dr zitten nog steeds leuke bochtjes in.
De dijk van Lienden naar Culemborg is ook wel oke, rijd ik ook vaak.
Als t een keer goed weer is pakken we een keer een biertie *D op t moment is t nix.
 
Nu het idd wat drukker wordt hierbij een geweldig shot van mijn motor:

01102008015.jpg


Zoals je kunt zien :P een gele Yamaha Fazer '01. Nog op 25kw...

Helaas zit ik nu met een tentamen en kan ik niet toeren... :( Iig ga ik binnenkort m'n kleppen stellen (wat een ......klus wordt) en het stuur opnieuw uitlijnen (vorigekeer ging het niet zo goed)

Binnenkort een betere foto!

Vincent
Geneeskunde 3de jaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan