Motortoertje engeland.... en de overtocht dan?

Wel een tikkie goedkoper dan via Hoek van Holland. Ik ga 12 augustus met de Discovery met 1 motor en duo, retourtje kost 260,- |(

Lag wel voor de hand aangezien het een kwartiertje rijden is naar HvH voor mij, maar voor zo'n prijsverschil ben ik best wel bereid een stukje om te rijden. Ga er in ieder geval hard over nadenken.

Jezus, wat duur! En dan vind mijn werkgever het gek dat de HSS niet meer rendabel is. nee, met zulke prijzen jaag je iedereen weg! |(

Gelukkig kan ik tegen een heel laag tarief over!
*O* *O* Anders ga ik ook niet meer.
:N
 
Bobbel, even een vraagje tussendoor;

Ik ga binnenkort een motor ophalen met mijn aanhanger bij Bike Direct Bristol. Ik lees dat jij vlakbij Bristol woont, kun je mij vertellen hoelang het ongeveer rijden is vanaf Harwich naar Bristol? Ik dacht een uurtje of drie, vier?
Ik zal even het linkje erbij zetten dan weet je om welke motorzaak het gaat.
Heb jij toevallig ervaring met deze zaak?

http://www.bikedirectbristol.co.uk/stock/604766/604766.html

Alvast bedankt.
Het beste kun je de A120 / A12 / M25 (bovenlangs) / M4 / M32 nemen.
De afstand is omgeveer 350 km, bijna helemaal snelweg maar de M25 (ring rond Londen) kan nogal druk zijn en de A12 ook nogal (vooral in de avond, als je bv de avond-boot terug neemt!) dus reken op 4 uur dan heb je wat speling, zeker gezien die aanhanger.

Bike Direct zit dicht bij Lawrence Hill, beste is om M4/M32 te nemen en dan afslag 3 links af (laatste voor jet het centrum in rijdt). Bij volgende rotonde (met stoplichten) weer links af en je komt uit op Lawrence Hill. Er zit ook een goede bandenplek daar, Pro-Tyre (kan handig zijn). Ik was ooit 1 keer bij Bike-direct en zag dat ze ook schade-motoren verkopen, let dus op wat je precies gekocht hebt. ;)

Ook nog een tip: Zorg dat je volgetankt aan de M25 begint, er zijn verrassend weinig tankstations tot aan Reading (!), met een "gat" van dik 70 kilometer. Op de A12 en (vooral) A120 zijn wel genoeg tankstations, dus liefst maar opvullen (hoewel je met een auto wel meer speling zult hebben). Ik heb al meerdere malen met dichtgeknepen billen op reserve gereden op dat traject (een ezel stoot zich geen 2e maal aan een steen maar deze ezel wel :o ).

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan