In het verleden rond de 400 euro via Nord Cargo. Wellicht wat duurder geworden ivm gestegen brandstofprijzen. Permanent een motor in het buitenland stallen vinden veel verzekeraars niet leuk, maar wat niet weet wat niet deert.Wat zou dat kosten om een motor enkele reis die kant uit te sturen? Misschien wel lekker om daar gewoon vast een motor te hebben staan om de winter te rijden. daar iets kopen is meestal afgeragd spul omdat men motoren toch meer als gebruiksvoorwerpen ziet. Die masia is 13 kilometer van het vakantiehuis van mijn vriendin.
Spanje Motor Transport • Spanje Motor Tours Fly&RideWat zou dat kosten om een motor enkele reis die kant uit te sturen? Misschien wel lekker om daar gewoon vast een motor te hebben staan om de winter te rijden. daar iets kopen is meestal afgeragd spul omdat men motoren toch meer als gebruiksvoorwerpen ziet. Die masia is 13 kilometer van het vakantiehuis van mijn vriendin.
Daar inschrijven kan ook hé.In het verleden rond de 400 euro via Nord Cargo. Wellicht wat duurder geworden ivm gestegen brandstofprijzen. Permanent een motor in het buitenland stallen vinden veel verzekeraars niet leuk, maar wat niet weet wat niet deert.
Dat klopt. Ik zit in de eerste reis, en die zat heel snel vol in Mei. Daardoor hebben ze een tweede reis geprobeerd en die heeft lang open gestaan. Met open bedoel ik dat als de reis niet vol zit deze niet doorgaat. Dat is omdat de vrachtwagen meer kost per motor als die niet vol zitPrijs bij clubmot.be is een heel scherpe prijs , als ik het goed begrijp is het € 1450 voor 7x éénpersoonskamer Al-in-formule , vlucht en motortransport .
Nee, ik bedoelde dat de eerste reis al in Mei dit jaar op de website stond in no-time vol zat. De tweede reis had nog 3 plaatsen open tot kort geleden, een vriend dacht eventueel die te boeken dus keek ik af en toe.Je bedoelt denk ik maart , ik zie alleen twee reizen staan in maart die sold out zijn .
Bij mij begint de vakantie als ik thuis wegrijd. En dat duurt dan zo'n 7á 8000 km lang.
Hoezo zou je met een auto met aanhanger verder komen dan op de motor zelf? Die logica ontgaat mij volledig.Allemaal leuk en aardig, maar als je hier aan vasthoudt kom je dus altijd in het zelfde gebied uit. Ik heb/ had twee motorvakanties van 7 a 9 dagen per jaar. Als je dan niet een s een keer je motor op een aanhanger of in een vrachtwagen dondert, kom je dus nooit in Sierra Nevada/ Andalusië of Servie-Bosnie-Macedonie.
Of je moet drie dagen heen en drie dagen terug snelweg rijden.
Iedereen doet het op zijn eigen manier en het feit dat jouw manier ideaal voor jou is, wil niet zeggen dat dat DE manier is en dat iedereen die moet volgen.
Die logica is er ook niet, tenzij de de nachten ook doorrijdt en medepassagiers laat rijden. Het gaat om de reis, en niet om de bestemming en de reis begint als je de deur dichttrekt. Wat is er nu zo slecht aan het rijden op de snelweg ? Is het dat je dan teveel nadenkt over je leven ? Krijg je een zere rug of polsen ? Kun je je niet lang concentreren ? In 1000 km per dag via de snelweg is prima te doen , dan ben je gelijk weer even gewend aan hogere snelheid en let je op andere weggebruikers. Vriend van mij gaat op zijn Ducati naar Oostenrijk, zijn familie volgt en hij wacht telkens even bij het tankstation, voor elk wat wils, de kinderen kunnen immers niet op de motor mee en met 80 km boemelen met een aanhanger is superdodelijkvervelend !!!!Hoezo zou je met een auto met aanhanger verder komen dan op de motor zelf? Die logica ontgaat mij volledig.
Wat heb je dan voor auto , als je twee motoren achterop kunt hebben ? F150 pickup of zo iets ? Of een aanhanger en met 130 doorjassen via de peage ?'s Ochtends om 5 uur weg rijden met twee man, continue rijden en eind van de middag in de Pyreneeën aan het bier te zitten.
Zal met de motor ongetwijfeld ook kunnen, maar zeker met mijn vorige fiets (Monster, dus een naked) was meer dan een half uur snelweg de hel op aarde. Daar ga je geen 1000+ km op een dag mee rijden.
Dus voor mn trip Pyreneeen-Pico's-Portugal in 8 dagen kozen we ervoor om met de motoren achterop naar Biarritz te rijden.
Persoonlijk heb ik een enorme hekel aan de snelweg,alleen in Duitsland is daar mogelijk nog iets plezier aan te beleven,daar waar geen snelheidsbeperking is dan.Die logica is er ook niet, tenzij de de nachten ook doorrijdt en medepassagiers laat rijden. Het gaat om de reis, en niet om de bestemming en de reis begint als je de deur dichttrekt. Wat is er nu zo slecht aan het rijden op de snelweg ?