Motorvakantie door europa

Vooruit,nog 1 dan....

full


zo kan je het ook treffen! *D
 
....ook een stukkie slovenie erbijpakken omdat 1 van onze vrachtwagenchauffeurs zegt dat het daar ook lekker knallen is en er nagenoeg niet gecontroleerd wordt.

klopt en het asfalt van die paar doorgaande wegen in Slovenie is superstrak....gummuh :) bergpassen rond Bohnj meer hebben nog wel wat kinderkopjes wegen
 
Maar dit is nog veel mooier. GAT 2004!! (Afbeelding)
Weet iemand een leuk hotel met garage in Sankt Anton am Arlberg?


Er zijn zo veel leuke slaapplaatsen daar,alleen of je je motor kunt binnenzetten zal per hotel/pension verschillen,gewoon veel hotels mailen dan weet je het zo.Ik heb er zelf nooit naar gekeken,m'n motor is all-risk verzekert,en dat moet voor mij maar voldoende zijn.Aan het eind van een lange dag rijden heb ik geen zin meer om nog een hotel te zoeken waar de motor ook binnen kan staan...

:)
 
zal thuis eens kijken, ik heb daar wel een aanta websites met motorpensions in grofweg het hele alpengebied..misschien heb je er iets aan
 
In plaats van hotels en pensions kun je er ook aan denken om een caravan te huren. Zo zat ik afgelopen weekend (dus laagseizoen) voor €23,50 per nacht per 3 personen in een aardige caravan in de Vogezen. In hoogseizoen zo'n €30,- per nacht voor max. 4 personen. Dus met hoe meer man hoe goedkoper... :) Enne.. ik vind camping altijd leuker dan hotel...

full
 
heb nog even gekeken...kijk eens op de volgende sites voor leuke motorpensions...meestal niet zo duur (30-50 euro pppn voor halfpension) en ook regelmatig garage aanwezig, evenals schoonmaak en/of reparatiemogelijkheden.

www.motorrad-hotel.com
www.alpen-motorradhotels.com
en anders bij een vriend van me die zit ook vlakbij de arlbergpas en dus ook niet zover van bijv de stelvio.
www.tiscover.at/vivaldi

en misschien zit ik er zelf ook vanaf zon 5 juni voor een paar dagen ( ligt aan het weer!!
jan is een landgenoot die het pension runt en je kunt je motor in de schuur / garage kwijt en met het onbijt heb je meestal genoeg voor de hele dag ;) en uiteraard niet duur.
 
Ik ga eind juli begin Augustus met een vriend van me door schotland rijden, gaan we gelijk een stop maken bij zijn familie daar :-)
 
en anders bij een vriend van me die zit ook vlakbij de arlbergpas en dus ook niet zover van bijv de stelvio.
www.tiscover.at/vivaldi

en misschien zit ik er zelf ook vanaf zon 5 juni voor een paar dagen ( ligt aan het weer!!
jan is een landgenoot die het pension runt en je kunt je motor in de schuur / garage kwijt en met het onbijt heb je meestal genoeg voor de hele dag ;) en uiteraard niet duur.


Lekkere vent is dat, kom je daar aan in zwaar stromend regen is ie GVD gesloten! :(

Een beetje terug richting See aan dezelfde kant zit Mallaun,mooi hotel,goed eten en jodelmogelijkheden!! en wel altijd open met mensen die ook nederlands spreken

http://www.mallaun.at/hotel/

8-)
 
Laatst bewerkt:
Hey Onewheel, volgens mij ben je al terug van je 2005 vakantie, we zitten met smart te wachten op je foto's en smeuige verhalen (ben benieuwd of die Duc het dit jaar wel gered heeft?!?? :)
 
jep, ben inderdaad terug, maar moest daarna direct voor mn werk weg, dus nog geen tijd gehad...de duc heeft het ..... wel gered dit jaar!!

ik zal proberen vanavond een redelijke impressie te geven via tekst en foto's over hoe de trip geweest is, maar om het in 1 woord samen te vatten: TOP..!!
 
kan beter vragen..hoeveel foto's willen jullie, want ik heb er ruim 200 gemaakt..!! zowel van de omgeving (nouja, 1000x de motoren natuurlijk) als on board shots..!!
 
Als stereotype nederlander ende student; all inclusief, hoe duur kostte zo'n trippie nou? Dus met benzine, overnachtingskosten etc... (en hoeveel km/s gemaakt)? Foto's zien er toch wel :9~ uit, hoewel ik volgens mij niet in berg-achtige gebeiden kan rijden :P
 
Als stereotype nederlander ende student; all inclusief, hoe duur kostte zo'n trippie nou? Dus met benzine, overnachtingskosten etc... (en hoeveel km/s gemaakt)? Foto's zien er toch wel :9~ uit, hoewel ik volgens mij niet in berg-achtige gebeiden kan rijden :P
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, alhoe wel ik het wel binnenkort proefondervindelijk ga meemaken in schotland :]
 
nou, daar gaan we dan zoals beloofd....de trip begon op donderdag 9 juni.
het was de bedoeling om die dag het eerste stuk te overbruggen tot halverwege duitsland zodat we op vrijdagmorgen na slechts een klein stukje autobahn direkt fris het zwarte woud in konden om te gaan knallen. we gingen rond een uur of 3 in de middag weg met z´n vieren...eentje kwam vrijdagmorgen achter ons aan, omdat hij op donderdagavond verplichtingen had...hier alvast wat foto´s van de hoofdrolspelers (behalve de 5e persoon op de kawa ZX636 model 2005)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan