Motorvakantie in Cochem

Black Pan

MF'er
27 jan 2007
89
0
haarlem
Nu de vakantie is begonnen wil ik een zeer goed adres met jullie delen namelijk ~www.gastezimmer-cochem.de
Het is een adres waar je zeer goede bedden vind :z je geen handdoeken,douchefris en shampoo mee hoeft te brengen want die zijn aanwezig en kan je gebruiken als je wilt.
De gastvrijheid is super *O* het bier is koud en lekker :9 het ontbijt goed is :9 .
De wegen in de omgeving zijn perfect :] voor het motorrijden en staan garand voor veel km .
Wat ook niet onbelangrijk is dat het nederlanders zijn die weten wat motorrijders willen.
Namelijk je motor veilig stallen en dat kan daar in de garage of achter het afgesloten hek.
Het is dus een adres die ik vanharte aanbevelen kan en dat wil ik met jullie delen.

groet Ed :)
 
Het is dat het al je 6e post is, want anders had ik je meteen verdacht van spammen.

Ben je daar zelf ook geweest of is het van horen zeggen?
 
Ja wij zijn daar de afgelopen week geweest het is echt top ik heb het adres van het zx-12 topic van zagetta die had het er ook over.
Die gaan in september met een groep er heen.
Het is echt de moeite waard.
Ik wilde een foto plaatsen maar hij geeft dan een error dat het bestand te groot is dat vind ik erg jammer.


Ed
 
ach en anders kijk je op het ring topic daar staan ook genoeg adresjes
waar je kunt slapen :Y :Y :z :z
 
nou ja je kan beter van mond tot mond horen dan in die fantastische reisfolders waar ze alles beloven
 
Leuk om te weten :Y
Altijd handig als mensen bedden voor je voortesten ;)
 
Ik ga liever naar Bullay bij dat Hexengedoe ;)

vind Cochem een beetje druk..... wel leuk om een dagje daar uit te gaan.
 
Hey bedankt voor de tip. Heb straks twee weken vakantie in augustus, maar ben er niet nog niet uit wat het gaat worden. Denk dat het hier best wel gezellig is. We gaan es kijken.
 
Je rijdt gewoon naar de Eiffel en bij de eerste de beste dorp ga je zimmerfrei/gasthof zoeken. En als die er niet is dan je toch naar het volgende dorp. In het verleden nooit problemen gehad om een 'goede' overnachting te vinden. Dus adressen zat waar je kunt overnachten.

In het algemeen heb je DL immers een ontbijt buffet waar je je helemaal 'zat' kunt eten. Ook ff vragen voor een stalling voor je motor. Zelfs meegemaakt dat de kastelein zijn eigen 'ster' naar buiten reed om onze motoren te kunnen stallen.

En goed hoeft daar echt niet duur te zijn... en als er veel motoren op een bepaalde adres komen.........so what......
 
Waarom kent iedereen Cochem behalve ik... wat ben ik ook een wereldvreemde lul :+
Geografische kennis komt met de tijd, ik ken ook niet alle plaatsen!
Ik ontdek ook elk jaar weer nieuwe plekjes en denk dat is ook wel mooi.
ook een kwestie van interesse/lezen.

er zijn ook mensen die elk jaar naar dezelfde camping gaan.

Nog een tip voor mensen die naar de moezel gaan, bezoek eens Burg Eltz!
Dit is een van de weinige middeleeuwse kastelen die het rampjaar 1688/1689 hebben overleefd toen de Fransen het merendeel van de kastelen heeft vernietigd.
 
Ik heb pas sinds februari mijn motorrijbewijs he ;)
Dit jaar voor het eerst met de motor op vakantie *O*

Heeft niets met motorrijden te maken, ik denk dat er op de hele wereld maar een stuk of 16 mensen zijn die niet weten waar Cochem ligt :z en daar ben jij er dus 1 van ;) 8-)

Nee, alle gekheid... Het is wel een heel mooi gebied om te rijden, de Eiffel, en ook stukje zuidelijker, Zwarte Woud, lekker binnendoor tussen de heuvels en bergen door, lekker bochten, ideaal.

Goed dat je met de motor op vakantie gaat, het is zeker een aanrader ;)
 
Je rijdt gewoon naar de Eiffel en bij de eerste de beste dorp ga je zimmerfrei/gasthof zoeken. En als die er niet is dan je toch naar het volgende dorp. In het verleden nooit problemen gehad om een 'goede' overnachting te vinden. Dus adressen zat waar je kunt overnachten.

In het algemeen heb je DL immers een ontbijt buffet waar je je helemaal 'zat' kunt eten. Ook ff vragen voor een stalling voor je motor. Zelfs meegemaakt dat de kastelein zijn eigen 'ster' naar buiten reed om onze motoren te kunnen stallen.

En goed hoeft daar echt niet duur te zijn... en als er veel motoren op een bepaalde adres komen.........so what......

Het voordeel van motor hotels en vooral ook campings is toch wel de aanwezigheid van een bar, nu is er in Cochem en langs de moezel zat gezelligheid om s'avonds een biertje te drinken maar ik ben ook wel op plaatsen geweest waar s'avonds niets was. Soms hoeft het ook niet, in Ijsland stonden we een keer alleen op een camping en hebben we ons ook wel vermaakt.
 
Heeft niets met motorrijden te maken, ik denk dat er op de hele wereld maar een stuk of 16 mensen zijn die niet weten waar Cochem ligt :z en daar ben jij er dus 1 van ;) 8-)

Nee, alle gekheid... Het is wel een heel mooi gebied om te rijden, de Eiffel, en ook stukje zuidelijker, Zwarte Woud, lekker binnendoor tussen de heuvels en bergen door, lekker bochten, ideaal.

Goed dat je met de motor op vakantie gaat, het is zeker een aanrader ;)

Heb er zin in *O*, ik lees dit topic aandachtig en schrijf mee :+
 
Je rijdt gewoon naar de Eiffel en bij de eerste de beste dorp ga je zimmerfrei/gasthof zoeken. En als die er niet is dan je toch naar het volgende dorp. In het verleden nooit problemen gehad om een 'goede' overnachting te vinden. Dus adressen zat waar je kunt overnachten.

In het algemeen heb je DL immers een ontbijt buffet waar je je helemaal 'zat' kunt eten. Ook ff vragen voor een stalling voor je motor. Zelfs meegemaakt dat de kastelein zijn eigen 'ster' naar buiten reed om onze motoren te kunnen stallen.

En goed hoeft daar echt niet duur te zijn... en als er veel motoren op een bepaalde adres komen.........so what......

Ja als je al een paar keer bent geweest, dan weet je de weg. Wij beginners moeten het allemaal nog leren. :z
 
Zondag :)
Ik ga naar vrienden in Luxemburg en wil vanuit daar Duitsland, Ardennen en mischien Frankrijk aandoen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan