Motorvriendelijk hotel in Cochem

Heb ze ff een mailtje gestuurd om te kijken of er nog plek is. DaB is niet zo'n probleem; brug over en volgens mij heb je keuz genoeg :9~

-edit- Hebben ze trouwens wel mogelijkheden om de fietsen te stallen ? Ik zie daar Nix over op hun site.

Kan je beter ff bellen denk ik. En er is plaats maar niet in een garage. Maar daar komt (zo goed als) geen zat stappend volk langs en je kan ze vanaf je kamer zien staan als je om kamers aan de linkerkant vraagt en de motor is het steegje zet tussen Triton en Haus sonn' schein.

Veel plezier!
 
Kan je beter ff bellen denk ik. En er is plaats maar niet in een garage. Maar daar komt (zo goed als) geen zat stappend volk langs en je kan ze vanaf je kamer zien staan als je om kamers aan de linkerkant vraagt en de motor is het steegje zet tussen Triton en Haus sonn' schein.

Veel plezier!


Ok, de fietsen hoeven natuurlijk ook niet persé binnen te staan. De club is inmiddels behoorlijk groot geworden. Ik zal morgen idd eens bellen, want op de mail reageren ze niet. De hexekeller heeft iemand al wel gebeld, maar die hadden geen plek voor 13 man.
Weet je trouwens nog wat een overnachting er ongeveer kost ???
 
heb even de rekening erbij gezocht, is hotel zur Weinhexe (Weinhexenkeller) in Cochem, tel 0049-2671-97760, ze hebben geen website, wel e-mail: info@weinhexe.com

Ik zal die route even scannen op mn werk, dan mail ik em wel even...


Heb je toevallig nog aan de route gedacht :? :?
 
Ja, hotel Maas is helemaal fantastisch, ben er al 2x geweest, is een kwartiertje van Cochem alleen maar motorrijders maar je moet wel reserveren. In t weekend zijn ze helemaal afgeladen, staan er zeker 100 motoren op de parkeerplaats.
 
Heb anders nog wel een leuk huisje te koop staan in de buurt van Cochem (Löffelscheid)

HUIS388.JPG
 
Ik zou het wel willen doen zonder probleem, maar ik heb er ondertussen niks meubels ed meer in staan. Als er echt grote vraag naar zou zijn dan wil ik het misschien nog wel proberen om het als vakantiehuis te verhuren en dan te meubileren.
Eigenlijk zou het wel ideaal zijn voor motorrijders er zit een garage van 90m² en een werkplaats bij.
 
we zijn net in cochem geweest, als je een hotel wilt vinden kan dat heel eenvoudig:

je gaat naar het tourist informatie punt

daar hebben ze een grote kaart met alle beschikbare hotels en met eventueel vrije kamers
even de gratis telefoon gebruiken die ernaast hangt en je zit in mum van tijd achter een witbiertje :+
 
Hoi, net boven Cochem ligt Lutz en daar hebben ze een zeer motorvriendelijk hotel: Hotel Sonnenblick.
Hier het adres http://www.sonnenblick-luetz.de/
Deze beste man staat ook altijd op de motorbeurs in Utrecht.
Ik ben er al een paar keer geweest en het is er goed ook is het een perfect uitval basis om de Eifel te verkennen.

Motor groeten van Twinnie
 
Wat lopen jullie nu de hele tijd met zijn 2en te spammen ? Zeg gewoon dat je van die tent ben, en laat het bij een reactie van 1 persoon ???
 
3 jaar geleden hebben we met een man of 9 in Hotel Alte Thorschenke gezeten in het centrum van Cochem. Erg leuk, de kamers zijn helemaal ingericht in de stijl van het bouwjaar van het hotel, ergens in 1800 ofzo.
Je kunt aan de receptie om een garagebox vragen waar demotoren in kunnen.

Veel plezier!
 
Mijke en Jan (of Rick), het is nu wel duidelijk hoor, jullie zijn allebei voor jezelf aan het spammen... B|

Dat is niet waar we in dit topic op zitten te wachten, lekker objectief! :W
 
Ha, wat een toeval.

Net terug van een weekje naar Cochem. En het is inderdaad wel erg geestig. Was met de auto. Maar heb wel een aantal motorvriendelijke hotels gezien. Als je het dorpje in komt rijden via de 259 heb je gelijk aan de linkerkant een motorhotel zitten. En een stukje verder in het stadje, schuintegenover de kabelbaan zit er ook een.
 
Ha, wat een toeval.

Net terug van een weekje naar Cochem. En het is inderdaad wel erg geestig. Was met de auto. Maar heb wel een aantal motorvriendelijke hotels gezien. Als je het dorpje in komt rijden via de 259 heb je gelijk aan de linkerkant een motorhotel zitten. En een stukje verder in het stadje, schuintegenover de kabelbaan zit er ook een.
 
Vorig jaar ben ik met de motorclub met 16 man / vrouw en 12 motoren naar de Eifel geweest. Ons pension was Pension Hennen

Dit pension zit in Faid, en klein dorpje op een berg, ongeveer 9 km van Cochem vandaan. De weg van Cochem naar Faid is een prachtige weg met een paar heerlijke bochten inclusief haarspeld bochten:

full


Van 8 t/m 13 augustus ga ik er weer heen, deze keer samen met mijn vriendin.

De motoren kunnen gestald worden in garageboxen onder het pension, de vorige keer konden we er alle motoren in kwijt. :}

Vorig jaar was het een sport om als eerst beneden in Cochem te staan.. echt een heerlijk weggetje met mooie bochten. :9


neem wel dat witte weggetje naar Cochem.

gewoon twintig keer op en neer en dan de locals gaan pesten op hun SM.
 
Een tijdje geleden zijn we naar het volgende hotel geweest : www.hotel-brauer.de/ Het ligt aan de Moesel vlak bij Cochem. Mooie grote garage voor de motoren, goed eten en drinken, aardig voor motorrijders (heb al eens anders meegemaakt).

Een aanrader dus :Y
 
Ik ben al 2 keer in Hotel Zum Löwen in Ediger-Eller geweest, motoren kunnen binnen staan (in de wijnkelder) naast de motor van de eigenaar. De eigenaar is ook nog eens een voortreffelijke kok en ze hebben routeboeken beschikbaar. *O*
 
Hey Oma :W

Topic is al meer dan een jaar niet meer gebruikt, maar sluit erg aan bij mijn vraag, dus ik misbruik deze er maar voor.

Met een groep wilden wij naar hotel Sonnenblick in Lutz , echter zit deze dan al volgeboekt.

Iemand in de tussentijd nog goede ervaringen opgedaan met andere motorhotels in Cochem en omgeving ??? (vast wel)

Uiteraard niet te duur, meer dan 50 euro per persoon per kamer per dag (soals sommige hierboven vermelde hotels) wordt toch echt te gortig ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan