Misschien eens zoeken naar YouTube SEO tips zodat je video's wat sneller in de resultaten naar boven komen als men naar motovlogs zoekt o.i.d
Bijvoorbeeld: Als ik op enkel 'Twowheels' zoek, vind ik jou niet.
Ik moet Meifesto of Meifesto Twowheels intypen voordat ik jou kan vinden, ook al ben ik geabonneerd
Maar als men jou dus niet kent, weten ze ook niet dat je YouTube naam met Meifesto begint. Je zou dus iets unieks in je tags/Over beschrijving kunnen zetten waar je snel op gevonden zou kunnen worden
Zoals ik het begreep ga je het met de tag 'motovlog' niet redden omdat iedereen en zijn oma die tag al gebruikt. Maar als je het dus zou uitbreiden naar bijvoorbeeld 'motovlog [merk/type motor]'
Dan zouden jouw videos naar voren moeten komen indien iemand specifiek naar dat motor type zoekt
(dit is gewoon een voorbeeld, je zou er even zelf in verder moeten verdiepen)
Moet zeggen dat ik de 4000 uur, 1000 abonnees regel ook wel snap. Heb zelf ook veel last gehad van gestolen content die opnieuw ge-upload werd. Deze kanalen heb nu geen nut meer.
Verder vond ik de vlogs van Spicy en Snowcat wel interessant.
Spicy:Snowcat:
Snowcat is wel hard, maar ook wel realistisch. Spicy's verhaal zal ik niets van merken, maar is wel een goede ontwikkeling om Youtube in leven te houden. Nu maar hopen dat dit ook zal gebeuren.
Ok, unboxen. Maar met 120 views in een week schiet niet op, ook niet als je maar 160 subs hebt.
De unboxingfilmpjes die het best scoren, zijn van fonkelnieuwe producten. Denk bijv aan de Playstation 5 op de releasedat. Enige nadeel: een reviewkanaal heeft 'm dan vast een paar weken eerder al uitgepakt.
Ik heb het unboxen van mijn Kymco 125cc wel eens gefilmd met een timelapse, ruim 100.000 views, maar ook dat vind ik nog tegenvallen. Als het een groter merk was met populairdere motoren, vast meer views.
Ons eerste filmpje is gereed en staat er op. Ik ben benieuwd naar de reacties. Dat het geluid beter kan, zijn we al achter.Ik ga nu meer zakelijke filmpjes online zetten. Ook unboxing van hele dure uitlaten.
+1Ons eerste filmpje is gereed en staat er op. Ik ben benieuwd naar de reacties. Dat het geluid beter kan, zijn we al achter.
Ons eerste filmpje is gereed en staat er op. Ik ben benieuwd naar de reacties. Dat het geluid beter kan, zijn we al achter.
Leuk filmpje. Paar verbeterpunten.
Verklein woorden niet. Dus geen moertjes, veertjes, ringetjes haha maar gewoon moeren, veren en bouten. Verder vaker in de camera kijken dan naar hetgeen wat je presenteert.
Leuk filmpje. Paar verbeterpunten.
Verklein woorden niet. Dus geen moertjes(1), veertjes(2), ringetjes(3) haha maar gewoon moeren(1), veren(2) en bouten(3). Verder vaker in de camera kijken dan naar hetgeen wat je presenteert.
Ons eerste filmpje is gereed en staat er op. Ik ben benieuwd naar de reacties. Dat het geluid beter kan, zijn we al achter.
Ik was toch heel even bang dat je er zelf zou staan in een yogabroek.Ons eerste filmpje is gereed en staat er op. Ik ben benieuwd naar de reacties. Dat het geluid beter kan, zijn we al achter.
Ons eerste filmpje is gereed en staat er op. Ik ben benieuwd naar de reacties. Dat het geluid beter kan, zijn we al achter.
Ons eerste filmpje is gereed en staat er op. Ik ben benieuwd naar de reacties. Dat het geluid beter kan, zijn we al achter.
Goede tip, meteen geabonneerd.
Zelf rij ik ook veel op het circuit. Binnenkort komt er een serie online waarin ik mijn CBR600RR klaar maak voor het nieuwe seizoen en de eerste dagen zijn geboekt.
Deze video is van mijn eerste race op Zandvoort:
'Road to the Nordschleife' dat is lang geleden. Kijk je mijn kanaal al zo lang, of ben je zo ver terug gegaan?
Dat was een video van 29 augustus 2015. Toch wel een aardige tijd geleden. Net even zitten kijken, maar wat een verschil met de videos van nu.