Motozoom in Apeldoorn

Even terug met mijn vader geweest bij motozoom/premiumbikes. Kwamen eigenlijk voor de motorzaak. Mijn vader was van plan om een s1000rr te kopen maar toen wij hoorden wat erbij moest gaf ik de opmerking dat het te veel was. De eigenaar gaf mij een klap op mijn schouder en zei dat geld niet belangrijk was in het leven maar de kwaliteit ervan wel.

Toen ik vroeg of hij daar zat om vliegen te vangen werd hij iets feller en zei dat ik nog te jong(23) ben om dat te begrijpen.

Nog even doorgereden naar mofra rijen en zelfs daar hoefde er minder bij.

O ja, bmw had 3000 gelopen, miste sticker had andere remschijven, blokken en kettingset. Was tevens engels. Hoe dit kwam kon hij geen antwoord op geven. Kwaliteit my ass hondenkop

Ik hoop niet dat ie ook zo over zn bedrijf denkt want dan is het binnen de kortste keren het zoveelste bedrijf wat op de fles gaat :') Maarja wat wil je ook met zo'n instelling
 
Even terug met mijn vader geweest bij motozoom/premiumbikes. Kwamen eigenlijk voor de motorzaak. Mijn vader was van plan om een s1000rr te kopen maar toen wij hoorden wat erbij moest gaf ik de opmerking dat het te veel was. De eigenaar gaf mij een klap op mijn schouder en zei dat geld niet belangrijk was in het leven maar de kwaliteit ervan wel.

Toen ik vroeg of hij daar zat om vliegen te vangen werd hij iets feller en zei dat ik nog te jong(23) ben om dat te begrijpen.

Nog even doorgereden naar mofra rijen en zelfs daar hoefde er minder bij.

O ja, bmw had 3000 gelopen, miste sticker had andere remschijven, blokken en kettingset. Was tevens engels. Hoe dit kwam kon hij geen antwoord op geven. Kwaliteit my ass hondenkop


Je had ook kunnen zeggen dat de kwaliteit van je leven een stuk omhoog zou gaan als hij de prijs zou halveren.
Als hij geld niet belangrijk mag dat toch geen probleem zijn.
 
Je had ook kunnen zeggen dat de kwaliteit van je leven een stuk omhoog zou gaan als hij de prijs zou halveren.
Als hij geld niet belangrijk mag dat toch geen probleem zijn.

Klopt, had ik ook willen zeggen maar het draaide meer uit op een ruzie dan een serieuze onderhandeling. En ik was echt serieus en netjes op het moment dat ik het vroeg.

Het was een heel simpel rekensommetje: Mijn vader wilde de s1000rr kopen. Ik had net een nieuwe motor maar volgend seizoen moet er toch weer iets nieuws komen... Buiten stonden twee maten broodje hamburger te vreten die na de hamburger nog naar de motors wilde kijken en 1 daarvan was zich aan het oriënteren voor een andere motor voor de komende maand...
We hebben tegen hun verteld wat de eigenaar tegen mij zei en die hadden er ook al geen zin meer in. Lekker in de buurt gaan knallen ipv kwatsen met die eigenaar.

Volgens mij viel er op iets langer termijn dan een dag toch echt wel winst te halen voor hem!

Uiteindelijk zijn we alle vier weggegaan zonder een euro (behalve broodje hamburger) achter te laten dankzij zijn achterlijke opmerkingen.
 
Laatst bewerkt:
Van het weekend even geweest om voor een pak en een kort leren jack te kijken. Ik vond de indeling met de motors wel oke, alleen het assortiment was om te janken, zo beperkt. Normaal ga ik naar John van de Bunt in Nijkerk, en daar is het assortiment al breder. Zowel qua prijs als qua mogelijkheden vond ik het aan de magere kant. Ik ben dus ook niet geslaagd.
Mijn broertje heeft even naar de prijs van een nieuwe achterband gevraagd. Hij kreeg goed advies en de prijs voor een nieuwe achterband was beduidend lager dan wat hij in Hilversum te horen had gekregen. Daar dus wel een positief signaal.

En er lopen een paar leuke meiden rond ja. ;)
 
Motozoom zal het wel gaan redden denk ik, kijkend naar de filialen Utr + A’dam en aanloop die er altijd is. Verder vind ik Motozoom zo wie zo anders als reguliere motorwinkels, toch wat anders in omgang. Overigens nooit echt veel gekocht bij Motozoom, blijft bij een motorhoes en spuitbus kettingspray etc. maar beetje struinen, kan nooit kwaad.
Premium Motors wat ook in (dure) pand zit zal het niet gaan redden denk ik.
Volgens mij geen dealer van een motormerk en moet verder alles zelf dragen, geen actie / ondersteuning importeur. Bekijk prijzen occasions die gevraagd worden, concurrerend ehh nee,
niet met een aanbod Marktplaats en ook niet met andere dealers.
Blik op een mooie zonnige dag afgelopen week in de (lege) werkplaats geeft ook weinig hoop dat daar de dure huur en overhead kosten uit gedekt gaan worden. Terwijl nu toptijden werkplaats zou moeten zijn, en wel is bij andere werkplaatsen.
Voor mij blijft het slechts een keertje langsgaan voor koffiestop tijdens een ritje, blijft overigens wel vaag dat er al zoveel verschillende eigenaren hebben gezeten, aan het pand en bereikbaarheid moet het niet liggen. Misschien in oosten van het land meer vraag naar kleinschaligheid ipv grote filialen.
 
Ik ben er vanochtend geweest. Was erg gezellig. Hyperpro is er om gratis je vering te laten testen. Verder nog een gratis veiligheidstest. Er is ook nog een BBQ aanwezig waarbij je bij het tonen van het smsje van Motozoom je een gratis hamburger krijgt.

Ik heb nog geïnformeerd naar banden, maar voor een setbanden ben ik 100 euro goedkoper uit bij Topmoto.
 
Parachutist gewond bij opening Motorhart
zaterdag 02 juni 2012 | 14:14 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 02 juni 2012 | 14:16
Tekstgrootte
Een van de vier parachutisten die betrokken was bij de openingsstunt van Motorhart Apeldooorn aan de Steenbokstraat, is bij zijn sprong gewond geraakt.
De man die met zijn team de openingssleutel vanuit de lucht zou aanreiken, kwam te hard neer en zou daarbij zijn been hebben gebroken. Nadat hij per ambulance naar het ziekenhuis was vertrokken, is de feestelijke opening vervolgd.

Premium motors en motoZoom delen samen een pand en openden dat vanochtend officieel onder grote belangstelling van motorrijders.
 
nou ik ben er ook geweest ,12 in een dozijn winkel .de motoren zijn te duur geprijst (vindt ik zelf).

motozoom zit in het pand en ziet eruit alsof het heel snel klaar moest zijn met stijft op de witte vloer geschreven wat de spullen moeten kosten.
nee zal mijn zaak niet worden, jammer hoor.
 
Ik ben ook aanwezig geweest.
Stonden drie motoren die het bekijken waar zijn en ook te hoog geprijsd. De motorzoom afdeling was zoals eerder gezegd snel in elkaar gezet, maar het wit en de prijzen op de grond en wand vind ik persoonlijk wel leuk.

Ga er niet zo snel nog een keer heen.
Kom al nooit bij motozoom, doe mij maar 10x Ten Kate :]
 
Moet mijn eerdere uitingen toch wat bij stellen. Vanmiddag ook even bij motozoom geweest voor wat kleine dingetjes. Daar waar ik eerder niet echt goed geholpen ben was het vanmiddag anders en ben ik heel goed geholpen
 
Van essenbanden? Is dat niet in Emst en is dat niet alleen voor Auto's?
Ik ga mooi informeren! Thnx!

Nope, doen ook motorbanden, wel een keer daar motorbanden in het rek zien staan die ik zelfs voor half geld niet meer zou willen hebben ;)

Ook al eens gevraagd wat het kost om bandjes te laten wisselen als je met een wiel en band binnen komt lopen. Toen was dat 18 euro. Ik hoop er aankomende week achter te komen of dit nog is veranderd.

mvg

db
 
Van essen zit in emst eerbeek en in vaassen. Ik ben altijd in emst. Je moet geen super moderne werkplaats verwachten maar gewoon in een oude schuur. Maar daar gaat het niet om ik ben altijd zeer correct en goedkoop geholpen.
 
Hmm ik heb toch echt een andere ervaring dan de meeste. Ik ben echt een leek op het gebied van motoren, maar ik werd toch echt vriendelijk te woord gestaan door de MotoZoom verkoper. Hij antwoorde geduldig op mijn vele vragen en gaf zelfs extra informatie. En dat allemaal vlak voor sluitingstijd...

Let wel, als hij bij mij had gedaan wat ik hierboven lees was ik ook niet gebleven, maar ik wil in ieder geval een tegengeluid laten horen.

Hier hetzelfde, goed geholpen.
Verkoper was alleen iets te enthousiast waardoor hij wel erg lang weg bleef toen 'ie iets ging halen voor mij.

Bleef met iedereen ouwehoeren.
 
Even een oude tipic weer wat leven inblazen.
Ik schrok best van enkele posts hier.

Ik heb juist alleen maar goede ervaringen bij Premium motors gehad. Ik had er eerst een BMW 1150 RT gekocht, maar na 11.000 km ben ik erachter gekomen dat het niet mijn fiets is. Verschillende dingen geprobeerd maar na 1 a 1,5 uur......rugpijn. Nette inruil gehad en kon zo weg met een Kawa zzr 1200 :-).

Met de BMW heb ik gebruik moeten maken van de garantie. Waaronder een kapotte accu en is meteen de startmotor vernieuwd (gaf teveel weerstand). Was snel weer op weg. Verder een paar kleine dingetjes.

Je kan er altijd in de werkplaats inlopen. Vriendelijke monteurs. Je kan altijd ff meekijken wanneer ze bezig zijn.

Misschien hebben ze de afgelopen jaren eea geleerd en aangepast of een paar mensen hebben het toen net verkeerd getroffen.

Wat betreft de verkoopprijzen van de motoren.....tsja ze zijn misschien niet de goedkoopste, maar wel goede service.

Dit zijn mijn ervaringen.

Wat motozoom betreft. Daar ligt het eraan door wie je geholpen wordt heb ik het idee, maar ook daar alleen maar goede ervaringen.

Groot voordeel. Ze zijn in het motorseizoen tot 21:00 open op werkdagen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan