MP3 huren.

Dort66

MF'er
22 dec 2016
33
6
Hoi, rij zelf een BMW R585R , maar me vrouw, wil ook een keertje toeren, heeft haar B Rijbewijs, ( wel al een paar keer achterop mee geweest ) waar kan ik die MP3 Huren,
 
Heeft ze wel al eens zelf motor/scooter gereden? Rijles bijvoorbeeld? Anders zou ik haar niet zo maar met een MP3 op pad sturen. En een eventuele verhuurder zal er ook niet op zitten te wachten denk ik.

MotorhurenAmsterdam verhuurde wel altijd MP3 scooters.
 
Die dingen zijn overal uit de verhuur gehaald ivm het steeds duurdere verzekeren en specifiek voor de mp3 het vaak stuk gaan en de vele ongelukken ermee.
 
Heeft ze wel al eens zelf motor/scooter gereden? Rijles bijvoorbeeld? Anders zou ik haar niet zo maar met een MP3 op pad sturen. En een eventuele verhuurder zal er ook niet op zitten te wachten denk ik.

MotorhurenAmsterdam verhuurde wel altijd MP3 scooters.
Amsterdam is net te ver weg, wonen in zuidholland, nee zelf niet gereden, maar wil het wel graag, wat zijn eventuele optie`s dan ?
 
Amsterdam is net te ver weg, wonen in zuidholland, nee zelf niet gereden, maar wil het wel graag, wat zijn eventuele optie`s dan ?
Als je niet bij haar achterop durft te zitten op jouw eigen motor wordt dat huren ook niks.
 
Denk dat het “B” rijbewijs het punt is, dat zijn vrouw niet op zijn motor mag
Dat kan wel, maar we hebben niet alleen met wetten en regeltjes te maken, maar ook met de realiteit. Ikzelf zou niet eens zomaar op een MP3 willen stappen, ook niet na 41 jaar motorrijden.
 
Dat kan wel, maar we hebben niet alleen met wetten en regeltjes te maken, maar ook met de realiteit. Ikzelf zou niet eens zomaar op een MP3 willen stappen, ook niet na 41 jaar motorrijden.
Kan je rustig doen. Mp3 rijd perfect,snel zat,zuinig ,je bent er binnen een kilometer vertrouwd mee. Je kan er ook behoorlijk sportief mee rijden.
 
Ja; je bent er binnen een kilometer vertrouwd mee als je ooit op een motor hebt gereden. En dan nog niet echt want het stuurt zwaarder/lomper dan een normale motor. Verder mis je enig verkeersinzicht en ervaring om op een motor te rijden. Je hebt er niets op te zoeken zo'n Mp3 als je geen ervaring hebt.

Maar dit advies zal toch wel weer in de wind worden geslagen; want mensen zijn dom, koppig en weten het toch wel beter.

Edit: Dit had de overheid ook door; want iedereen die zijn B rijbewijs heeft gehaald na 2013 mag al niet op zo'n ding rijden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan