motorgoeroe
Die hard MF'er
- 8 jun 2009
- 510
- 0
Dit werkt hier ook altijd goed,mits beheerst inderdaad.Meestal zitten de vlotterbak-schroeven op de hoeken,dus kun je er perfect bij met een ijzerzaak,om er een sleufkopschroef van te maken,en dan dus met een normale schroeven draaier te lossen.Perfect voor ons nederlanders;hoef je ook geen nieuw schroefje te kopenWat bij mij nogal eens lukt is (als de kop voldoende uitsteekt) met een nijptang op de zijkant van de kop beheerst losdraaien. Lukt eigenlijk vaker dan ik had verwacht ;-)
dit werkt vaak ook nog wel een beetje verhitten , gewoon met gasbrander,
Ja inderdaad, gasbrander op je carburateur zetten!
Mafkees
Eigenlijk mis ik hier wat essentiele informatie van TS.
Gaat het om een set (van 4?) carburateurs, en zoja welke van die heeft problemen. Maakt nogal wat uit voor de bereikbarheid en dus(on)mogelijkheid van diverse methoden. Of zijn de carburateurs al vrwijderd van de motor, wat alles een stuk gemakkelijker maakt..
maar, Rambabbel, uhh, tja als je het voorzichtig doet, zorgt dat dr natuurlijk geen benzine in zit,,, en alleen om het boutje heen verhit, ( vergroot je het tapgat, en dat aluminium sneller uitzet dan staal, dus komt het boutje los te zitten en draai je hem dr zo uit, ) ( ook heb je trouwens tegenwoordig van die, soldeer gasbrandertjes, met een brandvlam van 10mm lang of zo., als je het helemaal save wilt spelen. )
maar, het werkte bij mij in ieder geval wel, in veel gevallen,
enhu, motorgoeroe laat maar weten als je hem dr uit hebt gekregen en vooral, Hoe?