-=Peter=-
MF veteraan
Welkom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo iedereen. Ik ben eindelijk onderdeel van de forum na jaren kijken (Ik ben een Schot, zo Nederlands is niet mijn moedertaal)!
Ik ben de trotse eigenaar van een Rood/Zilver Brutale 1078rr en mijn vrouw Sharon heeft een Brutale 910s.(fotos volgt)
Groete uit Limburg
Dave.
Joehoe
Mv f3 675 plaatst 1 & 2 tijdens de Supersport race op phillip island
Moest ik ff kwijt
Ken ik jou ergens van??
Ff een vraagje,
ik zit te zoeken hier op het i-net naar witte/transpirante glaasjes voor in mijn spiegels van mijn knipperlichten ipv die oranje. Nu zoek ik eigenlijk een shop waar ik gewoon via Ideal kan betalen, aangezien ik geen paypal oid heb.
en wil nog wel wat meer zooi, stofhoes, paddockstand, etc.. Wie weet hier een geschikte shop??
Kleine update hier: De borgring is binnengekomen uit Amerika. Gelijk gemonteerd, dus we kunnen (als het lekker weer wordt) de accu monteren en gaan rijden.
Saillant detail, dan weet je zeker dat het uit Amerika komt: De borgring zat verpakt in een kartonnen doosje met koeienletters erop: '250 rounds ammo .38 special'. De postbode zal wel gedacht hebben
Vraagje; ik heb veel interesse in een MV F4 750 evo 2.. Zijn er nog dingen waar ik extra op moet letten? Eventuele moduficaties die gebeurt hadden moeten zijn?
Ik twijfel enorm tussen deze Mv en een Triumph 675.. Hart zegt Mv, verstand Triumph
Hey ik heb vanmiddag mijn tank terug gehad van de spuiter, ziet er allemaal heel netjes uit alleen na het monteren krijg ik mijn motor niet meer gestart.. Ik heb een nieuwe benzine leiding gemonteerd omdat een snelsluiter afgebroken was maar verder is alles hetzelfde gebleven. Hij gooit de startmotor wel rond, hoor de benzine ook lopen en het relais klikt (weetniet of dit normaal is, nooit op gelet) iemand hier nog ideeen? Er zit genoeg benzine in trouwens :p
benzinepomp is er niet uit geweest en alles is aangesloten. Denk dat da accu aan zijn einde is gekomen, start relais blijft om de seconde tikken als die hem rond gooit en na een keer of 5 starten begint die al leeg te raken..
Het mag dan wel mooier weer worden maar ik moet toch nog zeker een maand zonder motor. Schokbreker achter is vervangen maar voor wil het nog niet lukken. Blijkt geperst spul te zijn gebruikt bij de B3 waar erg weinig mee kan worden gedaan. Het wordt dus een andere cartridge waardoor de voorkant net zo goed als de achterkant wordt. Of het wordt andere olie en andere veren.
Eens kijken wat dat geintje moet gaan kosten. Daarna moet ze ook nog een beurtje, nieuwe accu en banden krijgen. Wordt straks nog halverwege April.
Ben af en toe aan het kijken voor een leuke MV en kwam nu deze tegen:
Aanbod Schademotoren en Schade Harley Davidson, Boonstra Motoren
Heb zelf geen ervaring met boonstra, maar lees veel slechte berichten over dit bedrijf.
Maar toch de vraag; wat denken jullie hier van?
verre van origineel, wielen uitlaten en ruit horen niet bij 2000 machine