downsider
Offerings to the God of Speed
- 30 mrt 2008
- 34.931
- 21.646
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vanmiddag begon bij ca. 7200rpm het blauwe lampje van m'n 910R's cockpit te knipperen....bij 9000rpm was het continue aan. Ik dacht eerst dat het de high rev/ schakel indicator was die er naast zat maar is toch de high beam die knippoerde. WTF? Liep verder gewoon lekker de toeren in; geen probleem. Iemand een idee? Electronics box die kuren heeft?
Heb ooit wel eens gehoord dat mensen dat lieten programmeren, bij hoge snelheid en hard optrekken dat hij dan gaat seinen voor als je op de linker baan rijdt. Ik denk alleen dat dat hier niet van toepassing is.. kan je niet verder helpen sorry.
Beste allemaal,
Ik ben nieuw hier en ik sta op het punt om een MV brutale 675 cc te kopen.
Iemand hier die mij advies kan en wil geven.
Alvast bedankt
Groetjes
Vandaag de boel uit elkaar gehaald om de hublagers te smeren. Rechter gesloten lagertje bleek overleden, dus nieuwe gehaald bij startwin. Ketting op goede spanning scheelt wel onwijs trouwens, schakelt veel soepeler en niet die harde beuk meer bij het in de eerste versnelling zetten. Happy me!
Originele Ina lager?
Zonde... zijn betere alternatieven.
Oke welke zijn dat? Voor de volgende keer interessant! Punt is dat ik nu wel weer binnen een paar uur reed. Alle zaken hier in de buurt die onder andere lagers verkopen (o.a. motorenco, brammer, Hatech) waren allemaal dicht op zaterdag. Viel me trouwens vies tegen dat op dipi en star twin na geen enkele mv dealer lagers op voorraad heeft. Bij dipi betaal je wel gelijk 299 voor betere lagers, ben maar niet voor die optie gegaan...
MV op de testbank geweest. 147pk omgerekend aan de krukas (1078RR) Mooie milieudip te zien ook...
AFR van rond de 13.5 eindigend in 12.5.
Niet verkeerd dacht ik