Precies, die had bij mij los gelaten en lag ( zat vast ) onderin.Check bij schoonmaken carburateur ook op de staat en werking van chokeplunjer en het rubbertje eronder en de juiste speling van de kabel...
Ook vlotterniveau ff controleren.
Zijn er toevallig kleurnummers bekend? Ik wil de tank en een zijkapje over laten spuiten. (Mz 250ts/1, deze.
http://avto-fly.info/photo/mz-250-ts/11/default.html
Klinkt aantrekkelijk, mijne is niet heel fraai meer. Maar je huis woont wel heel ver weg. De porto is ook meer als de waarde van de ring. Zou hij meer als 100 gram wegen?Mensen ik heb nog een uitlaatmoer van een 250 of 251 over, nieuw
Ies graties voor mensen hier..43mm hoog en ca 22 mm draad
Ik heb geduld. Zoals ik al schreef, ik heb zo'n moer, maar dan lelijk. Fijn als je wil koerieren maar woont Sammie niet noordelijker als Assen?Ik kom nog wel eens in assen en ook in Purmerend, als je geduld hebt wil ik wel koerieren.
Ik heb geduld. Zoals ik al schreef, ik heb zo'n moer, maar dan lelijk. Fijn als je wil koerieren maar woont Sammie niet noordelijkeralsdan Assen?
Ik zag een leuke MZ ETZ 250 te koop staan, vind het model wel wat hebben met zo'n dikke cilinder.
Tijdens m'n vakantie op Cuba zag ik ook een hoop MZ-jes en jawa's rijden. Nu heb ik al een jawa en ken die modellen van top tot teen.
Ik had het idee dat een MZ wat sportiever is als een jawa, kan dat kloppen? Hoog toeriger, fellere gas reactie? Hoe zitten ze kwalitatief in elkaar?
Ey!De ETZ 250 is inderdaad een fijne motor.
Niks mis met de Jawa, maar inderdaad de ETZ 250 is levendiger, en sneller, dan de Jawa 350.
Doei,
Doudou
He, ga jij een beetje mijn potentieele motor zitten verraden!Voor de liefhebbers, volgens mij is de motor nog beschikbaar: