Heeft hij het door een bedrijf laten doen dan? Staat er niet bij. Lijkt me meer een maatje waar een straalcabine op het werk staat.Wel fijn dat zo'n straalbedrijf met je meedenkt.
Ik heb hem twee keer gelezen, en ik vind hem best creatief. Als de passing niet heel strak is geloof ik er ook nog in.Dik vet in de holte doen,het andere gat afdichten,met bijv. een lijmtang,en dan met een as met een goede passing,door het lager,de as naar binnen tikken,en zo het lager naar buiten tikken.Zo doe ik dat ook bij bijv. toplagers van auto of trekker. ik hoop dat je het een beetje kunt volgen.Je gebruikt dus het vet om de duwrichting als het ware om te keren.Soort van hydrolische drijver dus.
Ik moest het ook 2x lezen.Ik heb hem twee keer gelezen, en ik vind hem best creatief. Als de passing niet heel strak is geloof ik er ook nog in.
Dat het werkt is zeker, maar ik vraag me af of je koppelingsdeksel er tegen kan.Dik vet in de holte doen,het andere gat afdichten,met bijv. een lijmtang,en dan met een as met een goede passing,door het lager,de as naar binnen tikken,en zo het lager naar buiten tikken.Zo doe ik dat ook bij bijv. toplagers van auto of trekker. ik hoop dat je het een beetje kunt volgen.Je gebruikt dus het vet om de duwrichting als het ware om te keren.Soort van hydrolische drijver dus.
Dat het werkt is zeker, maar ik vraag me af of je koppelingsdeksel er tegen kan.
Brood, daar zit meer in dan je denkt:
Ik heb hem twee keer gelezen, en ik vind hem best creatief. Als de passing niet heel strak is geloof ik er ook nog in.
Dat het werkt is zeker, maar ik vraag me af of je koppelingsdeksel er tegen kan.
Brood, daar zit meer in dan je denkt:
Mjah ik steek een schroevendraaier door het oog en geef er een paar meppen op met de hamer maar weinig beweging zover.
Maak aan je constructie een langere draadeind. Je kunt dan met een paar zware doppen een slaghamer maken. (paar dikke doppen aan elkaar tapen) Hiermee lukt het om gerichter de juiste kracht uit te oefenen. Geen bruut geweld, voorzichtig tikken.
Als je nu het oog verwijderd. Je zet er 15cm draadeind in. Dan zet je een buisje op je carter 2cm korter als het draadeind. Carrosserie ring erop en een moer op de draad. Als je nu de moer aandraaid trek je het lager er als ware zo uit. Wil het dan nog niet, dan eventueel plaatselijk warm stoken met branderdje/verfföhn. Door de voorvoorrspanning zal hij er makkelijker uitgaan.
Dat het werkt is zeker, maar ik vraag me af of je koppelingsdeksel er tegen kan.
Brood, daar zit meer in dan je denkt:
Als je de bult achter het lager maar goed op een stuk hout laat dragen gaat het best.Dank, die kende ik nog niet.
Maar dat gaat dat aluminium deksel niet overleven nee.
Waarom nietDank, die kende ik nog niet.
Maar dat gaat dat aluminium deksel niet overleven nee.
Dik vet in de holte doen,het andere gat afdichten,met bijv. een lijmtang,en dan met een as met een goede passing,door het lager,de as naar binnen tikken,en zo het lager naar buiten tikken.Zo doe ik dat ook bij bijv. toplagers van auto of trekker. ik hoop dat je het een beetje kunt volgen.Je gebruikt dus het vet om de duwrichting als het ware om te keren.Soort van hydrolische drijver dus.
Waarom niet
Zo groot zijn die krachten niet.
Mooi stukje natuurkundelesHoe harder je slaat, hoe hoger de piekdruk.
Lager is er ein-de-lijk uit. Zelfs een slaghamer maatje Mega kreeg hem niet van zijn plek. Broer temde het monster uiteindelijk met een m4-bout. Halleluja!