Naar Cornwall (en terug) *met foto's

Weekend van 4 en 5 augustus, zet het in mijn agenda (als ik die zou hebben). ZZR_UK is trouwens altijd wel te pushen voor een weekendje weg :) tentje mee?

Zeker met een afsluitende barbeque :P
Weekendje weet ik niet of gaat lukken (denk niet dat mrsT daar blij mee is als ik het hele weekend weg ben, en babyT kan niet mee op de motor dus met zijn allen mee is ook niet een optie ;) )

BBQ moet zeker wel te regelen zijn 8-)
 
Ik begin te begrijpen dat Reading het Almere van Engeland is?
zo ver zou ik ook niet gaan (dat is Slough al :D ;) ) maar zeker in verhouding met andere steden in de omgeving is het minder mooi.. maar in de laatste jaren enorm opgeknapt, toen ik er voor het eerst was in 1997 was het echt een zooitje, nu heeft het een mooi nieuw centrum (wat wel wat zielloos aandoet maar wel net en luxuees is)
Geen slechte stad om in te wonen (mits in de juiste wijk) maar ook niet de meest charismatische stad.. Meer Amersfoort dan Almere zou ik zeggen ;)
 
over Engelse Almere's gesproken, wel eens in Milton Keynes geweest.

Heel geschikt als je depressief wil worden.
 
Ik zou zeggen organiseer een bedrijfuitje naar Milton Keynes, is iedereen meteen genezen.

Wel het enorme winkelcentrum in het midden overslaan, want dat vind iedereen natuurlijk geweldig (de eerste keer).
 
leuk! goed idee ook zo'n topic met kleine foto's, het gaat immers om een impressie.
 
zo ver zou ik ook niet gaan (dat is Slough al :D ;) ) maar zeker in verhouding met andere steden in de omgeving is het minder mooi.. maar in de laatste jaren enorm opgeknapt, toen ik er voor het eerst was in 1997 was het echt een zooitje, nu heeft het een mooi nieuw centrum (wat wel wat zielloos aandoet maar wel net en luxuees is)
Geen slechte stad om in te wonen (mits in de juiste wijk) maar ook niet de meest charismatische stad.. Meer Amersfoort dan Almere zou ik zeggen ;)

hmmm. je bent toch wel in het oude postkantoor geweest, dat nu een superkroeg is ??
(hoofdstraat)
ps neem het vrouwtje niet mee, want ze hebben in het nieuwe centrum super kledingzaken......dat kost je geld!
 
Terug
Bovenaan Onderaan