Naar de Nordschleife in augustus

Wat spreken we voor de zaterdag af, bij mij verzamelen? Stuur een mailtje naar pakar1@home.nl dan krijg je een reply terug met mijn huisadres. Wel in de mail even duidelijk vermelden wie je bent. (voor de mensen die zaterdag vertrekken)

Maar hoe laat bij mij??? Echter als we ,meteen door moeten door willen rijden is het denk ik makkelijker om bij de Mac te verzamelen.

Waar gaat jullie voorkeur naar uit??
 
ff de 2 posts scheiden van elkaar, want t wordt een zooitje met de zaterdag en zondags gangers *D

Deze post voor de zaterdag lijkt me okidoki ;)

Zoals t er nu voorstaat ga ik zaterdag met de motor, zondag is nog een groot vraagteken voor me.....dwz, als t weer zo blijft dan ga ik zaterdag met de motor op en neer, dus blijf niet tukken dan....als de voorspelling voor zondag iets beter word dan blijf ik, of het moet nu helemaal omdraaien en dan ga ik met de auto en blijf ik lekker tukken :)

Mac of bij Paul maakt me niet uit om af te spreken 8-)
 
Als ik het goed begreep uit t andere topic: 9:45 uur bij de Mac in Nederweert? dan zijn Joris en ik er ook, moet t een andere tijd zijn dan horen we t wel :)
 
K begin toch weer te twijfelen over t weer......misschien toch maar met de auto :?

wat doet de rest?? wie gaan er allemaal???

EDIT: mn 06 staat in mn ID voor de liefhebbers :+
 
Laatst bewerkt:
Nou, wat doen jullie nou, wordt even concreet zodat we iets kunnen afspreken.
 
Fabian is rond 9.00 uur bij mij. Een kleine 3 kwartier later zijn we dus in Weert. Wat doen we? Bij de Mac of bij Paul thuis?

Zeg het maar ... Paul heeft me intussen een routebeschrijving naar zijn huis gemaild.
 
Fabian is rond 9.00 uur bij mij. Een kleine 3 kwartier later zijn we dus in Weert. Wat doen we? Bij de Mac of bij Paul thuis?

Zeg het maar ... Paul heeft me intussen een routebeschrijving naar zijn huis gemaild.

Ik vind t allemaal prima, lees t straks nog wel, moet nu naar een feesie namelijk.....ik laat jullie voor me beslissen waar we afspreken, ik ben igg om 9:00 uur bij Joris
 
Fabian is rond 9.00 uur bij mij. Een kleine 3 kwartier later zijn we dus in Weert. Wat doen we? Bij de Mac of bij Paul thuis?

Zeg het maar ... Paul heeft me intussen een routebeschrijving naar zijn huis gemaild.

Martin gaat al naar de Mac, dus laten we afspreken 9.45 bij de Mac verzamelen, ok? Of zijn er nog andere voorstellen.

Die Mario is mij erg stil..... :? :? :? :?
 
Martin gaat al naar de Mac, dus laten we afspreken 9.45 bij de Mac verzamelen, ok? Of zijn er nog andere voorstellen.

Die Mario is mij erg stil..... :? :? :? :?

Die is naar een kuisheidsgordel aan het zoeken :P

Goed dan zien we elkaar bij de Mac in N'weert
 
Op vrijdag 02 augustus 2002 20:48 schreef 2FAST4YOU het volgende:Die Mario is mij erg stil..... :? :? :? :?
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha(stilte voor de storm :? ),hier moet ik echt om lachen.stelletje zenuwpeeeezen....9.30/10.00 ben ik bij de mac..noorderweert..met Ferry(zx9).
Ik heb een drukke week achter de rug ..dus doe het lekker rustig aan op de B258 ;) .Zondag ga ik de ring op..beetje toeren op mijn gemakkie.
 
Hoi, Paul [2FAST4YOU], Paul [Twisted Paul], Fabian en Joost (sorry, de rest ken ik (nog) niet!) :?

Héél veel plezier op de Ring, drink er nog eentje op morgenavond, ik lees jullie avonturen hier op het MF wel als jullie weer terug zijn!

De volgende keer - eerst een kamer boeken - zou ik ook weer graag mee willen als jullie me op sleeptouw nemen, ik moet nu eerst een nieuw bandje op mijn brommer laten leggen :(

René :]
 
Hoi, Paul [2FAST4YOU], Paul [Twisted Paul], Fabian en Joost (sorry, de rest ken ik (nog) niet!) :?

Héél veel plezier op de Ring, drink er nog eentje op morgenavond, ik lees jullie avonturen hier op het MF wel als jullie weer terug zijn!

De volgende keer - eerst een kamer boeken - zou ik ook weer graag mee willen als jullie me op sleeptouw nemen, ik moet nu eerst een nieuw bandje op mijn brommer laten leggen :(

René :]

Dank je René, ik hoop dat ik zondag kan schrijven dat we fantastisch weer hebben gehad, heerlijk gescheurd hebben, ik een rondetijd van 8.00 heb neergezet, en niemand schade heeft gehad.

:] :] :]
 
Hoi, Paul [2FAST4YOU], Paul [Twisted Paul], Fabian en Joost (sorry, de rest ken ik (nog) niet!) :?

Héél veel plezier op de Ring, drink er nog eentje op morgenavond, ik lees jullie avonturen hier op het MF wel als jullie weer terug zijn!

De volgende keer - eerst een kamer boeken - zou ik ook weer graag mee willen als jullie me op sleeptouw nemen, ik moet nu eerst een nieuw bandje op mijn brommer laten leggen :(

René :]

Ok, dus tussen 9.30 en 10.00 uur bij de MAC. Zetten jullie nog even een berichtje op het forum net voor jullie vertrekken? Dan kan ik als "captain" vanaf hier volgen of iedereen tijdig vertrokken is. Als iemand te laat is, of te langzaam gaat krijgt ie van mij onderweg een SMSje.
;)
 
Ja meester :+ en nee ik ben nog niet vertrokken hoor *D kom net terug van me feesie.

Ik zal morgen ff snel een post maken als ik hier wegrij naar Joris

Mzll
 
dudez ik ga niet mee...
weersverwachting zijn 3x nix...

jammer...maar helaas...volgende keer beter.
 
Het regent hier al ee beetje :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Hiero ist bewolkt maar wel droog! Lijkt erop dat er best een buitje zal vallen ja, maar daar gaan we ons toch niet door tegen laten houden :?
Gewoon regenpak aan/meenemen en gááán :] :] :]
Zullen evengoed wel lol hebben toch?
Kom op iedereen, inpakken en wegwezen!
:} :} :}
 
Hiero ist bewolkt maar wel droog! Lijkt erop dat er best een buitje zal vallen ja, maar daar gaan we ons toch niet door tegen laten houden :?
Gewoon regenpak aan/meenemen en gááán :] :] :]
Zullen evengoed wel lol hebben toch?
Kom op iedereen, inpakken en wegwezen!
:} :} :}

:^

We zijn geen MIETJES })
 
ja overal.....ik denk dat ik niet ga, en anders met de auto

De voorspelling voor de Eiffel is ook aangepast :( is gewoon ************
 
Ik wil het er wel op wagen. We moeten het wel erg treffen willen we alleen maar regen hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan