Naar de Nordschleife op 26 mei

Ik ben gisteren geweest. Er was de hele dag geen geluidscontrole :} Iedereen kon de baan op met veel herrie :} Wat ik wel gezien heb is de Duitse politzei :j geluidsmetingen langs de weg. Wanneer je een demper met de tekst "only use for race" of id dan kreeg je 20 pleuro's aan je broek. dit alles zonder te meten. De assholes!!!!!!!!!

Ik heb de boete's gezien |(

Dat heeft aprillia toch standaard op hun dempertjes staan???
 
Zoals het er nu voorstaat is de verzamelplaats dus dat tankstation aan de A76 ? :?
En ik ga dan niet het circuit op , maar wil het wel ff zien enzo...... :P
Ik ben er nooit geweest, dus de route erheen zegt mij niets , maar als het maar een beetje een stuur route is :] :]
Rijdt veel leuker ;)
Bokworst, cola ,here we come. :9

Nee, in de buurt van Weert komen we samen. Denk dat het McDonalds in Nederweert gaat worden.

Dit op verzoek van Gerco. ;)
 
Laatst bewerkt:
Shit, ik kan de 26ste niet het is bij ons namelijk kermis en dan zie ik het niet zo zitten om 's morgens mee te rijden.

Wanneer is de eerst volgende keer dat jullie weer gaan, want ik wil er graag heen.
 
mc in weert , ik zoek het op.
"Hoor" ik daar amsterdam?Misschien met mensen uit die buurt afspreken?Ik kom zelf ook uit die richting...... :]
Nog meer die er langs /vandaan komen?
 
Hmz...d'r is ook een gek uit Leeuwarden die wel eens mee wil (langzame groep). Ga nog niet het circuit op (mag waarschijnlijk toch al niet vanwege geluidje).

Ben daar absoluut niet bekend in de buurt dus als iemand even precies kan zeggen waar en hoe laat ergens te zijn....dan heb ik iig een lange rit voor de boeg :]
 
Hmz...d'r is ook een gek uit Leeuwarden die wel eens mee wil (langzame groep). Ga nog niet het circuit op (mag waarschijnlijk toch al niet vanwege geluidje).

Ben daar absoluut niet bekend in de buurt dus als iemand even precies kan zeggen waar en hoe laat ergens te zijn....dan heb ik iig een lange rit voor de boeg :]
Ja, ik schreef dus al 9.30 McDonalds Nederweert. :?

Wat wil je precies weten?
 
Mario, jij met mij in de langzaamste groep :?
Lijk mij wel verstandig,ik wil niemand in de weg rijden... :?

FF serieus...we moeten een polletje houden wie/hoeveel er meegaan....dan bepaalt men in welke groep men wilt rijden...snel...sneller.....snelst *D *D *D *D .


Dit weekend word het slecht motorweer..dus volgend
weekend word het mooi weer,enne R1 maniac gaat mee...dus wat kan er mis gaan :?

Wat ik wel van plan bent is met standaarduitlaatdemper richting de eifel te rijden.

Ik rijd(althans zo lijkt het erop)zeker met Gizzmo vanuit Delft weg,opweg richting Weert sluit de rest aan.


Oja over de route,maak mij helemaal niet uit al krassen we de heeeeeeleeee eifel/zwarte woud etc: door ik wil sturen... :] :] :] :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan