Naar de Nordschleife op 26 mei

Ik wil ook wel. Laat ff wat horen. Zit nl in Almere. Is ff rijden. Noem een leuk verzamelpunt.

Ltcr Data / Robert:/ :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
 
Verdorie wie willen er wel gaan?,morgenochtend )6.00/6.30)bekijk ik de weersite's....en uit het raam en dan beslis ik ......verdomme..verdomme....verdomme..verdomme....anders gaan we maar op de 9de juni....verdomme verdomme...verdomme....

Uit het raam kijken in Delft zal weinig inzicht
geven.. :(
Enige lichtpuntje is dat alleen de weersite
van PaulR1 13 oC geeft, de rest 18 oC en kans op regen in de namiddag..
 
Ik kijk ook morgen om 6 uur op enkele weer-sites
Als het dan ok weer is ga ik in ieder geval.

We kunnen nog steeds bij de mac ontmoeten of de laatste pomp aan de A76 Shell Tienbaan.

Als je komt post dan morgenvroeg rond 7 uur ff dan weten we wie er evt komt,zodat we elkaar niet mis lopen
 
Ik hak morgenvroeg de knoop door!
Zoals het eruit ziet NU ben ik om 9.30 uur UITERLIJK bij de Mac in N-weert!
Zoals Twisted terecht opmerkt ziet het er nog zo slecht niet uit
Het is er vandaag ook beter weer geweest dan ze gisteren voorspeld hebben!
Dus voor degenen die toch gaan.......... Als ik daar om half 10 niet ben ga ik NIET mee!
 
EEhhh, ik wil je niet teleurstellen Martin, maar ik denk dat momenteel niemand nog gaat, het is
nl al zo'n beetje officieus afgezegd...
 
EEhhh, ik wil je niet teleurstellen Martin, maar ik denk dat momenteel niemand nog gaat, het is
nl al zo'n beetje officieus afgezegd...

Dat maakt me niet uit
Tis voorlopig voor mij de laatste gelegenheid :(
Dus als het weer me wat lijkt ga ik, al ist in me uppie !
Zal me alleen niet in dank afgenomen worden hier thuis
Moet ook nog naar een verjaardag !

O ja, als ikke ga....................,
Gaat Helldesker ook mee!..... :} :} :}
:] :] :]
 
Laatst bewerkt:
goed, jij bent 1

Bart en ik (Als Bart zich nu niet het licht uit de ogen aan het zuipen is) zijn 2 en 3..

wie volgt??

Helldesker is 4

Dat is al genoeg om er vast nog een paar over de streep te trekken :) :)


Dan hebben we Jarno, Robert en R1beest die ook
wel zin hebben.. :} :}
 
Laatst bewerkt:
goed, jij bent 1

Bart en ik (Als Bart zich nu niet het licht uit de ogen aan het zuipen is) zijn 2 en 3..

wie volgt??

Paul, ALS we gaan..... Laat ik dat HIER weten om 9 uur morgenvroeg!
Helldesker is DAN al naar mij onderweg en rijden we wel via laatste tankstation vóór de grens!
Zullen we daar zo rond 10 uur zijn!

We zien dus wel :] :] :}
 
Laatste tankstation weet ik niet precies.

Een van de laatste is een BP tankstation, daar
sta ik dan, ik haak wel aan (waarschijnlijk met Bart)

:) :}
 
Laatste tankstation weet ik niet precies.

Een van de laatste is een BP tankstation, daar
sta ik dan, ik haak wel aan (waarschijnlijk met Bart)

:) :}

Ik meen dat het een Shellpomp is????????/
Maar iig een met een GWK!!!!!!!
Als we er eerder een tegenkomen van BP kijken we daar wel ff!
Tis iig de allerlaatste voor de grens !!!!
 
hhmm...die BP is een km of 8-10 voor de grens

daar sta ik iig, mocht je hem missen en er voorbij
gaan haak ik gewoon aan, komt wel goed. :)

Laat ik dan nu maar eens gaan slapen.. :z :z
 
Zet ff waar we mekaar ontmoeten . Doe maar de Mac bij Nederweert. Ik kijk morgen om 06.00 uur naar het weer en op het forum voor andere gekken en waar

Greotjes en tot later.

Robert :}
 
IK bekijk morgenochtend nog even de weersite's en neem een beslissing, om ongeveer 7.20
 
Veel plezier!!! En ik hoop dat het droog blijft. Kijk net ff, kans op buien, maar overwegend droog. Hoop dat het zo blijft of beter wordt!!!
 
Ik ben net uit mijn nest..hier in Delft is het kurkdroog...wacht nog ff bericht van Gizzmo af...(komt bij mij uit de buurt)en ik/Gizzmo en waarschijnlijk een zx9 rijder :] :] :] :] :] :] :] :] ....durf eigenlijk niet teveel op weersite's te kijken...op de site van de k.n.m.i is het is Eindhoven totaal onbewolkt....PaultjeR1 je nest uit en gaan...gaan we misschien op 9 juni nog een keertje....
 
Ik ben net uit mijn nest..hier in Delft is het kurkdroog...wacht nog ff bericht van Gizzmo af...(komt bij mij uit de buurt)en ik/Gizzmo en waarschijnlijk een zx9 rijder :] :] :] :] :] :] :] :] ....durf eigenlijk niet teveel op weersite's te kijken...op de site van de k.n.m.i is het is Eindhoven totaal onbewolkt....PaultjeR1 je nest uit en gaan...gaan we misschien op 9 juni nog een keertje....

wat doen we . Mario????
 
Ik haak toch af :( ...zwak zeg van mij..maarja over 2 weekjes kan het prachtig weer zijn en die 2 weekjes zijn ook wel weer zo om.....snik...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan