Naar de Ring - interesse in het noorden?

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Ik lees elke week weer de :9~ verhalen van de vaste Ringers hier op het forum en wil nu toch zelf ook wel eens ervaren hoe dat is, al tientallen keren filmpjes enzo gezien. Het is alleen nogal een roteind rijden vanuit het noorden dus het zou leuk zijn als we met een groepje gaan. :]

Voorwaarde voor mij is dat het minimaal 15 graden is, anders is het 's ochtends en 's avonds echt te koud vind ik.

En willen we in 1 dag op en neer (wel VEEL kilometers dan, maar het is te doen denk ik) of toch maar een overnachting in Limburg/Duitsland regelen? Als je het in 1 dag doet kom je denk ik wel bijna op 1000 km uit. Misschien is een overnachting wel zo verstandig.

Kortom... geinteresseerden kunnen zich melden. Kijken we eerst wie meewillen en dan even datum enzo prikken, uiteraard wel op een datum dat er ook andere ervaren Ringers aanwezig zijn van dit forum, wel zo leuk en leerzaam.

Kom maar op...

------------------------------------------------

Het wordt 18/19 mei.

Voorlopige deelnemerslijst:

18/19 mei (zondag/maandag)

[*] Spider
[*] Revolution
[*] Fastcruiser
[*] Rene
[*] Rage
[*] Hellracertje
[*] 6gear

11 mei?

[*] Mich
[*] Revolution
[*] Rage
 
Laatst bewerkt:
Uhh ja, datum weet ik nog nie, eerst ff marktonderzoek :P en dan kijken of we gaan overnachten of niet (lijkt me eigenlijk toch wel zo verstandig, anders ben je al gaar voordat je op de Ring bent).
 
Jaaaaaaaaaaaa, hij gaat eindelijk een keer mee......

Maare.... zou je dat nou wel doen????? Stel je krijgt de smaak te pakken, dan heb je een probleem.....
 
Ik als absolute circuit beginnenling ben toch wel benieuwd na alle verhalen en Flevoland is ook wel een beetje het Noorden O-) dus ik zie het wel zitten. Maar denk dat het wel een overnachting wordt, lijkt me gezellig en relaxed.

Ik kan bijna elke vrijdag t/m zondag (behalve 10/11-5 al in Winterberg aan het sporten)
 
Jaaaaaaaaaaaa, hij gaat eindelijk een keer mee......

Maare.... zou je dat nou wel doen????? Stel je krijgt de smaak te pakken, dan heb je een probleem.....
:} :} :} *D Ik verwacht van jullie experts dat jullie ons eerst een rondje de baan laten zien, Fabian wou iig graag meewerken daaraan. :9

Ja, ik weet dat het gevaar van verslaving bestaat :+ maar ja... :? desnoods maar verhuizen dan he... :P
 
:} :} :} *D Ik verwacht van jullie experts dat jullie ons eerst een rondje de baan laten zien, Fabian wou iig graag meewerken daaraan. :9

Ja, ik weet dat het gevaar van verslaving bestaat :+ maar ja... :? desnoods maar verhuizen dan he... :P

Man, al moet ik je 10 keer mee rond nemen, geen enkel probleem....
 
Man, al moet ik je 10 keer mee rond nemen, geen enkel probleem....
Alvast bedankt Paul. Mag ik wel bij je achterop dan? }) :+ ;)







Just kidding, niet te hard hoor, ben vast heel traag. :P Ga in ieder geval nog mooi wat filmpjes van jou, Fabian en Joerund bekijken... :9
 
Alvast bedankt Paul. Mag ik wel bij je achterop dan? }) :+ ;)







Just kidding, niet te hard hoor, ben vast heel traag. :P Ga in ieder geval nog mooi wat filmpjes van jou, Fabian en Joerund bekijken... :9

Yep, achterop mag ook, maar wel even van te voren melden, dan moet ik achter het zitje terug plaatsen.
 
JOEPIEEEE !!!
Daar heb ik ook wel zin in!!...

Maar liefst wel ff met 1 overnachting, want geconcentreerd rijden op de Ring wordt toch wel moeilijk na 400 ( :? )km.
 
Wouter, ik wil dan ook mee en misschien Alfred (Newbier6) ook wel

Ga nog ff snel de filmpjes van Paul bekijken (en aan de binnenkant van
m'n ogen rijd ik daar al).

Goed plan Wouter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan