Naar de Ring - interesse in het noorden?

Nog extremer?
Maak me gek :+

Als het zo doorgaat kan ik strax gelijk door vanaf me werk...en kan ik de 4 uurtjes slaap die ik normaal nog heb ook vergeten :P


Kunnen we wel langer knallen op de Ring....

En waarom slapen als je ook kunt rijden.....
 
Dat was ook mijn instelling toen ik nog met een brace om mn poot en 4 uurtjes slaap op de ring rondknalde he *D
Respect :} Nog steeds....herinner het me nog erg goed die dag....en die avond ervoor dat ik op je werk langskwam....en dat jij nog wat uurtjes moest en ik al lekker mn bedje in ging :+
 
Ga wel mee, maar de rit erheen moet ff in verschillende groepen worden opgedeeld...
De B258 is al een hele ervaring en genot opzich...en dat wil ik meemaken zoals het bedoeld is *D ...en niet anders :P
Absoluut mee eens! :)
Ik wil niet weer hebben dat je me zo in de weg rijdt... ;) :P

Als ik tenminste mee mag als rijdende chicane uit de verkeerde kant van de land voor dit topic... ;)

Rijdt voor de langzameren wat relaxter (niet hoeven te proberen aan te haken) en de snelleren kunnen gewoon gaaaaannnn :)
 
Enige weekend dat ik kan is 17/18 mei. Probleem is alleen dat mijn vrouw de 26 is uitgerekend...

Maar ik wil absoluut weer een keertje mee! Vorige keer vond ik het ook wat veel op één dag, dus overnachting is een pré!
 
Enige weekend dat ik kan is 17/18 mei. Probleem is alleen dat mijn vrouw de 26 is uitgerekend...

Maar ik wil absoluut weer een keertje mee! Vorige keer vond ik het ook wat veel op één dag, dus overnachting is een pré!
Oei, spannend Jaro! :}

Overnachting heeft ook mijn voorkeur....toch wel een heel eind rijden anders in 1 dag. :?
 
JAAAAAAH!!!

[me]maXXzz wil ook mee!!!
[/me]


Zag het ook al nooit zitten ff voor een dagje alleen daar heen te gaan. Dus met een groepie is het ok.

Alleen begreep ik dat jullie geen CBR's mee willen hebben want dat zou de snelheid een beetje teveel omlaag brengen. Ben benieuwd welke Gixxer me bijsloft op de autobahn })

Wat mij betreft liever niet in mei.....
 
Ach, op het circuit ben je gewoon negrens meer met een BB. Alleen op de autobahn, maar da's maar een klein stukkie.

Laten we dit maar eens in augustus doen, dan heb ik de Mille R en niveau 2 training Zolder achter de rug....
 
ik denk dat ik ook maar eens moet aansluiten hier.. De fiimpjes hebben mij behoorlijk lekker gemaakt.
eindelijk eens ongestoord bochten sturen zonder angst voor rare flitsapparaten :)
 
Uhmz heren en dames... topic zakt alweer in rap tempo naar beneden.

Zullen we es een datum gaan prikken?

Ik wil zowiezo op een zondag rijden, door de week zit ik (en vele anderen waarschijnlijk) met m'n werk.

4 Mei? Of 11 Mei? Hoe lijkt dat?
 
Is dat inc. overnachting ?
Ik zou het liefst door de week gaan, lekker rustig op de baan. Maat dat zou wel moeilijk worden voor de meeste.

Ben alleen zo blut, heb niet eens meer geld om te tanken :(
 
Neem een voorbeeld aan Superfrog en z'n pa ... die heb ik vandaag wel op de Ring gespot 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan