Nacht van motoport Rotterdam

webtech

MF veteraan
26 feb 2003
1.164
111
rhoon
Ben dr net wezen kijken met een paar vrienden . leuke sfeer, leuke mensen, Toon staat te koken en voor de deur staan een groep Antilianen stunts uit te halen op hun racers met als gevolg dat er nieuwe banden in een uur worden op gereden.

Echt de moeite waar om te kijken, ga straks weer ivm de hoge korting op kleding en ik heb nog een paar laarzen nodig
 
Nou, daar ben ik het dus HELEMAAL NIET mee eens!!!

Ik vond het een enge sfeer. Een gevaarlijke manier van crossen tussen mensen (er hoeft maar 1 foutje te gebeuren per ongeluk en er vallen zo 5 doden) en het volk dat er liep was niet het type motor-forum....

Ik was er dan ook na een half uurtje binnen rondlopen (om dingen inderdaad goedkoop te kunnen kopen) GAUW weer weg!
 
Ben drook een half uurtje geweest, 1 of andere "soi" ging nogal hard op zn plaat 2 meter bij Mario's motor vandaan |(

Nee, echt gezellig was anders hing een beetje vieze sfeer, desalnietemin leuk voor 30 minuten.

Als de weg met dranghekken af was gezet zoals bij Safe vorige week had het denkk leuker geweest.
 
Niet echt mijn publiek dat stelletje :r geestelijkgehandicaptenonderdedopezittende :r jonge lui die ongecontroleerde stunts uithalen vlak langs het publiek.
Toen we aankwamen werden we verwelkomt met een vechtpartij tussen een groep jonge lui een een wat oudere kerel op een Honda Goldwing.
Da's niet mijn manier van lekker gezellig met "motorvrienden/vriendinnen" onder elkaar lekker babbelen over een gezamelijke hobby.

Het enige mooie was die Suzuki Bandit.
Die gast heeft tenminste "Totall Control". Da's pas mooi om te zien. :}
 
ik ben ook geweest (en vele forummers gespot!) Ik vond het inderdaad een beetje eng hoe die gasten stuntten tussen het publiek. Zo'n filmpje is dan ineens iets heel anders... Als er hier iets fout gaat, getsie! Daar wil je niet aan denken!

Verder wel voor zeer weinig geld twee prachtige leren jassen aangeschaft! *D *D
 
Het ergste vind ik nog dat ze iemand zijn Blade gejat hebben. K*****honden.
 
kom er net van terug en vond het een zeer geslaagde avond, maar het was inderdaad wel wat aan de gevaarlijke kant. Ik heb zelf maar een wat veiliger plekje opgezocht waar het allemaal goed tevolgen was. Terecht werd hier net de gevaarlijke situatie omschreven maar sommige mensen zijn ook wel ERG dom door zo dicht op de straat tegaan staan!!!! wonder boven wonder dan ook geen gewonde ( behalve dan de duc rijder maarja that's the risk)

vond geslaagd!!!
 
Was idd wel leuk........
Jammer van die duc...
Loop ik daar met mn voorwiel :(
Maar ik mot sjegguh werd gelijk geholpen door motoport :} ... nieuwe lagers erin
en ik is blij :) kan weer rijduh
 
Iemand vroeg wat ik bedoelde met 'volk type motor-forum'. Nou, wat ik zie bij bijeenkomsten zijn mensen die rijden voor hun plezier en tuurlijk zijn er dan ook wel mensen bij die wilder rijden dan anderen, maar in elk geval zie ik dan geen mensen die rijden voor het gevaar of voor het stoerdoenerij.... Geld, show en gevaar. En die sfeer vond ik het wel hebben gister.

Ik heb dan ook geen mens gezien die ik normaal ook bij motoport zie rondlopen, gewoon een heel ander type volk. Niet met een vriendelijke uitstraling en gezamenlijke liefde voor het motorrijden...

Overigens... al die meisjes van 17 jaar die er rondhingen, is nou ook niet echt type motor-forum.

Maar ja... da's maar mijn mening en blijkbaar hebben andere mensen het WEL naar hun zin gehad gelukkig!
 
Ben ook bij de nacht van Motoport geweest en was gelijk de laatste keer. ER hing een vijandige sfeer. Er werden stunts uitgehaald die levensgevaarlijk waren.
Ik ben het met er mee eens dat een deel van de aanwezige geen motorrijders in hart en nieren zijn.

Ben nog geen half uur aanwezig geweest. Neem nou een motordag bij Safe of Motoport Rockanje, daar hangt een goede sfeer en is alles beter geregeld. Het is een wonder dat er geen gewonden zijn gevallen in het plubliek en dat er ook nog een motor gestolen wordt is te triest voor woorden.

Blue Knight :]
 
Ooh nou snap ik het die Duc had dus niks met dat voorwiellager te maken. Ik dacht dattie op je voorwiel geklapt was.

En dat volk en dat stunten dat is al jaren hoor bij Motoport en antilianen daar draait het onderdelen magazijn van Motoport Rotterdam op moet je doordeweeks maar eens bij Gabri gaan kijken.
Het was gewoon weer dikvoormekaar, je moet er gewoon naar toe gaan om een beetje te ouwehoeren en wat drinken. Eventueel nog een aanbieding meenemenen en een beetje naar dat stunten kijken. Er zitten zelfs jongens bij die krijgen gratis een bandje van Toon om voor de deur op te roken en te laten klappen.

Dus zet niet zo gauw jullie negatieve ondervindingen hier neer, er zijn een heleboel mensen die het wel naar hun zin hebben gehad.

Het enige wat echt gewoon jammer is is het feit dat er op zo'n avond iemand zijn motor wordt gestolen.
 
was er ook nog even, maar vette kick hoor.... dat van die mensen is maar net hoeveel je je ervan aantrekt. vond het wel flink laag dat er gewoon tussen het publiek vandaan een Blade weg werd gehaald! Brutaliteit om dat tussen dat (niet M-F look alike) volk te doen..... :+
 
Als je er niets aan vind, okee, maar om het nu zo af te kraken, en vergelijk het aub niet met een Safedag of zo, daar zie je mij nooit, dooie boel waar niets te beleven valt. Of het moet weer zo'n trial rijder zijn die zijn trucje doet, zie je overal en eenmaal gezien, voor altijd gezien.
 
Ik vond de sfeer ook niet echt super en de stunts die die gasten deden waren niet zo erg spectaculair. De enige die goede stunts had dat was idd die gozer op de Bandit ik zal zijn naam niet noemen maar ik weet dat hij super controle heeft over zijn fiets. Een beetje hard door een vole straat rijden kan iedereen en is niet echt verantwoord vind ik.
 
Hee Tommy HOHO!!
Ik had het niet over antillianen! Ik had het over het GEHELE volk dat er was!
 
De grootste stunters bij Motoport waren die antilianen op die dikke fietsen.

Maar whatever, je kunt nooit alleen maar mensen bij elkaar krijgen die in ieders straatje passen.

En voor wat die gozer met die Bandit betreft 100% controle :? Niet echt hoor!!!
Maar ook hier zie je weer meningen verschillen, maar ik vind als je 7 pogingen doet om tijdens je rolling burnout een rondje te draaien en je beland 3 keer bijna tussen de mensen. En als je 5 pogingen doet om een wheelie te maken en er lukt er geen 1 is bij mij geen 100% controle.
Om vervolgens wel weer schitterende wheelies te maken zittend op de tank.

Maar goed Toon had een leuke avond georganiseerd en voor velen is het dat ook geweest.
 
ben er ook geweest maar heb ff wat staan lullen met mensen die ik kon en dat over die stunts dat is elk jaar en als je het te gevaarlijk vind ga je op de stoep staan dat deden veel mensen.
ik had verder geen last van die mannen en maakte er zelf wel een geslaagde avond van.
maar dat was op het einde van de avond toen ze zelfs geen bandje meer wilde wisselen.
dus over het begin van de avond kan ik niet oordelen.

nu moet ik zeggen dat ik de kortingen nou niet vond om over naar huis te schrijven.
25% als je bullseye gooide op een dartbord.
 
Ik vond het behoorlijk spectaculair :}
OK, niet altijd even verantwoordenlijk.
Maar je bent zelf ook niet echt wijs als je midden op de weg gaat staan als je weet de ze hard langs komen.

1 van de brutse dingen vond ik nog wel de burnout van die Corvette
Het was dan wel geen motor, maar toch, in de smoke die bij hem eraf kwam kon je geen 1/2 meter ver meer kijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan