Nederland Oost topic 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm... Bij 't verzekeren van die bandit willen ze een nieuwprijs van de fiets weten. Staan die ergens op internet, of maakt 't niet uit als ik er een paar gulden/euro naast zit en is 'ie dan gewoon onder/oververzekerd? 't Exacte model staat er bij unive niet bij. Ze kennen wel de "Suzuki GSF 600 SY BANDIT" van € 6.715,-. Komt dat in de buurt? :)
Bij KNMVverzekeringen, wordt op basis van je kenteken, de (bijna) juiste motor erbij gezocht en de catologuswaarde. KNMV bevalt mij trouwens ook beter dan Univé, je kan alles lekker online regelen en als je eens een vraag heb helpen ze je vriendelijk en vlot. En echt duur zijn ze ook niet. Met Univé hebben we altijd gehannes dat we niet bij het jusite kantoor zouden zitten en vaak veel onduidelijkheden.

BTW ik trap 'm zo maar eens aan, dit weer is te mooi om niet te rijden :]
:W
 
Bij KNMVverzekeringen, wordt op basis van je kenteken, de (bijna) juiste motor erbij gezocht en de catologuswaarde. KNMV bevalt mij trouwens ook beter dan Univé, je kan alles lekker online regelen en als je eens een vraag heb helpen ze je vriendelijk en vlot. En echt duur zijn ze ook niet. Met Univé hebben we altijd gehannes dat we niet bij het jusite kantoor zouden zitten en vaak veel onduidelijkheden.

BTW ik trap 'm zo maar eens aan, dit weer is te mooi om niet te rijden :]
:W
:^.

Net de TDM helemaal gepoetst... Eigenlijk een verdomd handige motor om schoon te maken, alles is goed bereikbaar. Alleen is een middenbok wel wenselijk, want het achterwiel poetsen op deze manier is een ramp B|. Mja, ik zou geloof ik ooit nog een paddockstand kopen, alleen euh, sja, dat werd 'm nog niet helemaal :+
 
Tijd voor de dikke handschoenen dus!

Tijd om de motor lekker warm in de garage weg te zetten! _O- nee zolang het niet al te koud is en er geen pekel auf den strasse ligt dan rijdt ik nog wel.


:^.

Net de TDM helemaal gepoetst... Eigenlijk een verdomd handige motor om schoon te maken, alles is goed bereikbaar. Alleen is een middenbok wel wenselijk, want het achterwiel poetsen op deze manier is een ramp B|. Mja, ik zou geloof ik ooit nog een paddockstand kopen, alleen euh, sja, dat werd 'm nog niet helemaal :+

Paddockstand is net zo handig, en stukken goedkoper dan een middenbok! ;)



:( Balen dat ik me zo klote voel, anders was ik wel ff met oe met gereden!!
 
Alleen is een middenbok wel wenselijk, want het achterwiel poetsen op deze manier is een ramp B|. Mja, ik zou geloof ik ooit nog een paddockstand kopen, alleen euh, sja, dat werd 'm nog niet helemaal :+

heb ik nu ook zo'n paddock stand, wel handig zo bij t achterwiel, komt er ook nog wel een keer eentje voor de voorkant :Y

@VTRrider: half 2 bin ik biej de tex, mocht je nog van gedachten veranderen ;) Goa met een collega sturen :]
 
Ik heb ook een hele mooie VR6, en aangezien ik daar tijdelijk niet mee mag rijden (iets met wheelies en op enkels vallende motoren...), heeft ikkujuut voor mij af en toe taxi-chauffeur gespeeld.
Sindsdien vindt ze haar ouwe Swift lang zo leuk niet meer! 8-)
Ik ben zelf verder niet echt liefhebber, maar ik ga graag zo hard mogelijk en dan heb je aan een VR6 best een goeie auto!

Over smaak valt te twisten, maar daar beginnen we maar niet aan... :+

Alhoewel dit dan wel weer errug mooi is :9~
koenigsegg ccr

Eerst maar eens ff de motor laten repareren en daarna mijn ziel verkopen, vervolgens nog ff een paar banken overvallen, goed investeren en misschien kan het dan....


Ahh nu snap ik de taxi.... Tja ik moet me rustig houden heb al een aantekening dus ik probeer nu ff geen wheelies!

De Koenigsegg, ken hem, wat een power he en dat voor een zwitser!
Ik ga nu eerst sparen voor een nieuwe brommert! :]
 
Eind van de ochtend de moto opgehaald bij Stijner, klein beurtje gehad. Goed zaken doen daar, niet duur en als je vraagt 12.00 klaar dan is de moto 12.00 klaar, afspraak is afspraak :Y

Nu zou je zeggen dat is toch normaal, nou echt niet overal :N

Laterrrr :W
 
Laatst bewerkt:
Ahh nu snap ik de taxi.... Tja ik moet me rustig houden heb al een aantekening dus ik probeer nu ff geen wheelies!

De Koenigsegg, ken hem, wat een power he en dat voor een zwitser!
Ik ga nu eerst sparen voor een nieuwe brommert! :]
Zwitser? Waar heb jij het dan over? _O-.


Koenigsegg komt uit Zweden ;)



Van Wikipedia:

Koenigsegg Automotive AB [ˈkəːnɪgsɛg] is a Swedish manufacturer of high-performance cars (supercars) based initially in Olofström, later moving to Margretetorp, just outside Ängelholm.
 
Laatst bewerkt:
Ben weer terug. Ik heb lekker uitgewaaid langs de IJssel en op de Veluwe. Het was heerlijk rustig op de dijk en op weg dus ik kon er een lekker tempo inhouden. Nu maar hopen dat het weekend ook droog is

:W
 
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op het forum.
Mijn naam is Marc en kom uit Enschede.
Ik rij een Ducati 748 en ben op zondag regelmatig in Duitsland te vinden (lees Gescher, Ochtrup en Dulmen)
Groetjes,
Marc
 
Moin,

vanavond nog mensen texen? Ik zit zelf een beetje te twijfelen.... het is ook al behoorlijk vroeg donker. Ik kijk het nog wel even aan hier.

Welkom alle nieuwelingen :W
 
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op het forum.
Mijn naam is Marc en kom uit Enschede.
Ik rij een Ducati 748 en ben op zondag regelmatig in Duitsland te vinden (lees Gescher, Ochtrup en Dulmen)
Groetjes,
Marc

Welkom *O* Wat is er in Dulmen te vinden als ik vragen mag? Gescher en Ochtrup ken ik wel maar Dulmen, never heard of.

Kga maar ff een paar uur op de bank liggen pitten. Na een redelijk goed weekend voel ik me gisteren en vandaag weer helemaal ruk :r B|
 
:^

zou je daar ook met bier achter de kiezen op durven stappen? :9~~
Wat lul je nou :? Ik heb enige weken geleden om 17.00 een Grolsch gedronken en om 19.00 bij de Tex mn opwachting gemaakt... big deal of niet... not :Z

Kortom wil je moraalridder zijn, ga even ergens anders je statement maken :j
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan