Nederland Oost topic 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de ABS al uitgebreid mogen testen tijdnes een cursus en op natte, stoffige, grindige :? en zanderige wegen. Het gevoel is me dan ook wel bekend, ben alleen benieuwd of het op een bladerdek ook werkt...

[...

Doe eens een wilde gok.
Natuurlijk werkt het op natte bladeren niet, je glijdt dan gewoon op een (heel dun) laagje water.
Het is niet voor niets dat ze 2000 jaar nadat de timmermanszoon over het water liep nog niets verder zijn. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Doe eens een wilde gok.
Natuurlijk werkt het op natte bladeren niet, je glijdt dan gewoon op een (heel dun) laagje water.
Het is niet voor niets dat ze 2000 jaar nadat de timmermanszoon over het water liep nog niets verder zijn. 8-)

Hey Bouw,

Nog ff over Sennheiser.
Welke had je nu en naar welke ging je voorkeur ook alweer uit?
Snoerloos of niet?
 
de MIAUWW....
full
 
TC is soms wel leuk, maar een beetje "gieren" moet kunnen op z'n tijd :Y.

MotorMieke: Gefeliciteerd! *O*



Heb zelf trouwens een Koss PortaPRO gekocht laatst (koptelefoon). Heeeeerlijk ding, alleen wel wennen als je niet superzuiver geluid gewend bent. Maar wel ontzettend lekker om naar te luisteren 8-).
 
Laatst bewerkt:
En dan kunnen Hasseman en ik jullie eens een keer zien! (jammergenoeg geen tijd voor een praatje! Behalve tijdens de moos bij "de Buren" Hoewel de foto's daar te bestellen zijn en we misschien ook geen tijd hebben voor zinnige gesprekkies)

Niet gratis voor MF-Oost..? -O-

Wel goed opletten dan zodat ik er een keer mooi opsta ... anders komt er van bestellen natuurlijk niks... :+
 
Edit: Heel erg blij *O* *O* *O* *O*

heel erg gefeliciteerd! *O*

Was van plan vandaag nieuwe laarzen te gaan halen, maar werd uit mijn bed gebeld omdat ik moest invallen op het werk (ziekte). Vond het niet zo erg toen ik naar buiten keek... Wat een prut overal op de weg zeg!
Hopelijk is het morgen een stuk beter! Dan maar ff een stukkie :] met de oude laarzen (met ventilatie...)!

:W
 
MM gefeliciteerd met je nieuwe fietske :Y

@Rinze: doen we, zal een keer komen kijken :W moet ff kijken wanneer me uitkomt, en jij moet ff laten weten wanneer jou uitkomt
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan