Nederland Oost Topic deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al hier op MF geprobeerd Nijlpaard.
Heb hem toen binnen en maand verkocht.

@debsy Welkom hier op Mf oost. :W


Heeft ie ook al een hele tijd gestaan, zonder reactie helaas.

Ga deze week toch maar 's ff bij Motor oost praten :Y
 
euhmz....moet vanmiddag naar de dealer dus denk dat ut um niet echt wordt....maar misschien dat je de dames zover krijgt?
@fz-errie
Ben er net weer :Y
Had eerder gepost en deze dame had een eindje met je gereden maar ben nu blij dat ik het pak uit heb :P
Maar dan houden we hem erin voor een volgende keer _O-
En de Kawa schakelt weer lekker soepel O-) :Y *O* *O* *O*
 
morguh allen,
was ff een tijdje bezig om dit allemaal te lezen... haha
Margreet vroeg me waarom ik nog niet hier was geweest..
Nou here i am!! *O* *O*
Zal proberen om actief mee te posten hiero...
Hoe weet ik wanneer mensen gaan texen?? Word dat vooraf gemeld hiero??
Zou het wel leuk vinden om kennis te maken met mensen van t forum en dan vooral van dit topic natuurlijk! *D
Allemaal een fijne dag vandaag!!
groetjes Deb
Hey hallo
Eindelijk hier hoor O-)
En ik ga vast vd week nog Texxen en je woont bij mij in de buurt dus kunnen we zo een keer samen afspreken :+
 
hi all :W

welcome back bouw en aanhang *O* :W

welkom debsy! ongetwijfeld dat je iedereen nog een keer tegenkomt bij de tex, woensdagavond is het drukst, ow en uberhaupt: waarom zou je in godsnaam iedereen willen kennen... het zijn allemaal mafkezen en en gekken hier _O- (of moet ik weer voor mezelf praten ? ;) )

zoo....iedereen weer druk aan de werkweek begonnen?, rot , wij hebben nog een week vakantie *O* (wie gaat er mee :] :X _O- )

:W
 
hi all :W

welcome back bouw en aanhang *O* :W

welkom debsy! ongetwijfeld dat je iedereen nog een keer tegenkomt bij de tex, woensdagavond is het drukst, ow en uberhaupt: waarom zou je in godsnaam iedereen willen kennen... het zijn allemaal mafkezen en en gekken hier _O- (of moet ik weer voor mezelf praten ? ;) )

zoo....iedereen weer druk aan de werkweek begonnen?, rot , wij hebben nog een week vakantie *O* (wie gaat er mee :] :X _O- )

:W

mafkezen??

wij??



nèèèèèèhhhhh....toch?



O-) O-)
 
hi all :W

welcome back bouw en aanhang *O* :W

welkom debsy! ongetwijfeld dat je iedereen nog een keer tegenkomt bij de tex, woensdagavond is het drukst, ow en uberhaupt: waarom zou je in godsnaam iedereen willen kennen... het zijn allemaal mafkezen en en gekken hier _O- (of moet ik weer voor mezelf praten ? ;) )

zoo....iedereen weer druk aan de werkweek begonnen?, rot , wij hebben nog een week vakantie *O* (wie gaat er mee :] :X _O- )

nou is toch gezellig of nie dah?
:?

@Margreet: zou gezellig zijn als we eens wat gingen afspreken *D
 
motor verkopen is gewoon een beetje kut op het moment.
Die van mij staat er nu voor 3600 op, wat naar mijn idee toch echt niet te duur is.

1 bod gehad van 3250.

Ik vind het geld wat je vraag (nijlpaard) aardig wat voor een fiets uit 98 (volgend jaar alweer 9 jaar oud! )
 
nou is toch gezellig of nie dah?
:?

@Margreet: zou gezellig zijn als we eens wat gingen afspreken *D

je hebt gelijk.... en als jullie dan toch afspreken en naar de tex gaan, rij dan ff over tubbergen... word de groep gelijk al weer groter ;)
 
motor verkopen is gewoon een beetje kut op het moment.
Die van mij staat er nu voor 3600 op, wat naar mijn idee toch echt niet te duur is.

1 bod gehad van 3250.

Ik vind het geld wat je vraag (nijlpaard) aardig wat voor een fiets uit 98 (volgend jaar alweer 9 jaar oud! )

Goede middag allemaal,

@ Grolsch,
hehehehe... daar kan ik het niet meer eens zijn. Heb gisteren mijn beide Madura's verkocht! Ze zijn beiden uit 1985.

Inderdaad, ben nu motorloos! ;( Maar zeker wel een goede prijs gevangen! Nu weer zoeken naar wat anders, maar wat weet ik nog niet. Een VT1100 lijkt me wel wat.

Verder kan ik nog wel eens toeren op de K1200 GT van me pa. Maar ja, die wil em ook verkopen. Weet dus niet of ik nog wel een keertje kan komen bij de texaco.

@Magreet,
Ik kan dus helaas ook niet mee naar de mega meeting, volgend weekend.

Groeten
martijn
 
Ohja, had vandaag weer post van het CJIB. Nou, dat zal dan de brief zijn van vorige week, wat zijn ze snel... Maar néé, m'n bankrekening wordt nog verder geroyeerd :+ 130 euro, fout parkeren :(

Ik durf de strijd voor dit jaar aan met tukker :+
 
mafkezen?? ja...

wij?? ook...



nèèèèèèhhhhh....toch? een beetje dan??????




O-) O-)



_O-
Mafkezen wat ben je netjes
Gewoon een stel onbenullige idioten!
@Debsy ik woon nu in Sibculo en jij in vroomshoop dus dat is dicht bij elkaar dus dat moet lukken })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan