Nederland Oost Topic deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morge allemaal
Straks met de Kawa naar Van Dijk knallen :9~ :P
En het is superweer :]
:Z morgûh :Z

Eerst nog wat rommelen hier thuis en dan inderdaad gassen met die hap.....

@Margreet....hou je wel het topic in de gaten.....of mag iemand anders ook starten met deel *O* 20 *O*

:W
 
:Z morgûh :Z

Eerst nog wat rommelen hier thuis en dan inderdaad gassen met die hap.....

@Margreet....hou je wel het topic in de gaten.....of mag iemand anders ook starten met deel *O* 20 *O*

:W
Nog 48 post het loopt niet zo hard meer hier :}
Iemand anders mag ook de post openen kan me niet schelen maar dan doe ik het niet weer want dan krijg je heel veel rompslomp met de foto,s net als voorgaande keer en ga er niet weer met prutsen dan,maar als jij het graag wil doen prima ;)
 
Nog 48 post het loopt niet zo hard meer hier :}
Iemand anders mag ook de post openen kan me niet schelen maar dan doe ik het niet weer want dan krijg je heel veel rompslomp met de foto,s net als voorgaande keer en ga er niet weer met prutsen dan,maar als jij het graag wil doen prima ;)
Euhmz...mss...kan ik direct mijn eigen verhaaltje aanpassen....maar ja weet zelf ook niet of ik op het juiste moment online ben.....wat die plaatjes betreft.....ik heb nog wel wat ruimte hier en daar..
 
morguh allen,
was ff een tijdje bezig om dit allemaal te lezen... haha
Margreet vroeg me waarom ik nog niet hier was geweest..
Nou here i am!! *O* *O*
Zal proberen om actief mee te posten hiero...
Hoe weet ik wanneer mensen gaan texen?? Word dat vooraf gemeld hiero??
Zou het wel leuk vinden om kennis te maken met mensen van t forum en dan vooral van dit topic natuurlijk! *D
Allemaal een fijne dag vandaag!!
groetjes Deb
 
morguh allen,
was ff een tijdje bezig om dit allemaal te lezen... haha
Margreet vroeg me waarom ik nog niet hier was geweest..
Nou here i am!! *O* *O*
Zal proberen om actief mee te posten hiero...
Hoe weet ik wanneer mensen gaan texen?? Word dat vooraf gemeld hiero??
Zou het wel leuk vinden om kennis te maken met mensen van t forum en dan vooral van dit topic natuurlijk! *D
Allemaal een fijne dag vandaag!!
groetjes Deb
*O* Welkom... *O*

Texen wordt meestal door iemand aangekondigd....is tegenwoordig wel vaak meer lullen dan rijden..maar het wordt ook al weer vroeg donker
 
Hmmm, krijg net een mailtje terug van motor-oost.

Ze hebben al te veel VTR's dus inruilen is voor hun niet interessant B|

Als ik toch wil inruilen moet ik maar ff komen praten :?
 
Hmmm, krijg net een mailtje terug van motor-oost.

Ze hebben al te veel VTR's dus inruilen is voor hun niet interessant B|

Als ik toch wil inruilen moet ik maar ff komen praten :?


betekent: als je wil inruilen, hou er dan rekening mee dat we al te veel VTR's hebben en je er veel te weinig voor terug gaan geven ;)
 
Heb vandaag nog een vrije dag kunnen regelen op het werk *O* Met dit weer betekent dat dus een lekker stukkie rijden. Zijn er nog meer liefhebbers? JPD?
 
Heb vandaag nog een vrije dag kunnen regelen op het werk *O* Met dit weer betekent dat dus een lekker stukkie rijden. Zijn er nog meer liefhebbers? JPD?
euhmz....moet vanmiddag naar de dealer dus denk dat ut um niet echt wordt....maar misschien dat je de dames zover krijgt?
 
Hmmm, krijg net een mailtje terug van motor-oost.

Ze hebben al te veel VTR's dus inruilen is voor hun niet interessant B|

Als ik toch wil inruilen moet ik maar ff komen praten :?

Ik zou hem nu ook niet inruilen, het seizoen loopt op het einde, dus zijn de verkoopkansen geringer dan in +/- maart, april....en de prijzen ook minder.
Je kan hem natuurlijk zelf op Marktplaats zetten... :]
 
Ik zou hem nu ook niet inruilen, het seizoen loopt op het einde, dus zijn de verkoopkansen geringer dan in +/- maart, april....en de prijzen ook minder.
Je kan hem natuurlijk zelf op Marktplaats zetten... :]


Daar staat ie met elkaar al meer dan een half jaar -O-

Heb 1 bod gehad van 3250
 
Daar staat ie met elkaar al meer dan een half jaar -O-

Heb 1 bod gehad van 3250

heb je advertentie even bekeken,
mag ik een paar suggesties doen?
1) op de fotos moet je héle motor te zien zijn. Anders lijkt het of je wat achterhoudt. (Schade?) Ik zou de fotos elders maken, met bijv natuur als achtergrond, niet een huiselijke omgeving. De motor moet het onderwerp zijn, niet iets anders. Geen doorhaling van kentekenplaten, maar probeer zo te fotograveren dat het niet eens nodig is om de plaat af te plakken.
2)- Lichte gebruikssporen, meldt je. Is dit nodig? Zo ja, dan moet de prijs daar naar zijn. Of is het onzin te melden, iedere fiets heeft dit toch? Nu lijkt het misschien erger dan het is. Wel eerlijk, maar ook een beetje onzin, lijkt me.
3)- Technisch goed...aantoonbaar? Rekeningen ter inzage? Zit er nog garantie op iets? Als dit twee keer nee is, dan weglaten, het zijn alleen maar discussiepunten.
4)Goed punt dat inruil bespreekbaar is.
5 prijs, lijkt me redelijk, maar niet spectaculair goedkoop. Persoonlijk lijkt me 4450 een prettiger prijsstelling, en dan niet zo veel meer zakken. Wel erg veel concurrenten....

Kijk maar wat je hier mee doet...en als je zegt, dat ik me nergens mee te bemoeien heb, heb je daar ook nog weer eens gelijk aan. 8-)
 
heb je advertentie even bekeken,
mag ik een paar suggesties doen?
1) op de fotos moet je héle motor te zien zijn. Anders lijkt het of je wat achterhoudt. (Schade?) Ik zou de fotos elders maken, met bijv natuur als achtergrond, niet een huiselijke omgeving. De motor moet het onderwerp zijn, niet iets anders. Geen doorhaling van kentekenplaten, maar probeer zo te fotograveren dat het niet eens nodig is om de plaat af te plakken.
2)- Lichte gebruikssporen, meldt je. Is dit nodig? Zo ja, dan moet de prijs daar naar zijn. Of is het onzin te melden, iedere fiets heeft dit toch? Nu lijkt het misschien erger dan het is. Wel eerlijk, maar ook een beetje onzin, lijkt me.
3)- Technisch goed...aantoonbaar? Rekeningen ter inzage? Zit er nog garantie op iets? Als dit twee keer nee is, dan weglaten, het zijn alleen maar discussiepunten.
4)Goed punt dat inruil bespreekbaar is.
5 prijs, lijkt me redelijk, maar niet spectaculair goedkoop. Persoonlijk lijkt me 4450 een prettiger prijsstelling, en dan niet zo veel meer zakken. Wel erg veel concurrenten....

Kijk maar wat je hier mee doet...en als je zegt, dat ik me nergens mee te bemoeien heb, heb je daar ook nog weer eens gelijk aan. 8-)

Waar bemoei je je mee, hij moet het helemaal anders aanpakken..

Kijk....
})
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan