Nederland Oost Topic deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
[me]ksborg heeft zojuist deze Harddisk mp3 player gekocht met 20 gig[/me] *O*

IM_NW-A3000SiF.jpg


Hij's echt veeeeeel mooier dan een Ipod O-)
 
:W
Vandaag gespot:

Lemn8 + Roaddevil en nog 1. Ergens halverwege de texroute.

KsBorg. tussen Weerselo en Oldenzaal.

Reed trouwens met die jongen met die XZ6R.
 
:W
Vandaag gespot:

Lemn8 + Roaddevil en nog 1. Ergens halverwege de texroute.

KsBorg. tussen Weerselo en Oldenzaal.

Reed trouwens met die jongen met die XZ6R.
Hmmz heb er veel meer gezien, ergens tussen pomp 1 en de uitrit....... :+
 
Heb je voor een euro getankt?............ :)


Nee, kwam ff luid claxonerend langs. Leuk gezicht, stel van die verbaasde motorrijders op een rij _O-

Kwam wat verderop metalrico ook nog tegen maar die zwaaide niet terug B|
 
@Margreet

Hier schatje, heb je een wat betere avatar van je schatje

full
 
Nou, was wel ff leuk ritje zo :Y Wat zijn die kawa's trouwens donders snel zeg. Vooral tegen erik en vol op het gas :9~ Kon er niet aan tippen :P

Oh ja, Erik, die auto seinde niet voor niets... :X

radar ov tubbergen ri vasse op de denekamperweg 200 meter na de rotonde bij hotel droste (dennis en zeepaardje) 20:50:31

Maar goed dat we efkes van het gas waren.. moet haast wel goed zijn gegaan ;) Heb hem overigens niet zien staan. Waarschijnlijk één of ander naai-opstelling geweest.
 
Toch? :+ ...

Mja, ik zit wel over een andere motor te denken volgend jaar, maar als ik met deze op vol vermogen ook nog zo rond de 1:20 kan halen, dan wil ik eigenlijk helemaal geen andere :N . Vind 't wel lekker zo 8-)

Als je niet constant op't bovenste gedeelte van z'n toerenbereik zit, zal het brandstof verbruik van die machine nog heel erg meevallen...

Zodra je overstapt op machines met injectie, en een "R" in de naam, wordt het een heel ander verhaal. dan mag je blij zijn als je de 1:15 haalt.
 
Als je niet constant op't bovenste gedeelte van z'n toerenbereik zit, zal het brandstof verbruik van die machine nog heel erg meevallen...

Zodra je overstapt op machines met injectie, en een "R" in de naam, wordt het een heel ander verhaal. dan mag je blij zijn als je de 1:15 haalt.
Kom enkel op de snelweg langdurig boven de 6.000 toeren. Als ik normaal rijd dan kom ik daar bijna nooit boven, enkele keer maar.
 
Zodra je overstapt op machines met injectie, en een "R" in de naam, wordt het een heel ander verhaal. dan mag je blij zijn als je de 1:15 haalt.
Verbruikt injectie altijd meer dan carburateur? Zou bijvoorbeeld een Soes Sv650 met carb (1e lichting) zuiniger zijn dan de latere versies met injectie?!

Kanbest hoor, maar wat is dan het voordeel van injectie... puur de emissienormen halen soms :?
 
Nou, was wel ff leuk ritje zo :Y Wat zijn die kawa's trouwens donders snel zeg. Vooral tegen erik en vol op het gas :9~ Kon er niet aan tippen :P

Oh ja, Erik, die auto seinde niet voor niets... :X

radar ov tubbergen ri vasse op de denekamperweg 200 meter na de rotonde bij hotel droste (dennis en zeepaardje) 20:50:31

Maar goed dat we efkes van het gas waren.. moet haast wel goed zijn gegaan ;) Heb hem overigens niet zien staan. Waarschijnlijk één of ander naai-opstelling geweest.
Ja dan zien we het ook wel weer we hebben ons in ieder geval uitstekend vermaakt en waren om ongeveer 22 uur thuis effe Duitsland onveilig gemaakt met zijn vieren
*O*
Later hier nog wat gedronken met zijn vieren.
Bianca en D en Snypps bedankt voor de fijne rit en zekers voor herhaling :Y


Erik zit nu te kijken waar het ongeveer was whahahhaahha

@Nijlpaard bedankt staat beters zo
 
Laatst bewerkt:
Kijk aan zeg....deel 19 alweer....gaat hard zeg *D

Wat was het weer een lekker :] weekend he dames en heren!!!

Was het elke dag maar zo O-)
 
Nou, was wel ff leuk ritje zo :Y Wat zijn die kawa's trouwens donders snel zeg. Vooral tegen erik en vol op het gas :9~ Kon er niet aan tippen :P

Oh ja, Erik, die auto seinde niet voor niets... :X

radar ov tubbergen ri vasse op de denekamperweg 200 meter na de rotonde bij hotel droste (dennis en zeepaardje) 20:50:31

Maar goed dat we efkes van het gas waren.. moet haast wel goed zijn gegaan ;) Heb hem overigens niet zien staan. Waarschijnlijk één of ander naai-opstelling geweest.

hoop dat het goed is gegaan begin wel een beetje te twijfelen
O-) :X
 
Hoi Pork welkom op MF OOST namens Margreet en Erik en zoals ik vanaaf al zei als je zin in een bbq hebt bij deze ben je uitgenodigd
 
Hoi Pork welkom op MF OOST namens Margreet en Erik en zoals ik vanaaf al zei als je zin in een bbq hebt bij deze ben je uitgenodigd

Ik zal eens ff kijke als ik een plekje vrij heb in me drukke agende :+
+punt, ik kan het op de fiets af naar het bbq adres :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan