Newbie strakke pakken rit 18-04-2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee zei al, dat zijn mooie vrouwen billen. Dan hou je je kop iig in de goede richting en volg je ons met de juiste snelheid :P

maar heb ik dan nog tijd om op het overige verkeer te letten????? :?


wens jullie in ieder geval vanmiddag een gezellig ritje toe. :]
keep the rubbers down and your heads up ;) .
 
Laatst bewerkt:
En ik zo ga knutselen aan de moto en mss nog op tijd klaar ben om mee te gaan!
Mag ik mss iemands telefoonnr in mn pb, voor het geval jullie niet meer op het forum zijn? *ik zal niet gaan stalken* *O*
 
*O* ik heb zaterdag (gisteren) mijn motor opgehaald. *O* s'morgens om 9 uur vertokken vanuit rotteram naar roggel (160km) 8-) rond 11 uur aangekomen en na een kop koffie :] weer richting huis nog even een omweg gemaakt langs mijn ouders om ff te showen en toen snel naar huis want mijn zoonje zat al met smart te wachten om mijn mooie bolide te bewonderen. thuis aan gekomen en nog geen twee minuten later zat hij er al op en was er al niet meer van af te krijgen dus dat word nog wat als die 18 word ;)[afbeelding]
*O* *O* *O* mooie bike :Y

heel veel plezier ermee :]


Tering wat een spamgeiten idd, kom net terug van een housewarming in a'dam, mag meteen 10 paginas lezen wtf! hahaha!

@Heleen,
Je bent wel een knapperd hoor! :P Staat je mooi die wit!

hoe kun je nou zien of ik een knapperd ben :/ je ziet alleen me achterkant |( :+

Zoow :W Goeiemorgen! :W Niet bijgelezen, want moet zo weer naar werk... Maar is er nog iets spannend gebeurd hier?! Wel de kont van Heleen dus eindelijk gezien blijkbaar... Mooi pak hoor meis, maar ga je hem ruilen, lees ik dat goed?!

nou, ik heb mijn pak uit italie over laten komen. ik had hem al eens gepast. alleen hij is waarschijnlijk toch te klein.. en dat is nie goed nie -O-
dus ik ga proberen om mijn pak te ruilen,( nadat ik door alex bekeken ben :P ) en anders verkoop ik mijn pak. alleen is niet zo handige tijd zo met de beurs nu :/

:P :9

Van dit soort foto's hou ik wel vrouwen en heineken bier
iegh ik drink geen bier :r
vriend van mij had net zijn box even leeg geplunderd om zijn motor er in te kunnen zetten :P


en goeie morgen trouwens :W
ik ga niet rijden -O- ligt nog steeds te veel pekel op de weg. alles is nog wit uitgeslagen hier van de pekel :(
 
De boulevard is trouwens helemaal vernieuwd!
Ik laat het horen als ik voor 2u klaar ben!

Edit: Ik ben hyper dus typ overal ! achter *O*
 
Laatst bewerkt:
Ola! Er wordt weer aardig doorgepost hiero... :Y

Gisteren lekker op de beurs gewandeld. Niet echt iets kunnen vinden qua kleding, maar wel veel naar motoren gekeken. :9~

En en en en... een proefritje gemaakt bij de Bovag. Gereden op een Harley Davidson V-Rod Muscle... *O*

Deze dus;
kopie-muscle-nieuwste-telg-harley-davidson-v-rod-familie_19_630x350.jpg


Wat een übervette machine zeg... niet normaal wat een brute power daarin zit. Eng gewoon. :9~ })
 
Hier geen pekel te bekennen.

@ Brockhaus
Gaat m niet worden vanmiddag, beginnen pas om 2 uur aan mn motor :(
Is jammer dat je niet mee kan rijden... maar als je buienradar bekijkt vraag ik me af hoe vervelend je dat straks nog vind. Tenzij je wel van een beetje nattigheid houdt natuurlijk... })
 
regen is goed *O*
vooral veel regenen en niet meer vriezen.. dan hoeven ze ook niet meer te strooien en dan spoelt alles weg en dat houd in dat we weer kennen rijden *O* :]

voor de rijders: have fun! foto's maken

enne wie gaat de nieuwe OP doen :+
Jr nog niet gespot nml :P
 
je zult me ook niet spotten .. bij ons ligt nog sneeuw en daarnaast staat m'n motor nog te wachten op z'n nieuwe voorband bij de dealertt...





oh j ebedoelt op 't forum:?

ik zal de OP tzt kopieeren maar we kunnen nog heel even toch ( :Y nog 21 posts!)

ps zullen we proberen 't 2e topic niet voor de rit vol te spammen:?
 
Laatst bewerkt:
je zult me ook niet spotten .. bij ons ligt nog sneeuw en daarnaast staat m'n motor nog te wachten op z'n nieuwe voorband bij de dealertt...





oh j ebedoelt op 't forum:?

ik zal de OP tzt kopieeren maar we kunnen nog heel even toch ( :Y nog 21 posts!)

ps zullen we proberen 't 2e topic niet voor de rit vol te spammen:?
just in time *O*

je moet ook ff de verzamelplekken kopieeren :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan