Newbie Tour 2006 18 juni - FastFood Edition

We gaan!!!

  • zondag 18 juni

    Stemmen: 3 6,8%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 2 4,5%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 4 9,1%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 2 4,5%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 32 72,7%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 1 2,3%

  • Totaal aantal stemmers
    44
wolve,

Ik weet nog steeds niet of ik kan moet eigenlijk werken, even snel wat nieuwe mensen aan nemen en dan hoop ik dat ik me zelf nog vrij kan geven en dan ben ik er gewoon bij maar ik heb z'n gevoel van niet.
 
Je kan ook nog op een van de andere data stemmen. Bijvoorbeeld 18 juni, of 18 juni. ;)

Maar ja dus, volgende week zondag is het zover! *O*

Enne, gezien je naam, kom je op een Laverda 750? :}

Mmmh, lastige keuze, maar dan ga ik toch voor 18 juni :+

Yep, ik kom inderdaad op een Laverda 750 (S Formula) in oranje/zilver ... The name was the giveaway, wasn't it ?

By the way ... moet iedereen de route bij de hand hebben ?
In mijn routeroller gaat namelijk maar net anderhalf A4-tje (rotding :( ) ...
Maar ik kan natuurlijk best de hele route meenemen en dan blaadjes verwisselen bij de stops. (Zelf ga ik altijd op de gok toeren, zonder route dus ... Kom je altijd weer leuke nieuwe weggetjes tegen :) ).
 
Mmmh, lastige keuze, maar dan ga ik toch voor 18 juni :+

Yep, ik kom inderdaad op een Laverda 750 (S Formula) in oranje/zilver ... The name was the giveaway, wasn't it ?

By the way ... moet iedereen de route bij de hand hebben ?
In mijn routeroller gaat namelijk maar net anderhalf A4-tje (rotding :( ) ...
Maar ik kan natuurlijk best de hele route meenemen en dan blaadjes verwisselen bij de stops. (Zelf ga ik altijd op de gok toeren, zonder route dus ... Kom je altijd weer leuke nieuwe weggetjes tegen :) ).

Nee hoor, de route hoef je niet bij de hand te hebben. De meeste mensen hebben ook uberhaupt geen routrol. Zelfs ik heb er geen. :+ (Maarja, ik ken de route dan weer uit m'n kop. :X )
Maar het is vooral bedoeld voor de mensen die tijdens de rit graag mee willen lezen (en natuurlijk een mooie oefening voor mij in het semi-professioneel uitzetten van een rit :P ).
Mocht je graag willen meelezen, dan kan ik ook wel een versie maken zonder de plaatjes, dan is het een stuk korter en kunnen de twee helften wel apart in je rol.
Een aantal mensen bij de motor-club hebben trouwens hun rollen aangepast (groter kapje er overheen bijv.) of helemaal zelf gemaakt, waardoor ze makkelijk 4 A4'tjes kunnen herbergen. Da's wel zo fijn als je een keer een georganiseerde rit rijdt. Maar als je dat zelden of nooit doen, dan is dat wel wat veel moeite. :)
 
Nee hoor, de route hoef je niet bij de hand te hebben. De meeste mensen hebben ook uberhaupt geen routrol. Zelfs ik heb er geen. :+ (Maarja, ik ken de route dan weer uit m'n kop. :X )
Maar het is vooral bedoeld voor de mensen die tijdens de rit graag mee willen lezen (en natuurlijk een mooie oefening voor mij in het semi-professioneel uitzetten van een rit :P ).
Mocht je graag willen meelezen, dan kan ik ook wel een versie maken zonder de plaatjes, dan is het een stuk korter en kunnen de twee helften wel apart in je rol.
Een aantal mensen bij de motor-club hebben trouwens hun rollen aangepast (groter kapje er overheen bijv.) of helemaal zelf gemaakt, waardoor ze makkelijk 4 A4'tjes kunnen herbergen. Da's wel zo fijn als je een keer een georganiseerde rit rijdt. Maar als je dat zelden of nooit doen, dan is dat wel wat veel moeite. :)
Er komt toch nog wel een GPS variant van de route O-) Kan niet meer zonder namelijk ;)
 
O-)

Dit (zie attachment) is wat ik er van heb kunnen maken. Klopt niet helemaal geloof ik maar beter dan niks :P


effe .gif uit de bestandsnaam verwijderen
Zal het thuis ff bekijken......ben ook bezig geweest, maar Mapsource snapte niks van het gedonder bij de A2 van Vianen, die parallelweg staat er niet in |(
 
Zal het thuis ff bekijken......ben ook bezig geweest, maar Mapsource snapte niks van het gedonder bij de A2 van Vianen, die parallelweg staat er niet in |(
Daar zat ik dus ook mee :+

Voor de zekerheid maar de optie 'herberekenen' uitzetten op m'n gps ;)
 
Daar zat ik dus ook mee :+

Voor de zekerheid maar de optie 'herberekenen' uitzetten op m'n gps ;)
Dat staat ie al standaard, want ja zo'n QuestII doet daar zo lang over dan zit ik meestal al weer op de goede route.
 
Dat herberekenen zou ik inderdaad afblijven. Dat parallelweggetje langs de A2 heb ik ook nergens gezien op kaarten. Zelfs niet op map24 e.d. Doodlopende weggetjes (zogenaamd) vind 'ie trouwens vast ook niet leuk. _O-

Doet me er aan denken, zijn er eigenlijk mensen met een zijspan? :o (Is verder geen probleem, maar dan moeten we ergens om een punt heen rijden waar een paaltje midden op de weg staat. :+ )

Maar als iemand 'm met GPS een keer voor wil rijden da's prima hoor. Ik wil binnenkort sowieso de route nog even verkennen of er niet ineens ergens werkzaamheden zijn.
 
Dat herberekenen zou ik inderdaad afblijven. Dat parallelweggetje langs de A2 heb ik ook nergens gezien op kaarten. Zelfs niet op map24 e.d. Doodlopende weggetjes (zogenaamd) vind 'ie trouwens vast ook niet leuk. _O-

Doet me er aan denken, zijn er eigenlijk mensen met een zijspan? :o (Is verder geen probleem, maar dan moeten we ergens om een punt heen rijden waar een paaltje midden op de weg staat. :+ )

Maar als iemand 'm met GPS een keer voor wil rijden da's prima hoor. Ik wil binnenkort sowieso de route nog even verkennen of er niet ineens ergens werkzaamheden zijn.

Willen wel, kunnen is een beetje een probleem, mijn baas verlangt van me dat ik op kantoortijden aanwezig ben, dit weekend is een no go en om 's avonds even vanuit IJsselstein een ritje(wat op een totaal van 400 KM komt) te doen :N
 
Dat herberekenen zou ik inderdaad afblijven. Dat parallelweggetje langs de A2 heb ik ook nergens gezien op kaarten. Zelfs niet op map24 e.d. Doodlopende weggetjes (zogenaamd) vind 'ie trouwens vast ook niet leuk. _O-

Doet me er aan denken, zijn er eigenlijk mensen met een zijspan? :o (Is verder geen probleem, maar dan moeten we ergens om een punt heen rijden waar een paaltje midden op de weg staat. :+ )

Maar als iemand 'm met GPS een keer voor wil rijden da's prima hoor. Ik wil binnenkort sowieso de route nog even verkennen of er niet ineens ergens werkzaamheden zijn.
Hoevaak heb jij die route ondertussen al gereden? :P
 
Willen wel, kunnen is een beetje een probleem, mijn baas verlangt van me dat ik op kantoortijden aanwezig ben, dit weekend is een no go en om 's avonds even vanuit IJsselstein een ritje(wat op een totaal van 400 KM komt) te doen :N

En als dat probleem zou zijn opgelost, beginnen ze thuis weer te zeuren. :+

Hoevaak heb jij die route ondertussen al gereden? :P

Valt mee hoor. Met nog 1 keer verkennen, wordt volgende week zondag de 5e keer. Maar ongeveer de helft van de route heb ik met wat anderen al eens gedaan, en dat heb ik toch ook al 3 of 4 keer gereden. En morgen ga ik de helft ook nog in de omgekeerde richting rijden. :o
Kortom, jullie hoeven niet bang te zijn dat ik verdwaal. :P
 
En als dat probleem zou zijn opgelost, beginnen ze thuis weer te zeuren. :+

Dat valt wel mee, ik zeur meer dat ze een keer mee moet........met als gevolg dat ik zondag in Duitsland moet gaan barbeque-en -O-
O-)

Dit (zie attachment) is wat ik er van heb kunnen maken. Klopt niet helemaal geloof ik maar beter dan niks :P


effe .gif uit de bestandsnaam verwijderen
Uitgepakt bekeken en :} ik was er aan begonnen maar afgehaakt, nu na de rit maar eens kijken hoe de tracklog er uit ziet ;)
 
Laatst bewerkt:
Als ik me nieuwe bike heb,(die krijg ik hopelijk volgende week zaterdag) wil ik ook mee :)
 
Met een beetje mazzel ben ik er ook bij. Is wel ff een stukje knallen om er te komen, maar dat heb ik wel over voor m'n eerste MF-rit.

greetz, Jazzy
 
De zon schijnt deze dagen weer volop en de aanmeldingen komen weer binnen. Zo zie ik het graag! *O*

En we zijn weer up-to-date. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan