Newbie Tour 2006 18 juni - FastFood Edition

We gaan!!!

  • zondag 18 juni

    Stemmen: 3 6,8%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 2 4,5%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 4 9,1%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 2 4,5%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 32 72,7%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 1 2,3%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Nog mensen die uit BoZ of omg. vertrekken?

Geloof dat ik en ChaserBoZ daar vandaan vertrekken :P

BoZ als in Bergen op Zoom? Ik ga vanuit Roosendaal, dus kan ik wel aanhaken toch? Laat maar weten hoe laat, dan zorg ik dat ik ergens sta te wachten. Eventueel tankstationnetje, even handje schudden en snel verder rijden?

greetz, jazzy
 
Ik moet me nog even afmelden...

[me]Elleuh had het principe 'zondag rustdag' niet helemaal begrepen en al weer veel te veel op de planning staan....[/me]

Veel plezier allemaal zondag!
 
Newbie Tour 2006: FastFood Edition - zondag 18 juni34: DrsRob (Yamaha XJR 1300 Diversion)
35: @nne (Yamaha XJ 600 S Diversion)41: kleintje_b (kan niet kiezen)
Een kleine update:
Deze alle drie met duo-passagiertje; de dochters van @nne.

Vanwege de leeftijd van mijn duopassagiere :Y en omdat de XJR1300 uit elkaar ligt :( kom ik op mijn brikje: de XJ550 Seca. Verder denk ik dat kleintje ook niet veel te kiezen heeft :N en op de Tempter moet komen 8-)
 
Grrrr ... heeft een of andere randmongool plotseling "vaderdag" op deze Newbiedag gepland -O- -O- -O-

[me]Ted kan je dus afschrijven voor die newbie tour dan ... B| [/me]
 
Vaderdag is in het leven geroepen door de middenstand. Dat wil niet zeggen dat je het maar overboord moet gooien, maar om nou zo strak die dag aan te houden... dat is ook weer zonde. De week erop mag je ook vast langskomen bij je pa.
Een beetje vader zal je niet vastpinnen op een vaderdag als je ook op die dag een mooie motorrit hebt. O-)
 
Newbees, ik kan er helaas niet bij zijn ivm schoonfamilieverjaardagverplichtingen (scrabble, 3keer woordwaarde). ik hoop tot een volgende keer, had er zo een zin in! -O-
 
Pff het is wel de 10 kleine negertjes zo..vaderdag is al zo'n 20 jaar van te voren bekend:

klik!

Handig voor volgend jaar...... O-)


O ja, ik heb het geluk dat mijn vader zo vriendelijk is zelf op stap te gaan op vaderdag...moet nog wel iets bedenken om voor hem klaar te zetetn als ie weer thuiskomt.
 
gezien persoonlijke situatie heb ik 2 vaders, een echte en de vriend van mijn moeder...

en vaderdag kom ik pas te weten als het in de gamma-krant staat ;)

even geheel offtopic, maar kan je me even mailen over die advertentieruimte in je signature? :)
 
naaah lekker gezellig zeg! ik ga nog wel mee hoor wolvie! rij jij langs arnhem die kant op toevallig??
 
Gaat lekker met al die afmeldingen zo...

Maar de groep is nog altijd groot, dus het wordt nog steeds hardstikke gezellig. :] *O*

naaah lekker gezellig zeg! ik ga nog wel mee hoor wolvie! rij jij langs arnhem die kant op toevallig??

Ik kan wel via Arnhem rijden ja. Maar ik wil wel een beetje op tijd vertrekken natuurlijk. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan