Newbie's go Friesland toertocht. T giet oan op tolve-08

Vandaag lekker even een paar uurtjes bezig geweest met de motor! Klaar gemaakt voor de rit naar Friesland en de tour!

Foto's:
foto4.jpg
foto.jpg
foto1.jpg
foto2.jpg


Laatste foto is ook m'n nieuwe Magna sissybar tasje te zien! :)

Yeah! Morgen 13.00uur gaan we vertrekken, en we verwachten om 19.00uur aan te komen in Aldtsjerk! :]
 
99% zeker dat ik mee ga :] * , de kleine jongen weet ik niet zien we wel.
vanmiddag ff snel 't stukkie Ijlst Blauwhuis gereden, was daar al lang niet geweest, 't blijft qua wegdek een kutweg maar voor de rest *D.
hier en daar vuil en grind in de bochten.



heb bij thuiskomst de achtershock maar eens een tikkie zwaarder gezet, alsof ik op een oude Puch rondreed... zo dweilde de CB B| .
moet ook nog ff wat verse friesche lucht in de bandjes gooien 8-)














[me=] dit als waarschuwing ..je kan je nog afmelden om me te ontlopen :+ [/me]
 
Laatst bewerkt:
zo. ketting is gespannen. olie bijgevuld (dorstig wijffie) .. beetje gepoetst (Ergste zwart eraf, beetje vuil houdt roest tegen :P)

mag ze zo mee? ;-)

IMAG0466.jpg
 
Nou vooruit! ;) Kan der mee door! :D

BTW. Had ik al gezegt dat een aantal kennissen van mij ook mee gaan met de tour?
Eventueel om de lijst aan te vullen: Karin en Rene.

Bij deze in iedergeval!!
 
Laatst bewerkt:
voor alle pre-meets

als jullie nou ongeveer plannen om omstreeks half 10 bij de haje aan de a6 te verzamelen
( Google Maps )
kan je om kwart voor10 vertrekken, ben je half elf in joure
voldoende tijd om ff te chillen na de lange reis

en heb je 45minuten (afhankelijk van snelheid :+ ) een epic pre-meet ritje over de snelweg met veel motoren :Y
 
voor alle pre-meets

als jullie nou ongeveer plannen om omstreeks half 10 bij de haje aan de a6 te verzamelen
( Google Maps )
kan je om kwart voor10 vertrekken, ben je half elf in joure
voldoende tijd om ff te chillen na de lange reis

en heb je 45minuten (afhankelijk van snelheid :+ ) een epic pre-meet ritje over de snelweg met veel motoren :Y

*O* Ik sta daar morgenochtend :Y :W
 
voor alle pre-meets

als jullie nou ongeveer plannen om omstreeks half 10 bij de haje aan de a6 te verzamelen
( Google Maps )
kan je om kwart voor10 vertrekken, ben je half elf in joure
voldoende tijd om ff te chillen na de lange reis

en heb je 45minuten (afhankelijk van snelheid :+ ) een epic pre-meet ritje over de snelweg met veel motoren :Y

Denk dat de meern premeet daar ook wel langs wil rijden... Nu maar hopen dat de brug dicht is zodat we daarna ook nog ff een sprintje kunnen doen op een lege snelweg :p
 
Denk dat de meern premeet daar ook wel langs wil rijden... Nu maar hopen dat de brug dicht is zodat we daarna ook nog ff een sprintje kunnen doen op een lege snelweg :p

je weet wel wat je zegt he ... de ketelbrug wil als hij eenmaal omhoog is nog wel eens niet meer naar beneden gaan ... :P
 
Helaas, maag en darm klachten.
Ik ga dus niet morgen heel de dag mijn billen bij elkaar knijpen als ik op de motor zit.
Succes morgen, ik ben er helaas niet bij.
 
Helaas, maag en darm klachten.
Ik ga dus niet morgen heel de dag mijn billen bij elkaar knijpen als ik op de motor zit.
Succes morgen, ik ben er helaas niet bij.

Het heerscht zo te lezen.
Sterkte. Ga maar niet te ver van huis :P
 
8 uur verzamelen bij AC de meern voor de Rotterdam/den haag pre-meet?
vertrek 8.30 (volgens maps is het 1,5 uur naar joure, er vanuit gaande dat we netjes rijden)
Google Maps


8 uur verzamelen bij AC de meern voor de Rotterdam/den haag pre-meet?
vertrek 8.30 (volgens maps is het 1,5 uur naar joure, er vanuit gaande dat we netjes rijden)
Google Maps Dit is de plaats waar we afspreken: Google Maps

Aanmeldingen

:] Rnej
:] Korteraar
:] Korteraar +1
:] Kandinsky_twee???
:] Zilvere

OVB
-

8.45 uur komen we ongeveer aan bij Google Maps En daar halen we de Pre-meet van Amersfoort op.


Aanmeldingen

:] Maegrim

OVB
-

voor alle pre-meets

als jullie nou ongeveer plannen om omstreeks half 10 bij de haje aan de a6 te verzamelen
( Google Maps )
kan je om kwart voor10 vertrekken, ben je half elf in joure
voldoende tijd om ff te chillen na de lange reis

en heb je 45minuten (afhankelijk van snelheid :+ ) een epic pre-meet ritje over de snelweg met veel motoren :Y

Wij zullen daar zijn........
 



8 uur verzamelen bij AC de meern voor de Rotterdam/den haag pre-meet?
vertrek 8.30 (volgens maps is het 1,5 uur naar joure, er vanuit gaande dat we netjes rijden)
Google Maps Dit is de plaats waar we afspreken: Google Maps

Aanmeldingen

:] Rnej
:] Korteraar
:] Korteraar +1
:] Kandinsky_twee???
:] Zilvere

OVB
-

8.45 uur komen we ongeveer aan bij Google Maps En daar halen we de Pre-meet van Amersfoort op.


Aanmeldingen

:] Maegrim

OVB
-Wij zullen daar zijn........
Van AC de Meern naar de verzamelplek thv Eemnes is ongeveer 25 min, en van Eemnes naar dat Haje restaurant is maar een kwartier...
Volgens mij kunnen jullie het vertrek vanaf de Meern wel een goed kwartier uitstellen, dan 9.15 bij Eemnes en lekker op tijd bij de Haje, iedereen een kwartiertje slaap gewonnen :z
 
Laatst bewerkt:
Het ligt op route dus voor mij geen probleem.
Reken jij ff uit hoelaat we dan moeten vertrekken? :9

Voor mij is Meerkerk een half uurtje rijden en de totale rit naar het verzamelpunt dat Remond opgeeft is 1.20min.

Als wij dus half 9 bij meerkerk staan en direct doorrijden dat zitten we goed.
 
Voor mij is Meerkerk een half uurtje rijden en de totale rit naar het verzamelpunt dat Remond opgeeft is 1.20min.

Als wij dus half 9 bij meerkerk staan en direct doorrijden dat zitten we goed.

;)

Half 9 it is!
Ac Meerkerk!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan