Newbie's go Friesland toertocht. T giet oan op tolve-08

Zo net nog even de remblokken voor vervangen! Net op tijd want hij was helemaal op!!
Nu nog ff wassen en dan blinkt ie weer helemaal!
 
Zullen we dan wel afspreken dat we allemaal om 8.30 aanwezig zijn bij ac de meern?

Heb er zin in! Vanavond nog ff bandenspanning checken en dan gaat het morgen los!
 
zo, motor heeft een grote beurt gehad, nieuw ketting, remmen, nieuw bandje + veel extra , dus ik ben er klaar voor ;-)

ben al aan het aftellen!
(en deze keer wel de goede maand ! :D )
 
voor mensen die vanaf amsterdam en omgeving komen. premeet foodstrip om 9 uur , dus wil je niet alleen rijdne wees op tijd tot morge
 
voor mensen die vanaf amsterdam en omgeving komen. premeet foodstrip om 9 uur , dus wil je niet alleen rijdne wees op tijd tot morge

0900? Jullie gaan dan niet langs Haje neem ik aan?
Zowel kom ik eerst even naar de FS...

Kettinkje gespannen en gesmeerd, remmetjes schoongemaakt, bandjes opgepompt, tank vol gegooid en een poetsbeurt gegeven *O* Brommert is er helemaal klaar voor :]
 
Vandaag geen donder aan de motor gedaan, retedruk geweest, want tja mevrouw IQski moest en zou vandaag visjes in haar aquarium krijgen :) Tis trouwens wel heel leuk.

Aangezien onze reistijd naar Joure ongeveer 10 minuten is, morgenochtend de laatste check met ketting, smering ervan en lucht in de bandjes, volle tank en :] Let's go!

Had ik al gezegd dat ik er zin in had?
[me="IQski"]heeft er zin in[/me]
 
geen idee of we langs komen ik volg william .


Wanneer je vanaf Amsterdam (maar ook vanaf de A27 vanuit richting Huizen/Utrecht ed)...de A6 op rijdt naar Almere/Lelystad/ en verder naar het Hoge Noorden...kom je tussen Almere en Lelystad dat Hajé wegrestaurant tegen, kan niet missen...

Beetje zin in morgen ? *O* :]
 
0900? Jullie gaan dan niet langs Haje neem ik aan?
Zowel kom ik eerst even naar de FS...

Kettinkje gespannen en gesmeerd, remmetjes schoongemaakt, bandjes opgepompt, tank vol gegooid en een poetsbeurt gegeven *O* Brommert is er helemaal klaar voor :]

ja william net gesproken en stoppen daar.
 
Wanneer je vanaf Amsterdam (maar ook vanaf de A27 vanuit richting Huizen/Utrecht ed)...de A6 op rijdt naar Almere/Lelystad/ en verder naar het Hoge Noorden...kom je tussen Almere en Lelystad dat Hajé wegrestaurant tegen, kan niet missen...

Beetje zin in morgen ? *O* :]

ja mega veel zin in mrogen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
ook ik moet me afmelden zoals het er nu naar uitziet.. m'n oog jeukt / traant enorm dus dat wordt niks met rijden.
tenzij het morgen net zo snel weg is als dat het kwam :(

iig veel plezier allemaal!
 
ook ik moet me afmelden zoals het er nu naar uitziet.. m'n oog jeukt / traant enorm dus dat wordt niks met rijden.
tenzij het morgen net zo snel weg is als dat het kwam :(

iig veel plezier allemaal!

Heel veel sterkte!
Als het erger wordt wel direct 112 bellen hé, je weet maar nooit!
 
Vandaag geen donder aan de motor gedaan, retedruk geweest, want tja mevrouw IQski moest en zou vandaag visjes in haar aquarium krijgen :) Tis trouwens wel heel leuk.

Aangezien onze reistijd naar Joure ongeveer 10 minuten is, morgenochtend de laatste check met ketting, smering ervan en lucht in de bandjes, volle tank en :] Let's go!

Had ik al gezegd dat ik er zin in had?
[me="IQski"]heeft er zin in[/me]
hmm, dan moet ik het in 8 minuten redden O-)
 
ik zal morgen waarschijnlijk aan de vroege kant bij AC de meern zijn, moet ook nog tanken en dat doe ik daar (Actieradius van mn triumph is maar 190 km tot de reserve)

tot morgen! :-D
 
hmm, dan moet ik het in 8 minuten redden O-)
hmmm 30 min doe ik er over, moet sneller kunnen O-)

De motor staat mooi in zn slaapzak te wachten tot morgen :)

foto-11.JPG
 
@Rnej
Ik ga morgen zeker mee maar zeer waarschijnlijk rij ik om 11uur gelijk door over de afsluitdijk naar huis. Woon namelijk op een boerderij/akkerbouw bedrijf en morgen moeten we zeer waarschijnlijk oogsten. Ik moet dan zoiezo thuis helpen en ik denk dat Korteraar +1 dan ook mee gaat maar daar spreek ik jullie morgen wel over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan