NewbieToer 2004

Wanneer de NewbieToerrit?

  • 1 mei

    Stemmen: 9 69,2%
  • 1 mei

    Stemmen: 4 30,8%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Dat gaat echt niet gebeuren, 4-tje dan ook met vakantie (motorrijden enzo met TDMuts, Speedking en DancingDJ in da USA :] )
Ik stel voor dat we allemaal meegaan. Doen we NewbieToer 2 in da US en maken we van de Posbank NewbieToer 3.

dit keer willen de mannen toch niet dat er geen vrouwen bij zijn B| .....Gents, watch what you're about to say })

:X
 
Dat gaat echt niet gebeuren, 4-tje dan ook met vakantie (motorrijden enzo met TDMuts, Speedking en DancingDJ in da USA :] ), dit keer willen de mannen toch niet dat er geen vrouwen bij zijn B| .....Gents, watch what you're about to say })

Nee inderdaad, dat zouden wij natuurlijk niet willen. (het voordeel van een forum is is dat ze je sarcastiche grijns er niet bij zien. :) )

nadeel is dat ik dom genoeg ben om het er bij te zetten :)
 
Vertrekt er geen grote groep vanuit Apeldoorn Phreak? Ik kom in mijn uppie vast ook niet over, dus sluit mij gewoon aan bij de lange stoet motorrijders die vanuit Almelo en hengelo rochting Veenendaal gaan. Wel zo makkelijk :)
Grtz
Martian
 
Vertrekt er geen grote groep vanuit Apeldoorn Phreak? Ik kom in mijn uppie vast ook niet over, dus sluit mij gewoon aan bij de lange stoet motorrijders die vanuit Almelo en hengelo rochting Veenendaal gaan. Wel zo makkelijk :)
Grtz
Martian
Ik geloof dat Friesland en Groningen langs A'doorn rijden.
 
In deventer staat ook al een cluppie nu alleeeen nog hopen dat het weeer wat beter word?????
 
't zal wel een mooi gezicht zijn om al die groepen motorrijders uit verschillende gewesten te zien rijden richting een centrale plaats. Misschien iets voor een luchtfoto? :P
Greetz
Martian
 
't zal wel een mooi gezicht zijn om al die groepen motorrijders uit verschillende gewesten te zien rijden richting een centrale plaats. Misschien iets voor een luchtfoto? :P
Greetz
Martian
kawaas stijgen op boven de 300 km per uur duss... :}
 
't zal wel een mooi gezicht zijn om al die groepen motorrijders uit verschillende gewesten te zien rijden richting een centrale plaats. Misschien iets voor een luchtfoto? :P
Greetz
Martian
kawaas stijgen op boven de 300 km per uur duss... :}
 
Wat is dat toch met jullie? Eerst moet mijn fiets kunnen zwemmen en nu moet ie kunnen vliegen? Misschien als ze heel veel helium-ballonnetjes verkopen :)
Maar dan nog heb ik geen goeie camera, iemand anders die kan vliegen?
Grtz
Martian
 
Nou Phreak, als jij nou met een vliegtuigje komt dan laat ik beneden alle motorrijders wel een landingsbaan vormen. Eventueel kunnen we ook letters gaan maken natuurlijk. Bijv. HIER MOET JE ZIJN VOOR DE MEGAMEETING PHREAK! Ik zat zo te denken aan 15 motoren per letter, maar volgens mij komen we dan nog motoren tekort. Zal er eens over denken. Weten we iig cker dat jij het kunt vinden :)
Grtz
Martian
 
Heheheh.... bij gebrek aan koffie. Automaat was om 11:15 al gaar....

Was jij er trouwens niet bij?

nope, o.a. door moederdag en zo.

Zie/zag de lol er ook niet zo van om heen en weer te rijden naar een mac in veenendaal, rij liever op mooie weggetjes hier in de omgeving dan snelweg. wellicht volgend jaar . . .
 
nope, o.a. door moederdag en zo.

Zie/zag de lol er ook niet zo van om heen en weer te rijden naar een mac in veenendaal, rij liever op mooie weggetjes hier in de omgeving dan snelweg. wellicht volgend jaar . . .
En vergeet de Mac in Amersfoort niet. Ben trouwens ook nog effe bij moeders geweest vandaag.

En je kan natuurlijk ook binnendoor rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan