Nick Hayden 2010

gerrit1957

Heerlijk wonen in Spanje.
7 jan 2010
23.225
3.535
Hondón de las Nieves (España)
Nick Hayden heeft zijn eerste overwinning van 2010 al op zak !!!! *O*
full
 
Er is al een Nicky Hayden topic geloof ik, misschien handig om al het nieuws over Hayden daar in te plakken om het overzichtelijk te houden? :)

Toch een positief begin van het jaar voor de Kentucky Kid, hopelijk kan hij dit doortrekken in zijn raceseizoen!
 
Oh ik heb juist zitten spitten maar kon niks vinden over Hayden vandaar , ik heb het bewust ook 2010 genoemd om verwarring te voorkomen , mischien wel leuk ook 2010 , want het seizoen moet nog beginnen en nieuwe ronden nieuwe kansen toch , maar als jij het topic kan vinden dan halen we hem er toch af .
Geen probleem
 
Oh ik heb juist zitten spitten maar kon niks vinden over Hayden vandaar , ik heb het bewust ook 2010 genoemd om verwarring te voorkomen , mischien wel leuk ook 2010 , want het seizoen moet nog beginnen en nieuwe ronden nieuwe kansen toch , maar als jij het topic kan vinden dan halen we hem er toch af .
Geen probleem
ik denk dit topic
Nicky Hayden
 
Hee plaatjes plakken lukt. *O*

Nicky Hayden 2010 is ook wel een mooi idee als het andere topic niet loopt.
Frisse start. *O*
 
Ja leek mij ook , want ik ga toch meer verwachten van hem dit seizoen , laat hem ook maar vechten voor het podium dan zit het lekker dicht bij elkaar , ik kan niet wachten !!!
 
ppsssssttttttttttttttttttt

sports ik heb je foto's hier even naar toe gelinkt :} :} :} :}



29b128p.jpg


25jcdif.jpg


2mi57w8.jpg


95u62q.jpg


2qa362v.jpg


2h4f8ki.jpg


2cgitk9.jpg
 
Ik ben héél benieuwd , het zal niet meevallen een goed team neer te zetten in de droomcompetitie want ze zijn allemaal duur denk ik , zelfs Spies met de WSB titel in de pocket
 
Terug
Bovenaan Onderaan