Nico Bakker Yamaha TZ750

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Leo

ik zou niet weten of dit de goede zijn . ik heb mijn staafjes gekocht op Ebay.com en ook nog niet gebruikt

ik kan wel kijken wat voor materiaal de mijne zijn

Groeten Eldert
 
Het grootste leed is alweer geleden.
Bijna alle delen zijn weer vervangen of gerepareerd, as we speak staat bijna alles weer in de vullende primer.
Alleen moet ik het zitje nog pasklaar maken.
full

full

full

:W
 
Ik was even vergeten de laatste update te posten over de arme TZ.
Tank en voorspatterd staan weer in de kleur, er moet alleen nog een laagje blanke lak over.
Dat doe ik straks in één keer als de kuip en zit ook klaar zijn, die staan nu in de surfacer.
Daar moet ik even een zaterdagje voor uittrekken, het is nogal veel plakwerk, al die lijntjes.
full

full

full

Stickertjes liggen al te wachten :)
full

En tenslotte is ook het scheurtje in het magnesium koppelingsdeksel weer dicht.
Ik heb het deksel op een plaat aluminium geschroefd, voorverwarmd en gelast.
Dat magnesium lassen is niet veel anders dan aluminium, er zit vaak alleen vat meer vervuiling in dit soort deksels.
full

full

full


;)
 
Geweldig Leo! :} Hoe meer ik je bezig zie hoe meer spijt ik krijg dat ik indertijd mijn TZ blokken verkocht heb |(
 
Leo moet je jezelf bedenken dat je een vol race seizoen hebt met 16 race weekenden en dan per seizoen een keer of 6 op je snufferd gaan per seizoen (zoals mijn pa goed kon).

Dan snap je denkelijk wel waar of dat die kreet van echte racers ............ vandaan komt. _O- }) 8-)

O en wat voor lekkers heb je er nu weer bij gekocht?

Ook weer 2takt?
 
Ik was eigenlijk niet van plan er ieder jaar enkele keren af te vallen.
Misschien moet ik een tikkie rustiger aan doen, mijn knietje is ook nog niet helemaal de oude :N
Bovendien is er toch geen prijzengeld te verdelen op de demo's.

Nieuw project, jaja tweetakt uiteraard.
Onderdelen schrapen voor een tweede dikke Yamaha })
 
Balen van je knie man. Leek vrij onschuldig zo op het eerste gezicht.

Ja dat je bezig was om een 2e dikke 2takt de verzamelen en te bouwen was dat had ik al mee gekregen.
Dacht dat je nog wat anders op de kop had getikt.
Met jou weet je het maar nooit :P
 
Laatst bewerkt:
Ik was eigenlijk niet van plan er ieder jaar enkele keren af te vallen.
Misschien moet ik een tikkie rustiger aan doen, mijn knietje is ook nog niet helemaal de oude :N
Bovendien is er toch geen prijzengeld te verdelen op de demo's.

Nieuw project, jaja tweetakt uiteraard.
Onderdelen schrapen voor een tweede dikke Yamaha })

Oei nog een dikke 2takt Yamaha mooi!!
 
Oma maar weer even weg houden hier op het einde van dit topic.
Vandaag kuip en zit blauw gespoten, dan kunnen er volgende week weer lijntjes op.
full


Oh ja voor mijn nieuwe ouwe dikke TZ is er een pakketje onderweg vanaf de andere kant van de planeet.
full

Volgende week nog een keertje naar Duitsland om een vrachtje onderdelen er voor op te pikken.
Dan wordt het wel weer eens wat ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan