Niet knijpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

devian

MF'er
28 jul 2002
106
0
Apeldoorn
Wat als je je motor knijpt.. laat hem keuen.. opkkenteken staan 25kw.. en je haalt het zooitje er weer af zodat je op vol vermogen kunt rijden?

De kans dat je gecontroleert wordt schijnt gewoon 0.1% te zijn.... de kans dat ik een ongeluk veroorzaak schat ik ook 0.1%... dus waarom zou ik mijn motor knijpen?


(btw... zxr400.. '93...10000km op teller... voor het eerst mee gereden in '99... voor 2700 euro... heb ik een mooi koopje dacht ik zo? )
 
Laatst bewerkt:
en wat als je toch een ongeluk krijgt, krijg je ineens van de verzekering te horen na technisch onderzoek, van goh meneer u motor is meer als 25 kw, wij betalen de schade niet uit, offf we verrekenen de schade op u???, rij dan maar vrolijk 2 jaar 25 kw, en ga dan voor het zwaardere spul :)
 
De rest van je leven betalen voor een invalide persoon is ook niet alles.

kreeg van iemand anders al de tip om mocht ik een ongeluk een beetje zien aankomen moest ik maar proberen de tegenparty dood te rijden.. dan wa sik beter af })


(just kiddin' offcourse)

punt zit gewoon.. ik rijdt al zin's mijn 8e op brommers/motoren... en heb er gewoon geen zin in om 2 jaar 25kw te moeten rijden... terwijl ik op mijn 14e al op een 500cc crossmotor zat te racen..

u get the point?
 
kreeg van iemand anders al de tip om mocht ik een ongeluk een beetje zien aankomen moest ik maar proberen de tegenparty dood te rijden.. dan wa sik beter af })


(just kiddin' offcourse)

punt zit gewoon.. ik rijdt al zin's mijn 8e op brommers/motoren... en heb er gewoon geen zin in om 2 jaar 25kw te moeten rijden... terwijl ik op mijn 14e al op een 500cc crossmotor zat te racen..

u get the point?

Ik denk dat iedereen wel snapt dat je geen 2 jaar op een geknepen motor wilt rijden. Maar doe je het toch, dan rij je dus zonder rijbewijs. De gevolgen bij een aanrijding zijn voor jou op dat moment niet meer te overzien.

De rest van je leven dokken omdat je nu geen 2 jaar kan wachten? Waarom ben je dan niet met je 16e begonnen met motorrijden? Je wilt nu toch het zelfde gaan doen.... :j
 
Op zondag 28 juli 2002 23:59 schreef devian het volgende:kreeg van iemand anders al de tip om mocht ik een ongeluk een beetje zien aankomen moest ik maar proberen de tegenparty dood te rijden.. dan wa sik beter af })


(
Ze kunnen jou beter preventief levenslang geven :( :( :(
 
simpel.. rijdt op je 16e op zo'n ding.. en je komt oom agent tegen heb je een probleem... rij ik er nu mee ongeknepen.. en ik kom oom agent tegen... = geen probleem
 
simpel.. rijdt op je 16e op zo'n ding.. en je komt oom agent tegen heb je een probleem... rij ik er nu mee ongeknepen.. en ik kom oom agent tegen... = geen probleem
:?

Als oom agent je aanhoudt (omdat je waarschijnlijk veel te hard reed, waarom wil je anders vol vermogen?), dan ben je evengoed de lul als je met 25Kw rijbewijs op een vol vermogen motor rijdt.
 
Wat als je je motor knijpt.. laat hem keuen.. opkkenteken staan 25kw.. en je haalt het zooitje er weer af zodat je op vol vermogen kunt rijden?

De kans dat je gecontroleert wordt schijnt gewoon 0.1% te zijn.... de kans dat ik een ongeluk veroorzaak schat ik ook 0.1%... dus waarom zou ik mijn motor knijpen?

Waarom heb je dan je rijbewijs uberhaubt gehaald? Want wat je niet hebt kunnen ze je immers ook niet afnemen. En je hebt hetzelfde probleem bij een ongeval; in beide gevallen niet verzekerd! |(

Is dit het niveau van de jeugd tegenwoordig? 'IK DOE TOCH LEKKER WAAR IK ZIN IN HEB...!"
 
Laatst bewerkt:
simpel.. rijdt op je 16e op zo'n ding.. en je komt oom agent tegen heb je een probleem... rij ik er nu mee ongeknepen.. en ik kom oom agent tegen... = geen probleem

Jij bent een echte klootzak. :j Precies het zelfde als allemaal die onverantwoordelijke kloothommels die met een zatte kop achter het stuur gaan zitten, en daarna voor de rechter verklaren dat het hun heel erg spijt dat ze een kind dood gereden hebben.

:j :r :j :r :j :r :j :r :j :r
 
:?

Als oom agent je aanhoudt (omdat je waarschijnlijk veel te hard reed, waarom wil je anders vol vermogen?), dan ben je evengoed de lul als je met 25Kw rijbewijs op een vol vermogen motor rijdt.

ik ga zeker niet hard rijden.. no way... ik vind dat de motor gewoon lekkerder rijdt ongeknepen..... en hij trekt heel wat beter door.
 
Jij bent een echte klootzak. :j Precies het zelfde als allemaal die onverantwoordelijke kloothommels die met een zatte kop achter het stuur gaan zitten, en daarna voor de rechter verklaren dat het hun heel erg spijt dat ze een kind dood gereden hebben.

:j :r :j :r :j :r :j :r :j :r

als je me in het echt zou kennen dan ben ik de laatste persoon die jij een klootzak vinden zou.... ik zou nooit te hard rijden... en ik drink niet eens alcohol dus daar kan mij ook niks mee gebeuren
 
ik ga zeker niet hard rijden.. no way... ik vind dat de motor gewoon lekkerder rijdt ongeknepen..... en hij trekt heel wat beter door.
En Sinterklaas bestaat :+

Jij gaat niet hard rijden zeg je... haha, wat een enorm slechte grap. |( :z

Wedden dat jij met een vol vermogen motor na een paar dagen al meerdere keren boven de 200 hebt gezeten? Wat zetten we ertussen?
 
ff rustig aan mensen.. :)

Het komt er gewoon op neer dat het errug dom/stom is.


het is niet slim...i agree... maar er zit wel verschil in tussen iemand die op z'n 18/19e voor het eerst op een motor stapt en nog nooit op een brommer heeft gereden.... en iemand die op dat moment al 10 jaar met dat soort dingen rijdt... mijn motor wordt geknepen... maar of ik er 2 jaar mee w8 voordat ik dat er weer afhaal dat weet ik niet
 
En Sinterklaas bestaat :+

Jij gaat niet hard rijden zeg je... haha, wat een enorm slechte grap. |( :z

Wedden dat jij met een vol vermogen motor na een paar dagen al meerdere keren boven de 200 hebt gezeten? Wat zetten we ertussen?


ik woon bij de duitse grens... dus mischien dat ik een keer naar de sneleg daar ga... maar hier in nl... ik niet hoor.. echt niet.. 140 een x op de snelweg... maar dan houdt het wel op... ik weet wat ik maken kan en niet maken kan
 
Op zondag 28 juli 2002 23:59 schreef devian het volgende:kreeg van iemand anders al de tip om mocht ik een ongeluk een beetje zien aankomen moest ik maar proberen de tegenparty dood te rijden.. dan wa sik beter af })

Jammer dat je voor het behalen van je motorrijbewijs 18 jaar moet zijn (volgens kalenderjaren) en dat er niet gekeken wordt of je geestelijk ook 18 bent. anders had jij nog lange niet op een motor gezeten! :( :j
 
Jammer dat je voor het behalen van je motorrijbewijs 18 jaar moet zijn (volgens kalenderjaren) en dat er niet gekeken wordt of je geestelijk ook 18 bent. anders had jij nog lange niet op een motor gezeten! :( :j

weet niet of jij het just kiddin gedeelte eronder gelezen hebt? als jij het evrschil nog niet ziet tussen een beetje humor en serieus dan zou ik jouw ook nog geen 18 schatten
 
ik woon bij de duitse grens... dus mischien dat ik een keer naar de sneleg daar ga... maar hier in nl... ik niet hoor.. echt niet.. 140 een x op de snelweg... maar dan houdt het wel op... ik weet wat ik maken kan en niet maken kan
Geloof mij...dat doe je echt niet. Niemand koopt een supersport om 'rustig' mee te rijden. Ik reed een paar dagen na m'n rijbewijs ook al 200, niet slim maar het gebeurt wel. Ik ben ook idioot volgens sommigen dat ik met een voorwaardelijke straf van 2 jaar op zak nog steeds (veel) te hard rij. So be it.. geloof mij dat ook jij straks ongetwijfeld regelmatig veel te hard gaat rijden.

Snelheid went zo snel... als het je niks interesseerde, dan had je waarschijnlijk ook geen supersport gekocht.
 
ik woon bij de duitse grens... dus mischien dat ik een keer naar de sneleg daar ga... maar hier in nl... ik niet hoor.. echt niet.. 140 een x op de snelweg... maar dan houdt het wel op... ik weet wat ik maken kan en niet maken kan

ik vind dat deze jongen veel te veel aandacht krijgt met deze topic, maar wie ben ik.

maar ik hap toch weer, waarom denk je dat je het in duitsland wel kan maken en hier niet om harder dan 140 km/u te rijden??
 
En dat je meerdere jaren ervaring hebt zegt niets over de ervaring op de weg. Tenminste.. ik neem aan dat je niet met je 500cc crossbrommer op de openbare weg reed met bijbehoordende malloten en alcoholisten.
Serieus, je zal zien dat je precies zonder geldig rijbewijs een fietser aanrijd die door rood gaat en dan ben je de lul, al lette je nog zo goed op. Het gaat niet om hoe goed je kan rijden maar het pure toeval dat jij een ongeluk kan krijgen waarin jij schuldig bent (als is het maar voor 50% schuldig) en dan kan je je leven lang krom liggen.

dus ;)
 
het is niet slim...i agree... maar er zit wel verschil in tussen iemand die op z'n 18/19e voor het eerst op een motor stapt en nog nooit op een brommer heeft gereden.... en iemand die op dat moment al 10 jaar met dat soort dingen rijdt... mijn motor wordt geknepen... maar of ik er 2 jaar mee w8 voordat ik dat er weer afhaal dat weet ik niet

Brommer rijden, schei toch uit, wat heeft dat nou in godsnaam met motorrijden te maken. Je weet waat het gas zit, hoe je moet schakelen en waar de rem zit. Daar heb je dan ook alles mee gehad.

Ik kan er niks aan doen, ik heb een bloedhekel aan typetjes als jij.

Precies het zelfde als allemaal die klootzakken die met een zatte kop achter het stuur gaan zitten. Als het dan al een keer fout gaan dan zitten ze te janken voor de rechter. De nabestaanden van het slachtoffer die zijn dus altijd pas echt de lul.

:j :j :j :j :j :j :j :j :j j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geloof mij...dat doe je echt niet. Niemand koopt een supersport om 'rustig' mee te rijden. Ik reed een paar dagen na m'n rijbewijs ook al 200, niet slim maar het gebeurt wel. Ik ben ook idioot volgens sommigen dat ik met een voorwaardelijke straf van 2 jaar op zak nog steeds (veel) te hard rij. So be it.. geloof mij dat ook jij straks ongetwijfeld regelmatig veel te hard gaat rijden.

Snelheid went zo snel... als het je niks interesseerde, dan had je waarschijnlijk ook geen supersport gekocht.


ik kon nergens een motor goedkoper vinden... daarom heb ik die zxr400
 
Nou ja, dit topic loopt toch uit op een flamewar...

Het is wel duidelijk lijkt me dat je dit dus gewoon niet moet doen. Rij nou eerst maar ff 2 jaartjes met 25Kw, en daarna kun ook jij met vol vermogen gaan rijden. Dan zie je misschien ook in dat die regel er niet voor niks is (alhoewel ik met je eens ben dat die 2 jaar te lang is).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan