Niet mijn dag!

SgtGSiXaRe

MF'er
11 jul 2003
215
0
Omg. Eindhoven
Het verhaal begint met Paul die mijn Soes wil kopen,een proefrit maakt en kenteken op zijn naam zet,vervolgens nog een sanitaire stop maakt bij mij,wil hij wegrijden DOET IE het opeens G*dVrdGloeiendepiepperdepiep niet meer :X
Aangeduwt en lopen doet ie dan wel,besluit om naar de lokale motorzaak te rijden
om de accu na te laten kijken,maar helaas zover komt het niet :(
Rij over een van die alom bekende springbulten en hoor ik opeens eens schrapend geluid vanachteren :?
Ik rij namelijk een ongelofelijke dikke bout in mijn,correctie,op dat moment Paul zijn motor... Zal maar niet gaan herhalen wat er toen allemaal over mijn tong naar buiten kwam vliegen.
Dus Paul maar wijselijk afgezien van de koop,en nog net op tijd kenteken weer teruggeschreven bij de bank met die blauwe stinkleeuw,Niks tegen Howard hoor!!!
Maar nu komt het,vandaag dacht ik bij mezelf die band te verwisselen,een stand geleend bij JVS-motoren,zo eentje met van die rollers die je monteerd op je achterbrug.
Daarvoor moest ik wel ff het achterspatbord verwijderen,en bij de laatste bout die ik losdraai hoor ik opeens "knak" breekt Gloeiende....en nog een keer Gloeiende..... de kop van die bout af,dus terug naar JVS of ie een andere stand heeft,krijg ik gewoon een nog verpakte van hem mee :}
Daarna ging het van een leien dakje.
Of het "mijn dag was" nee niet echt,morgen misschien weer :(
ps heb dan ook maar wijselijk besloten dat we morgen maar een proefritje gaan maken :]
 
bummer dude. Je zult zine morgen gaat alles beter. Hopelijk ben je voorlopig verlost van dat soort dagen 8-) .
 
Je hebt idd van die dagen dat je beter in je bed had kunnen blijven.

Succes met de reparatie en verkoop :)
 
LOL :+
Zou wel prettig zijn een dag dat echt ALLES lukt,wishfull thinking za'k maar zeggen
Thanks voor de opbeurende woorden ik schiet er spontaan van vol ;)
 
Een dag rustig maar Murphy vong het toch nodig om me met nog een bezoek te vereren... :(
Na een nieuwe achterband te hebben gemonteerd vond het rubber aan de voorzijde dat ie ook aan vervanging toe is,ja... en bedankt.
Nieuw setje dus(Pirelli Diablo's)maar nu komt het mooie,ik vond dat de motor raar stuurde,ik iemand bij JVS laten rijden die me kon vertellen dat het euvel aan de stuurdemper ligt door de kou zou deze iets meer weerstaand geven.
Waarna ik hem vriendelijk bedank voor alle moeite,en besluit maar weer eens op huis aan te gaan.
JA MOOI niet DUS,hij kapt er gewoon weer mee,blijkt het toch de dynamo te zijn die kaput ist :X
Gelukkig was Murphy zo vriendelijk om te zieken voor de motorzaak dus ik hoefde in ieder geval niet te lopen... B|
Kreeg een leenfiets mee: GSX-600F,rijd toch een beeeeetje andersss za'k maar zeggen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan