Nieuw gevaar op de weg ;)

wanneer meld je je aan of kom je met de vriend eens een tourritje doen ?
dit weekend is er de tour-de-eifel III :]
 
Hallowa............

Vrouwen op een motor, SUPER! Als ik je voorbij zie flitsen, zal ik eraan proberen te denken om te zwaaien.

Ik kom je vast wel weer tegen of op de weg of op dit forum.

'See you'

:]
 
"Vrouwen op een motor, SUPER!"

ja ik weet het.. ik heb alleen zo'n muts die bang is van motoren...
"zo snel en op 2 wielen, nee hoor, dat vind ik te eng"..
 
"Vrouwen op een motor, SUPER!"

ja ik weet het.. ik heb alleen zo'n muts die bang is van motoren...
"zo snel en op 2 wielen, nee hoor, dat vind ik te eng"..

Heerlijk joh, die snelheid! De controle hebben over zoveel power is juist een kick! Kan niet goed begrijpen dat mensen daar angst voor hebben.
Krijg je d'r wel mee achterop? Dat is dan wel leuk.

Ga trouwens graag een keertje mee met zo'n tourrit!
Zal vanmiddag eens op jullie site kijken hoe ik mij kan aanmelden. Dan kan ik gelijk nog even checken of er ritten staan gepland?!
Ga jij mee op de tour naar de Eifel? Hopen dat het een beetje mooi weer is!

:]
 
Welcome!
En vergeet je niet aan te melden bij FZR forum :)
(www.fzrclub.nl)
Veel plezier met je FZR! :]


Thanks iedereen voor het welkom! Ik kom jullie vast dan ook nog wel tegen op fzrclub.nl! Lijkt me leuk!

Gixxer, ik denk eerder dat jij voorbij flitst!
Heb zelf net mijn rijbewijs dus rij wel hard maar race nog niet! ;)
 
full


En je mag je foto plaatsen in het topic: De dames van MF (foto's) (2) *D

Lekker kletsen over de foto's kan in: Praten over 'De dames van MF foto's'
 
Nou, die muts van mij MAG niet eens achterop. ik wil niemand achterop hebben die overmoedig of het tegenovergestelde, een angsthaas is. je weet nooit wat die gekken doen.

achja, misschien ruil ik deze wel in voor een bikerbabe 8-)

de snelheid... tja, ik doe het niet voor de snelheid. ik rij met het hok harder dan met de brommer. ik vind de acceleratie kicken (zeker vanuit bochten).
kben eigenlijk motor gaan rijden omdat ik eerst brommer reed en dat te langzaam vond gaan om veilig op de snelweg te tuffen.
de vrijheid, kunnen gaan en staan...
later ben ik gaan motorrijden om me te ontspannen, daarna om me in te spannen en daarna om het fileleed te verzachten (8 uur woon-werk in een hok waarvan de helft file is niet gezond).

tourritten zijn heerlijk. lekker met een paar mensen erop uit, samen uit-samen thuis gevoel. ik zal zelf wel eens binnenkort nog een kouwe-ballen/stijve tepels- tocht organiseren, want dat weer word denk ik niet veel beter. hier in de buurt kun je mooi TOEREN, nog van genieten zo lang ik nog hier woon. kweet niet wat het is, maar ik vind een kouwe tocht, en dan lekker warm een chocolademelkje met slagroom of bakkie snert net zoveel hebben als een terrasje pikken in de bloedhete zomer. maarja, ik rij dan ook het hele jaar door.

de eifelrit-1 die ik meegemaakt heb was behoorlijk aanpoten (had maar een 600 en een kale achterband) soms. wel gezellig. gelukkig is het aantal nederlanders wat daar nu met sleurhut rijdt een stuk minder (= veiliger).

ik weet nog niet of ik mee ga met de eifel rit... misschien ga ik wel op eigen pootje, dan kan ik mijn koppeling wat sparen, die was eigenlijk in december al versleten.... :X
 
Oh, die maandag is altijd weer opstarten zeg... :Z

Achterop...heb tot nu toe nog niemand op mijn buddyseat gehad. Lijkt me wel heel vreemd, zo'n extra gewicht op je motor. Eerst maar zelf alles nog beter onder de knie krijgen.

Men zegt; van ruilen komt huilen!! Maar soms toe ben je toe aan vervanging. ;)

Zo te lezen zit je al een aantal jaren op de motor?! In de file is het inderdaad fantastisch; iedereen lekker voorbij rijden terwijl hun nog wel een tijdje in de rij staan.

Die tocht van je klinkt best interessant. ;) Met het weer is het inderdaad niet meer al te best. Wilde ik zondag gaan rijden; tuurlijk regen!! Had natuurlijk op zaterdag moeten gaan; maar ja lekker bakken op een terras met een sappie, is ook een genot. Hopen dat het van de week beter wordt.

Uit welke omgeving kom je als je omschrijft dat je daar mooi kan toeren?
Misschien wel weer een goed idee voor een nieuw stukje rijden.
 
Ik had er gelukkig niet zoveel last van... 6 uur ging de wekker weer, om 4 uur had ik al weer 1 kat en 2 poezen op me liggen. de kat moest weer sabbelen aan mijn oor, 1 poes moest precies op mijn blaas gaan liggen en de andere ging onder het dekbek kruipen en in mijn tenen bijten.

ik heb zelf eigenlijk ook bijna nooit iemand achterop. laatst nog de zus van mijn vriendin achterop gehad. maarja, met 40kg merk je dat niet eens :Z

je moet wel van degene die achterop zit aan kunnen... ik zelf geef altijd aan dat ze moeten meekijken, en over de schouder heen welke kan ik op draai.

mensen die zelf rijden rijdt ook wel prettig... zo kon ik laatst met een maat vlammen, af en toe de 220 aangetikt.

van ruilen komt huilen, maarja, wanneer is het RUILEN, en wanneer is het INRUILEN/VERVANGEN ? ;)

Ik rij al een paar jaartjes... ik heb jaren motorcross gedaan en gesleuteld bij een motorgarage als hobby. dan is het virus niet meer te voorkomen met in-enting.
ik had wel een probleem, mijn zus, was vroeger radiodiagnostisch laborant (zeg maar de muts die o.a. rontgenfoto's maakt) en die kwam altijd met horrorverhalen thuis over motorrijders. dus mijn moeder "als jij motorrijbewijs gaat halen, dan schop ik je het huis uit"... dus moest ik het stiekem doen. en gelukkig zagen ze het verschil tussen een DT50MX en een DT125 niet O-) al kwam het wel een keer close toen ik op mijn "brommer" 5 minuten sneller was op een verjaardag, terwijl ik 10 minuten later vertrok.

Ik woon nog niet zo lang in deze buurt (en waarschijnlijk zal dat ook niet lang meer duren) maar je kunt hier vele kanten op. Naar het noorden heb je de maas-routes, naar het zuidwesten heb je kempenroutes naar het zuiden heb je de peelroutes en 2 minuten naar het oosten zit je op de 130advies autobahn in Duitsland.
de "buurt" is A77...

dus ja, de tocht kan van alles worden. bovendien kan ik hier in een restaurant een regeling treffen voor een all-you-can-eat brunch voor weinig.

ps, dat wat chica doet... sommige DOEN of LEREN het nooit, de knee-down..
ik zou me daar dan ook niet sappel om maken.
 
Lekker rijden straks!!! Super mooi weer!
Nog even door werken tot 5 en dan pak uit de auto, motor uit de garage en gaan!!
Vandaag richting Utrecht. :]

Sictc ben je trouwens present bij de megameeting de 12e? :)

Greetz,
 
de laatste keer dat ik bij een "megameeting" was, had ik enkele "sjonnies" gezien die levensgevaarlijk ging wheelytrekken (nu is wheelyen niet spannend maar wel als je het in een winkelstraat doet) en in het vervolg daardoor ook 2 aanrijdingen gezien.
ik hou me meestal niet op bij dat soort zaken en als ik kom, ben ik weg als ik dat soort zaken zie.
maar ik zal eens kijken.. heb waarschijnlijk toch niets te doen...
zit alleen te wachten op mijn koppelingsplaten.. na 53.000km zijn ze op..en ik heb geen zin om meer dan 200 euro te betalen wat ik zelf (heb ooit in een garage gewerkt om mijn crosshobby te betalen) in 15 minuten kan met 75 euro aan onderdelen. (heb alleen geen gereedschap nu meer)
 
Op een GIXXER zijn er toch maar weinig die je inhalen? :)

en welkom natuurlijk :]

jij rijdt zeker een NIEUWE gixer... die oudjes waren niet zo betrouwbaar.. (een ex-gsx1100r '92 rijder/duwer)
 
Ja, ja, zondag gaat het gebeuren!! Megameeting!

Kom ik zondag nog bekende tegen van dit topic?!!

Zou leuk zijn. Tot dan! *D
 
zover het eruit ziet kun je me herkennen aan de witte FZRCLUB t-shirts op een zwarte FZR temidden van tientallen andere FZR's :]
 
als je even voor 11 uur bij Q8 tankstation aan de A9 ter hoogte van Amstelveen staat kun je met een groepje meerijden naar de Mega Meeting, mocht je nog niet met anderen mee rijden.
(= leuk en wel zo makkelijk, hoef je niet te zoeken onderweg ;) )

enne, welkom hier
 
ik denk dat je met die aantallen die komen je "zo goed als" op ELKE weg wel met "iemand" mee rijdt. :+
 
Dag mensen,

Hebben jullie ook zo genoten zondag??
Een hele gave dag met gelukkig goed weer! *D

p.s. Zo'n MF stickertje is super. Zondag had ik hem er op geplakt en direct aan het einde van de dag gespot!

Greetz,
 
Terug
Bovenaan Onderaan